abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94693483
Mooie foto's loecje! Nu is het echt duidelijk hoe het gaat worden :)

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Janett het volgende:
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.

Heeft iemand al internet en tv besteld?
Nee, nog niets besteld. Ik wil wel internet bestellen, maar dat doe ik pas na ondertekening van het contract.
:: Toenie ::
pi_94701989
Zijn er ook stopcontacten die met een schakelaar in en uiteachakeld kunnen worden? Die dus speciaal gemaakt zijn voor lampen? Of moet je echt een schakelaar in de snoer inbrengen?
pi_94702364
die in de kamer tegen de muur van de douche aan is in ieder geval met schakelaar. de rest weet ik niet. maar ik had ook een schakelaar bij de deur gezien. en bij de douche lijkt he me dan ook logisch.
voor de overige staande heb ik een zo'n afstandsbediening
pi_94703767
Je hebt bij de Blokker stopcontactlampen voor een tientje :) Kan 40 watt in (wat al best veel licht afgeeft) en je kan er een in elk stopcontact doen (in die twee hoge stopcontacten tegenover de badkamerdeur). Dan heb je licht bij de douche en bij de spiegel. Zou dat werken?
pi_94705024
Bedankt loecje. Fototje van de lampen bij de blokker?
pi_94705125
Haha, Loecje, waarom doe je zo moeilijk over te weinig stekkers? Ik weet niet of je wel eens van een stekkerdoos gehoord hebt? Maar koop één met 15 stekkers en je hebt de rest van je leven genoeg stekkers over;)
pi_94705487

Ik hoop dat je deze dan een beetje op de douche kan richten en dat er twee naast elkaar passen. Dat ronde stuk is best groot.
pi_94705722
Oh nice! Wanneer is die aanbieding dan? Ik zie hem niet in het nieuwe foldertje staan.
pi_94706024
Die aanbieding neppen ze altijd. Ze doen net of ie 19,95 gekost heeft, maar hij is in de winkel gewoon altijd tien euro.
pi_94706103
zien er best leuk uit! vanmiddag maar even kijken! :)
pi_94707292
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef Erwindeen het volgende:
Haha, Loecje, waarom doe je zo moeilijk over te weinig stekkers? Ik weet niet of je wel eens van een stekkerdoos gehoord hebt? Maar koop één met 15 stekkers en je hebt de rest van je leven genoeg stekkers over;)
ben zeker wel bekent met stekkerdozen. (heb in mijn huidige kamer maar 2 stopcontacten waar alles op zit)
ik hou alleen niet zo van stekkerdozen op het aanrecht waar nog wel eens gesmeerd word met water.
pi_94708270
Zijn er inmiddels al mensen verhuisd?
Ik ben wel benieuwd hoe het bevalt:)
pi_94708280
1 april krijgt blok A de sleutel.
pi_94710760
Stekkerdozen kan je ook mooi ergens onder of tegen een kastje aan plakken met dubbelzijdig tape. Beetje mooi afwerken natuurlijk.
Tesa Powerstrips schijnen ook handig voor dit soort dingen te zijn (kan je ook andere dingen mee plakken, bijvoorbeeld een keukenrekje tegen het gladde stuk van de keukenmuur, die doorloopt in het aanrecht). Die dingen kun je spoorloos verwijderen.
pi_94725584
De kabel is ook nog steeds niet geactiveerd (heb Ziggo gebeld), valt dus ook nog geen televisie en internet te bestellen. :{ Ze mogen daarmee wel even opschieten, heb geen zin om nog eens twee weken zonder internet daar te zitten.
pi_94726255
dan kan adsl vast ook nog niet...
maar dat zal er nu toch wel moeten liggen? als die weg klaar is kunnen er geen kabels meer onderdoor

[ Bericht 47% gewijzigd door loecje op 28-03-2011 19:35:04 ]
pi_94729625
probeerde net 2-in 1 pakket te bestellen bij Online, maar dat lukte niet..duurt ook 4 week voordat je het dan hebt, dus als het nu nog niet aangevraagd kan worden zit je straks een maand zonder tv/internet
Zag dat kpn digitenne binnen 3-5 geactiveerd is, dus misschien dat ik dat ook wel doe, en dan kijk ik voor internet later wel weer
pi_94732347
Alles ligt er wel, alleen zal het kabelbedrijf alles nog moeten activeren. Dan krijgt de Ziggo, KPN of wie dan ook een code door waardoor zij internet/televisie kunnen aanbrengen.
pi_94734448
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef RTS91 het volgende:
De kabel is ook nog steeds niet geactiveerd (heb Ziggo gebeld), valt dus ook nog geen televisie en internet te bestellen. :{ Ze mogen daarmee wel even opschieten, heb geen zin om nog eens twee weken zonder internet daar te zitten.
Toen ik in een nieuwbouw project in Groningen kwam wonen heb ik ook 4 weken zonder internet en televisie gezeten. Dus ik vrees het ergste voor jullie. Al zou het nu vrij gegeven worden dan duurt het aanvragen ook nog ongeveer 2 weken.
pi_94736416
tja nadeel van nieuwbouw...
adres word ook op veel plaatsen nog niet herkent. ben nu overal waar ik kom mn nieuwe adres aan het doorgeven maar werkt nog niet zo.
vandaag ook inboedel verzekering afgesloten (via rabobank)
pi_94741829
En als je een dongel besteld voor internet?
Dan zit je daar niet mee toch?

tv is nog niet zo'n ramp, internet wel;)
pi_94744362
Ik heb zelf een dongel omdat mijn laptop niet echt draadloos internet aankan :P gecombineerd met de modem op de kamer van een huisgenoot die nooit thuis is en met deur op slot.

Maar ik zou het zelf niemand aanraden. Het is voor mij nu maar een tientje per maand omdat ik bij zo'n aanbieding meedeed, maar volgens mij is het goedkoopste nu 20 euro. Binnen 3 dagen zit een normaal mens over het datalimiet heen en dan gaat de snelheid zo erg omlaag dat je niet echt fatsoenlijk meer kunt internetten (of je moet bijbetalen). Vooral youtube is bv echt een drama (een filmpje van 2 min laadt ongeveer 10 min). Fok lukt gelukkig nog wel redelijk ;)

Maar ik zou gewoon zo'n normaal internet abo afsluiten en delen met de buren. En er is nog nooit iemand dood gegaan aan 2 of 3 weekjes zonder internet zitten ;)

(ik zat voordat ik een dongel had een halfjaar zonder internet :P)
pi_94745891
Een Acer-laptop Sieglinde? :P

Internet vind ik niet het grootste probleem. Op school zal ik dan in het begin alles eerst moeten regelen en in noodgevallen de internetverbinding van m'n mobiel tetheren. Daarmee denk ik wel dat ik het redt. Het project van Draadloos Groningen is ondertussen ook al helemaal neergehaald zeker?
:: Toenie ::
pi_94750392
Haha nee een zo'n 4 jaar oude MacBook :)

Dat draadloos Groningen is volgens mij inderdaad opgegeven... Jammer, dat had wel heel handig geweest.
pi_94755058
je kan bij AH ook een dongel kopen met prepaid tegoed als je er dan beltgoed opzet krijg je ook extra gratis beltegoed misschien is dat wat voor jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')