die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
As serious als je kleine zaakje.
Bij die laatste moest ik wel lachenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Lapo hunten
Lapo hunten en dan met zoeen TT komen
Komen
Tilburg
hehequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
As serious als je kleine zaakje.
alleen als je dan met mij mee gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Carly, je moet naar de meet komen. Koelkast zei net tegen mij dat je hem niet hoeft te helpen.
Zeer goeden post.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Lapo hunten
Lapo hunten en dan met zoeen TT komen
Komen
Tilburg
Alles wat niet Snuf. land is
Okay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
alleen als je dan met mij mee gaat
Goed ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Laten we het de eerste 10 posts alleen maar over de lapo hebben, dan kunnen we het de volgende 10 posts over de fipo hebben. Dat brengt wat originaliteit in de topics.
naar De Petto natuurlijk!quote:
Dat heet baggeren en dan ga je aan de schandpaal op de FP.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Laten we het de eerste 10 posts alleen maar over de lapo hebben, dan kunnen we het de volgende 10 posts over de fipo hebben. Dat brengt wat originaliteit in de topics.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit reedt net voorbij op een auto en door fok dacht ik gelijk that's what she said
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit reedt net voorbij op een auto en door fok dacht ik gelijk that's what she said
Reed of reet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Stop eens met mijn kwoots te veranderen vervelend mannetje.quote:
Sorry mijnheer Patjenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop eens met mijn kwoots te veranderen vervelend mannetje.
Mooi, je hoeft dan niets mee te nemen om aan te doen, we hebben zelf een radioquote:
Dat beschouw ik als een verandering, en ik kan slecht tegen veranderingen. Ik ben een echte autistquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry mijnheer PatjenIk voegde alleen nog iets toe.
God, dat is een faal. Er stond eerst rijdt maar toen werd de zin heel raar, heb het automatisch veranderd naar reedtquote:
Een mis op de radio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nog mee, zo maar weer verder met de boeken.
Draai anders die toffe mis van de marathon?!
Whehehe. Handig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Mooi, je hoeft dan niets mee te nemen om aan te doen, we hebben zelf een radio
We zijn momenteel bezig met de videoclip ervanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nog mee, zo maar weer verder met de boeken.
Draai anders die toffe mis van de marathon?!
Enorm veel boeken, dus veel uitzoekwerkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn momenteel bezig met de videoclip ervan![]()
En hoeveel boeken zijn het nou eigenlijk? Je bent al een week bezig, heb je zo veel boeken of doe je er zo lang over?
Jouw fb, waar zijn die vakantiefoto's van? Turkije?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Van 12-13 de Multimixquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel boeken, dus veel uitzoekwerk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mag ik de grote heer Koelkast dan ook ontmoeten daar in het enge noorden.
Ik denk niet dat het bij ontmoeten blijftquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mag ik de grote heer Koelkast dan ook ontmoeten daar in het enge noorden.
Dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja maar kijk uit soms bijt hij
zachtjes is niet erg!quote:
Spanje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw fb, waar zijn die vakantiefoto's van? Turkije?
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Viro het volgende:
morgen allemaal
Ben vandaag in een goede bui![]()
dus kusjes voor iedereen![]()
![]()
Goedendag...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Viro het volgende:
morgen allemaal
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Viro het volgende:
morgen allemaal
![]()
Ovquote:
Je mag ook wel een groot halfuurtjequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Oceanview het volgende:
Zal ik een klein halfuurtje draaien?
Mooi!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed dat we het eens zijn meneer de soort van pinguin.
wat fantastisch!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Snuf. het volgende:
Let op neuken met Snuf. kost geld. Lees voor het neuken de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat seks met Snuf. echt geweldig is! HET WAS GEWELDIG
Het was toch echt fantastisch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Snuf. het volgende:
Let op neuken met Snuf. kost geld. Lees voor het neuken de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat seks met Snuf. echt geweldig is! HET WAS GEWELDIG
Mannenliefde #nohomoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Snuf. het volgende:
Bromance is een soort van 2 jongens die niet homo zijn maar meer dan vrienden
Sorry editte het al heb het niet zelf ingesprokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het was toch echt fantastisch?
ze was wel super stoer in kick-assquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Haha in B&H heeft iemand een topik geopend over een 13 jarig meisje.Chloe moretz
episch
Gereaguurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Snuf. het volgende:
Haha in B&H heeft iemand een topik geopend over een 13 jarig meisje.
Chloe moretz
episch
Haha mietje ik kon zelfs badmintonnen zonder armenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
"Waarom kun je niet badmintonnen met een gekneusde rib?"
Nou, eh![]()
Jemig.
zeker met je snikkel he.. ? da's een gave jong, daar moet je wat mee doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha mietje ik kon zelfs badmintonnen zonder armen
Koelkast gaf zojuist het antwoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha mietje ik kon zelfs badmintonnen zonder armen
Wat dezen zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef Ragboer het volgende:
Echt faal die paupers die kakkers nadoen... Serieus... zo triest...
Nounounou, is pas 15 min geleden besloten, ik kan niet heksen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef Oceanview het volgende:
ow okee plan dat dan ook zo op het rooster?
Haat op noord-hollandquote:
Oooh, maar zet dat dan zo snel mogelijk in het roosterquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nounounou, is pas 15 min geleden besloten, ik kan niet heksen.
ik weet nog niet of in vanavond wel ga. denk het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Ragboer het volgende:
Drekkoms wanneer is er weer zo een epische vragenshow van je?
Zondag weer kerk bietsj.quote:
Nee man daar ben ik veel te oud voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij bent toch een echte hosselaar in de manebrug alles.?
Sportief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik laat blinde honden voor mij badmintonnen.
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
Oh is dit een aaneenschakeling van Top40 aids?
Hater.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
Oh is dit een aaneenschakeling van Top40 aids?
Serieus? naatje vindt het ook tovv.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus? naatje vindt het ook tovv.
Ja omdat van live show naar draakjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef sharr het volgende:
Maar het klopt dat ze even wegvielen?
Dat jij een gristen bent.quote:
wie dat doet is baasquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
Aight, je kan die multimix ook requesten in draakje. 60 minuten whut
Dank je.quote:
die moet er dus gewoon uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
nee dat niet nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dank je.Jij bent zeker geen gristen?
hij is langer dan 10 min dus eruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Is een goede mix alleen een beetje lullig om die te requesten tov anderen
Jij in de moskee en Bietsj in de kerk?quote:
is een optie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij in de moskee en Bietsj in de kerk?
Die pi.quote:
keihard mang jee wee zet togg dubbelepunt dollar.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij in de moskee en Bietsj in de kerk?
heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Ragboer het volgende:
Er wordt gebeden voor mij door twee religieuzen
Volgende keer als je gaat bidden denk je aan mij.quote:
hmmf nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat bidden denk je aan mij.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef sharr het volgende:
Draait draakje gewoon door na de multimix dan?
Zo belangrijk ben je niet hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat bidden denk je aan mij.
Okequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als ik om 13:00 al niet weg ben kan ik evt draaien.
wie/wat/waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Na anderhalf uur nog niets gehoord. Ik hoop dat ie geslaagd is maar ik vrees nu het ergsten
Wie/watquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Na anderhalf uur nog niets gehoord. Ik hoop dat ie geslaagd is maar ik vrees nu het ergsten
Jawel, dat besef je alleen nu niet.quote:
goedzo pm/dm koelkastquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil vanmiddag wel van 16:30 - 17:30 draaien
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil vanmiddag wel van 16:30 - 17:30 draaien
Ooh ik zal voor hem bidden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Pizzalucht, hij doet rijexamen en moet slagen
oow, zeg dat dan ook gewoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Pizzalucht, hij doet rijexamen en moet slagen
door in de nacht te postenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
Wat hoe kan dat, ik keek even bij de stats. Knetter nu al op 380, hoe doet ze dat
nachtbraker is zequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
Wat hoe kan dat, ik keek even bij de stats. Knetter nu al op 380, hoe doet ze dat
De hele nacht door postenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
Maar ik had ook tot half drie gepost, toen had ze er nog helemaal niet zoveel. Heeft ze goed gedaan danquote:
die gaat tot 6uur dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik had ook tot half drie gepost, toen had ze er nog helemaal niet zoveel. Heeft ze goed gedaan dan
Multimix gaat straks weer uit `draakje, is er alleen in gezet om nu te kunnen draaienquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
OV, Beach, zijn jullie echt van die diehard gelovigen a la naatje?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
OV, Beach, zijn jullie echt van die diehard gelovigen a la naatje?
Oh, okequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Multimix gaat straks weer uit `draakje, is er alleen in gezet om nu te kunnen draaien
Beach wat doe je!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
gelukkig blokkeert mijn EO Filternet alle kuttopics hier.
Ok.quote:
En stiekem wel de hele fapcollectie van OV op je computer hebben...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
gelukkig blokkeert mijn EO Filternet alle kuttopics hier.
Ben je gelovig?quote:
Beach is geen Sociosquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ok.
[..]
En stiekem wel de hele fapcollectie van OV op je computer hebben...
Mooi, ik wil wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
En voor het zingen de kerk uitgaan
WAAR ZIJN DE NUCHTERE NEDERLANDERS? GODVEREDOMME OVERAL IN GELOVEN: GOD, ALLAH, VEGETARISME, SBS6. HET IS ALLEMAAL EEN JOODSCH COMPLOT. HARDWERKENDE BURGER DENK NA EN STEM NIET LINKS! PROPAGANDA OP RTL7, EO, KRO, OP ZOEK NAAR GODquote:
Wat is mis met vegetarisme?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DE NUCHTERE NEDERLANDERS? GODVEREDOMME OVERAL IN GELOVEN: GOD, ALLAH, VEGETARISME, SBS6. HET IS ALLEMAAL EEN JOODSCH COMPLOT. HARDWERKENDE BURGER DENK NA EN STEM NIET LINKS! PROPAGANDA OP RTL7, EO, KRO, OP ZOEK NAAR GODZIJN ER NOG MENSEN ZOALS IK? GEWONE MENSEN?
Jezelf gewoon noemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DE NUCHTERE NEDERLANDERS? GODVEREDOMME OVERAL IN GELOVEN: GOD, ALLAH, VEGETARISME, SBS6. HET IS ALLEMAAL EEN JOODSCH COMPLOT. HARDWERKENDE BURGER DENK NA EN STEM NIET LINKS! PROPAGANDA OP RTL7, EO, KRO, OP ZOEK NAAR GODZIJN ER NOG MENSEN ZOALS IK? GEWONE MENSEN?
Geen idee; ik ben niet katholiek opgevoedquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe is het in zo'n klein kamertje?
Als jij de wereld hebben wilt zoals je wilt, moet je maar god 2 worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
owzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee; ik ben niet katholiek opgevoed
Is Amsterdam wel goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Jezelf gewoon noemen en in Utrecht wonen
Ja die belgische freakquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Pas op, een kerk is heel gevaarlijk voor 12jarige jongetjes.
hint, mutequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
vervelend dat eentonige riedel deuntje
Lekker danquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Viro het volgende:
Leuk baby's, ben net ondergekotst door 1
Ik ken het, ik ken het.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij de wereld hebben wilt zoals je wilt, moet je maar god 2 worden.
quote:
3 reacties, ik ejaculeerde.quote:
Gewoon terugkotsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Viro het volgende:
Lastig he, een jongen zijn. Je ejaculeert zo snel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 reacties, ik ejaculeerde.
Respect wat is dat?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon respect hebben voor de samenleving, dan kom je al een stuk verder
Ik heb het zelf in de handquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Lastig he, een jongen zijn. Je ejaculeert zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Sorry sinds ik niet meer rook moet ik ergens een uitlaatklep hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Lastig he, een jongen zijn. Je ejaculeert zo snel.
Gutentag meneerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fawaka negers en negerinnen !
Ewaa sahbi jee wee zet togg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het zelf in de handhihi je zei handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het zelf in de handPun intended muwhahahahaahahahhhh hihihihihihihihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tik 'm aan ouwequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken het.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry sinds ik niet meer rook moet ik ergens een uitlaatklep hebben.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon respect hebben voor de samenleving, dan kom je al een stuk verder
Hey negerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SSB vanavond keiharde rawstyle luister je ook?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eh mattie, jonko klappeng?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik zag Beach uurtje, maar nu ik dit leesquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
SSB vanavond keiharde rawstyle luister je ook?
Dit doet pijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
wat gaan jullie trouwens stemmen volgende week?
Mijn ouders stemmen PvdAquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzak.quote:
heb je nog gegeten bij de MAC danquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klootzak.
Kom ik langs Drachten, stel ik voor een burgertje te gaan eten, GA JE NIET MEE![]()
Omdat je thuis moet eten van je moeder Dora!
VVD denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
Sukkel ik zeg toch. Ik ga niet naar de andere kant van drachten fietsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klootzak.
Kom ik langs Drachten, stel ik voor een burgertje te gaan eten, GA JE NIET MEE![]()
Omdat je thuis moet eten van je moeder Dora!
VVD of PVVquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
ok, 'k ga denk ook links stemmen.. weet alleen nog niet welke partij.. gewoon puur omdat ik als student de lul ben met dit kabinetquote:
Hoe laatquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
SSB vanavond keiharde rawstyle luister je ook?
?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zag Beach uurtje, maar nu ik dit lees
20.00-21.00quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe laat?
Heb voetbal van 19:00 tot 22:00
Eet smakelijk mattie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef Oceanview het volgende:
Owja, ontbijten dat moest ik nog doen
Nou ik ben even brunchen
Ik bood je aan om met mijn auto te gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef utopie het volgende:
[..]
Sukkel ik zeg toch. Ik ga niet naar de andere kant van drachten fietsendas minimaal half uur fietsen gek
LOLquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bood je aan om met mijn auto te gaan!
En ik heb daarna vervolgens pas om 19:30 thuis gegeten.
Vanaf Assen naar Hoorn, dik 200 km en 2 uur rijden
Dat gaat niet lukken, maar heb wel een tip voor jequote:
stuur es ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, maar heb wel een tip voor je
Download nog ff snel het nieuwste album van ALphaverb.
Beste rawstyle album dat is so far gehoord heb!
Ben je een mongool ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef utopie het volgende:
[..]
LOL!
Zei dat dan. me ma zat er doorheen te lullen. Doet ze altijd als ik aan het telefoneren ben. hoe achterlijk kan je zijn
maar dan had het wel gekund mankonden we gelijk ff poolen bij 'nJoy
oke.. dat kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil dat het kabinet een meerderheid haalt in de Eerste kamer
Ik bedoel dat je me kon ophalen met de auto, nichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je een mongool ?
Denk jij dat ik op die dag 500 km gefietst heb ?
TUURLIJK BEN IK MET DE AUTO FUCKING MONYET!
• Minder regels, en minder bestuurders op alle niveau'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |