abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:24:39 #226
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94596342
Het is wat ik zelf door de telefoon van ze kreeg, en voor mij is het prima; ben half vier vrij vrijdags dus kan direct door. plus het feit dat mn oude woonplek +/- 1 kilometertje dr vandaan ligt, heb ik weinig verhuishaast :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fhaan op 25-03-2011 15:50:43 ]
pi_94596514
Ik heb de hele dag vrij gevraagd
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:42:38 #228
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94597189
kzou zeggen bel even naar nijestee zelf, die kunnen je dan zo vertellen wanneer je de sleutel kan halen.
Misschien kan je hem eeerder krijgen, maar ik denk toch echt dat het pas 4 uur word jammer genoeg.
pi_94597308
Oh ik heb dan weer college tot 4 uur en ik ga niet weer 1 missen, ik moet ook al 'spijbelen' voor het contract tekenen, iets later dan 4 uur zal hopelijk ook wel goed zijn :)
En ik zit tot 1 mei nog dubbel dus veel haast heb ik niet met verhuizen :P
pi_94601410
ik kan toch pas zaterdags savonds verhuizen ivm autovrije zone van mijn huidige kamer.

vrijdags ben ik ook laat thuis. zal bij contract tekenen eens vragen of ik iemand kan machtigen om de sleutel op te halen. hopelijk kan dat anders heb ik een probleem. met moeite voor contract tekenen vrije gekregen.
pi_94607863
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Janett het volgende:

[..]

Oke, vreemd. Ik moet 12 april tekenen.
Ik ook, maar heb wel wat later dan jou geaccepteerd. Denk dat het daar aan ligt.
:: Toenie ::
pi_94608074
als je vlak voor tijd nog niets hebt ontvangen geef je hier maar een gil. dan wil ik de voorbeelden wel doormailen. dan heb je in ieder geval al iets kunnen doorlezen.

ik ben er net weer ff langs gefietst. zijkanten zijn nu mooi afgewerkt. en al die bomen O+ echt mooi
pi_94674118
net ff foto's gemaakt
tussen de hekken door dus echt super foto's, beetje moeilijk zo tussen de hekken door.
maar hier kan je mooi zien hoe de straat gaat lopen en waar de bomen staan. ook de kopse kanten van de studio's schiet al mooi op.
Blok 5:

de straat met bomen O+
pi_94675089
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.

Heeft iemand al internet en tv besteld?
pi_94675161
Grappig om het eens van die kant te zien, ik loop altijd langs de andere kant, bij blok 1 zegmaar. Die bomen zijn echt supermooi. Ik wacht nu vooral op het aanleggen van de grasmatten, dan ziet het er echt 'af' uit :).
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Janett het volgende:
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.

Heeft iemand al internet en tv besteld?
Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel haha :)
pi_94675696
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef Sieglinde het volgende:
Grappig om het eens van die kant te zien, ik loop altijd langs de andere kant, bij blok 1 zegmaar. Die bomen zijn echt supermooi. Ik wacht nu vooral op het aanleggen van de grasmatten, dan ziet het er echt 'af' uit :).

[..]

Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel haha :)
ik fiets straks nog weer langs. zal dan eens via die kant fietsen en vanaf daar foto's maken.

internet wacht k nog ff af. ben de komende weken toch amper thuis dus zal internet niet zo missen. en school(met internet) is om de hoek dus kan daar ook gaan zitten.
dan weet ik ook wie mijn buren zijn en met wie ik eventueel internet kan delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 27-03-2011 17:11:21 ]
pi_94675899
Mooie foto's loecje! Nog even een vraag over het energie- en waterkosten: weet iemand ook hoe duur het energie (per kWh) en water (per m³)?
pi_94682605
heeft iemand al een geniaal idee wat betreft badkamerverlichting trouwens?
pi_94685937
Oh zoiets zou wel handig zijn voor die hoge stopcontacten. Zaten de stopcontacten in de badkamer nou ook tegen het plafond?
pi_94686085
die zaten dacht ik net als in de kamer op de muur tegen het plafond aan.
maar die link. dat is een meer een bedlampje(foto zit gedraaid kijk maar naar de lichtknopjes). dat gaat echt niet voldoende licht geven vanaf het plafond.
google maar op stopcontactlamp of stekkerlamp. dan vind je er genoeg, maar dat zijn allemaal zwakke lampjes
pi_94686266
Oja, er komt idd niet veel licht af... Maar het was nog maar het enige dat ik ben tegengekomen dat direct in het stopcontact kan, zonder een disney figuur erop. Ik dacht even dat ik de perfecte lamp had gevonden :P
pi_94686392
Ik denk dat ik gewoon een paar van zulke lampen in de kamer zet:

En eventueel een TL buis ophangen aan het houten balkje voor het studeren (geeft veel licht maar is niet echt sfeervol).

In de badkamer moet ik dan nog wel wat vinden.
pi_94686475
ik ben bang dat we zelf aan de knutsel moeten.
vind eigenlijk wel netjes als nijestee in ieder geval iets voor de badkamer zou aanbieden. dat moet wel veilig zijn in een vochtige ruimte.
kamer red ik me wel mee. idd wat staande lampen enzo, snoertje aan een lamp maken en die aan die lat ophangen, dat soort dingen.
pi_94686524
Ja, ik denk dat het bij mij ook maar staande lampen worden. Maar ik vind het stom dat die stopcontacten aan het plafond zo eigenlijk best nutteloos zijn :P
pi_94686630
op welke plekken zitten ze eigenlijk bij het plafond? kamermuur tegen de douche aan met een schakelaar dacht ik? in de badkamer tegenover de deur... en verder weet ik het niet meer.
pi_94687541
Ja in de kamer tegen het wandje van de douche aan en bij de voordeur in de rechterhoek (als je met je rug naar het raam staat) dat is wat ik me herinner tenminste.
pi_94688674
deze kan je op die spiegel vastschroeven als er wat ruimte tussen de spiegel en de wand is, maar dat weet ik ook niet zo goed meer .

http://www.neck.nl/produk(...)6984&trackc=2f9d0d96

deze lamp is ook wel goed fel, en lekker goedkoop

http://kwantum.nl/verlichting/vloerlampen/metaal/1591070

voor onder keukenkastje dacht ik aan zoiets

http://shop.conrad.nl/hui(...)ed-strips/85449.html

http://shop.conrad.nl/hui(...)chlights/572792.html

weet alleen niet of genoeg licht vanaf komt.
pi_94689375
Die eerste is wel mooi ja :D , dan is het alleen nog de vraag of daar een stekker aan zit.
er zit wel iets van ruimte achter de spiegel.
foto

voor keukenkastjes lijkt mij zo'n tl/led balk met extra stopcontacten handig voor dingen als mixer enzo. heb alleen nog geen betaalbare kunnen vinden.
je hebt maar 6 stopcontacten
dat is voor mij: koelkast, magnetron, kookplaat, grillplaat, verlichting, waterkoker, koffiezetapparaat is voor mij standaard en dan kom ik er al 1 tekort.

[ Bericht 12% gewijzigd door loecje op 27-03-2011 22:00:23 ]
pi_94690161
ohja dat zijn inderdaad wel mooie dingen, en hoe en waar hang je die dan op ?
pi_94690435
gewoon onder de bovenkastjes met dubbelzijdig tape. grote kans dat degene die erna inkomt dat wel wil overnemen(als je het netjes doet natuurlijk) en anders ff poetsen met sticker verwijderaar. kastjes zijn van een glad oppervlakte dus dat lukt wel.

maar ik denk dat het een gewone tlbalk of letstrip gaat worden. die met stopcontact zijn heel wat duurder. dan maar stekkers wisselen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')