die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
As serious als je kleine zaakje.
Bij die laatste moest ik wel lachenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Lapo hunten
Lapo hunten en dan met zoeen TT komen
Komen
Tilburg
hehequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
As serious als je kleine zaakje.
alleen als je dan met mij mee gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Carly, je moet naar de meet komen. Koelkast zei net tegen mij dat je hem niet hoeft te helpen.
Zeer goeden post.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Lapo hunten
Lapo hunten en dan met zoeen TT komen
Komen
Tilburg
Alles wat niet Snuf. land is
Okay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
alleen als je dan met mij mee gaat
Goed ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Laten we het de eerste 10 posts alleen maar over de lapo hebben, dan kunnen we het de volgende 10 posts over de fipo hebben. Dat brengt wat originaliteit in de topics.
naar De Petto natuurlijk!quote:
Dat heet baggeren en dan ga je aan de schandpaal op de FP.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Laten we het de eerste 10 posts alleen maar over de lapo hebben, dan kunnen we het de volgende 10 posts over de fipo hebben. Dat brengt wat originaliteit in de topics.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit reedt net voorbij op een auto en door fok dacht ik gelijk that's what she said
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit reedt net voorbij op een auto en door fok dacht ik gelijk that's what she said
Reed of reet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Stop eens met mijn kwoots te veranderen vervelend mannetje.quote:
Sorry mijnheer Patjenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop eens met mijn kwoots te veranderen vervelend mannetje.
Mooi, je hoeft dan niets mee te nemen om aan te doen, we hebben zelf een radioquote:
Dat beschouw ik als een verandering, en ik kan slecht tegen veranderingen. Ik ben een echte autistquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry mijnheer PatjenIk voegde alleen nog iets toe.
God, dat is een faal. Er stond eerst rijdt maar toen werd de zin heel raar, heb het automatisch veranderd naar reedtquote:
Een mis op de radio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nog mee, zo maar weer verder met de boeken.
Draai anders die toffe mis van de marathon?!
Whehehe. Handig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Mooi, je hoeft dan niets mee te nemen om aan te doen, we hebben zelf een radio
We zijn momenteel bezig met de videoclip ervanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nog mee, zo maar weer verder met de boeken.
Draai anders die toffe mis van de marathon?!
Enorm veel boeken, dus veel uitzoekwerkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn momenteel bezig met de videoclip ervan![]()
En hoeveel boeken zijn het nou eigenlijk? Je bent al een week bezig, heb je zo veel boeken of doe je er zo lang over?
Jouw fb, waar zijn die vakantiefoto's van? Turkije?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Van 12-13 de Multimixquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel boeken, dus veel uitzoekwerk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mag ik de grote heer Koelkast dan ook ontmoeten daar in het enge noorden.
Ik denk niet dat het bij ontmoeten blijftquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mag ik de grote heer Koelkast dan ook ontmoeten daar in het enge noorden.
Dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja maar kijk uit soms bijt hij
zachtjes is niet erg!quote:
Spanje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw fb, waar zijn die vakantiefoto's van? Turkije?
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Viro het volgende:
morgen allemaal
Ben vandaag in een goede bui![]()
dus kusjes voor iedereen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |