Denk nu heel anders als jij het weer over een steak hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, volgevreten van opgepeuzelde singles blijkbaar.
Kannibalisme is weer in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Mannen verleiden met tosti's..?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!
He, ik denk dat ik tosti's ga maken zo
De vorige keer hoorde ik het pas achteraf, toen ik er zelf achterkwam. Dat was anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Alsof jij je daar door laat tegen houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Babeleyquote:
Skaaibabequote:
Ohja! Ehmm. Als ik vrij ben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
SkaaibabeWanneer kom je een keer je vingerhoedjes halen?
quote:
Nee, maar jij ging ze maken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
In een topic waar 99% dubbelzinnig denkt... bewuste post?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Skaai het volgende:
Ik heb het bloedheet en ben nog steeds buiten adem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |