nah, het forum gaat ook niet verder dan Driversweeper > AMD Catalyst 11.5quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het geen hardwareprobleem is moge duidelijk zijn.
Heb jij niet genoeg geld dan? Aan het einde van hoofdstuk 1 heb ik 5000 orens en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef leeell het volgende:
[..]
gaan ze er van uit dat je hopen geld heb dan?
die crafting items zijn reteduur
ja klopt, 9/10 keer mis ik die hints gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah tnx.
Achja aard, natuurlijk. Zal wel in de hint hebben gestaan die ze snel 1 seconde rechts in je scherm laten zien terwijl je bezig bent met wat anders
mwoah ben net in chapter 1 dus nog niet ver, maar ik vertrouw op je dan dat geld wel zal komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg geld dan? Aan het einde van hoofdstuk 1 heb ik 5000 orens en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.![]()
Maar een storag box was inderdaad wel leuk geweest.
Geen technische problemen bij mij trouwens. Zolang ik Ubersampeling uit heb en geen steam op de achtergrond heb (blij dat ik hem op gog heb gekocht dus) loopt alles zo soepel als uhm.. iets dat heel erg soepel is.
Het is bij mij iig nog geen probleem geweest. Side quests zoals armpje drukken, dice en vuistgevechten verdien je ook snel een hoop geld mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:48 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah ben net in chapter 1 dus nog niet ver, maar ik vertrouw op je dan dat geld wel zal komen
Fucking hinderlijk inderdaad, die dingen zijn te snel weer wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah tnx.
Achja aard, natuurlijk. Zal wel in de hint hebben gestaan die ze snel 1 seconde rechts in je scherm laten zien terwijl je bezig bent met wat anders
ik ook 2x nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik kwam op Normal difficulty niet eens voorbij het stuk waar je die ballista verdedigers moet vermoorden
We are aware of the issues some of you are having, and we are working hard to resolve them. In case you are having other difficulties, please refer to our FAQ to see if a solution has already been posted there. If not, feel free to contact our tech support at tw2support@cdprojektred.com.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef leeell het volgende:
heb in 3 uurtjes tijd wel een stortvloed aan bugs gehad, crashes bij wachten, vreemde animaties bij gesprekken, blijven klem zetten in een quest (zodat je niet kan saven) wapens die je niet kan sheaten en andersom
Gebruik slim je traps, bombs etc. Dan lukt het wel. Ik heb trouwens geen last van grafische of fps problemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook 2x niet
omdat je gewoon zwak ben
Denk ik eerlijk gezegd ook wel..CDproject heeft een behoorlijke binding met haar community en doet hier ook daadwerkelijk iets mee, in tegenstelling tot de meeste developers tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
We are aware of the issues some of you are having, and we are working hard to resolve them. In case you are having other difficulties, please refer to our FAQ to see if a solution has already been posted there. If not, feel free to contact our tech support at tw2support@cdprojektred.com.
If you feel like sharing and discussing your problem with other users, you can also try putting a comment to this news post as we will answer questions here as well. We are here 24/7, and we are responding to tickets as quickly as we can.
Komt wel goed.
quote:We are currently working on the issues with the language packs in the DLCs. You might be able to download packs already but fully working solution should be available in the next five hours.
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef leeell het volgende:
ze zeggen "bizar moeilijk"
feitelijk gewoon omdat je geforceerd word als een pussy te vechten en eigenlijk nooit combo's kan maken omdat je altijd weg moet rollen
en dan ken je zeggen "ja traps en spells" maar dat functioneert exact hetzelfde als rollen, het kost alleen vigor
vind het toch wel een domper qua combat (tot nu toe, weet niet hoe het is met upgrades)
Very High alleen dan paar dingen die ik irritant vind uit (motion blurquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.
Hoe hebben jullie je grafische instellingen btw?.. Screen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.
Hoe hebben jullie je grafische instellingen btw?.. Screen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb deze settings:
[ afbeelding ]
Nog niet onder de 30fps geweest (90% van de tijd boven de 40fps) met een i5 760, 4GB, GTX470. Eigenlijk perfect voor mij want ik heb toch een hekel aan depth of field en blur, en voor de rest staat alles max (behalve de ubersampling, want daar wordt minimaal een GTX590 of een HD6990 voor geadviseerd).
eens, al helpt ALT wel met targettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef ems. het volgende:
Wat een afschuwelijke combat heeft dit spel tot nu toe. Ik ben nu al 10x doodgegaan tegen 3 simpele soldaten omdat hij de hele tijd zonder reden van target switcht, hij gewoon mis slaat terwijl het toch vrij duidelijk is dat ik iemand wil raken of omdat parry gewoon niet reageert?
Ik zal vast nog even moeten wennen aan de controls maar tot noch toe vind ik de combat dermate choppy dat ik nauwelijks 1 uur in het spel al gewoon pauze moest nemen uit frustratie. Ik hoop dat het FLINK wat interessanter gaat worden zodra je wat meer skills erbij krijgt want om het hele spel zo te kloten heb ik absoluut geen zin. Dit heeft niets te maken met moeilijkheid, dit is gewoon onhandig geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Blistering het volgende:
verkoopt niemand het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |