Op je moeder, Ritse, je moeder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef RitseB het volgende:
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens het preview?
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef andrew.koster het volgende:
Heb deel 1 toch maar opgepikt en tot nog toe vind ik het erg goed. De magie werkt goed (alleen is die mindcontrol sign niet zo nuttig).. het geswitch tussen group - en andere styles is wat suf, maar dat je fast of strong moet kiezen (en dat uiterlijke kenmerken vaak aangeven welke je moet hebben) is juist erg gaaf en dus jammer dat dat weg is. Dialoog is aardig en het is toch leuk dat er wat leven in de wereld zit. Ga het maar eens uitspelen en de Witcher 2 reviews afwachten, maar als het net zo goed is, zeker kopen
Oh, en naaktkaartjes verzamelen als minigame is altijd leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef invine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door andrew.koster op 10-05-2011 20:37:58 ]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ja, al achter... moest kiezen tussen Shani en Triss. Shani
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken man
alsof iedereen die in dit topic kijkt het spel heeft uitgespeeld
Tuurlijk vent, droom verder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |