Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bulgur, kofte en spinazie
Ik was bang dat je afscheid had genomen
Geen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaal
bezig elke avond.
Hoeveel mannen heb je niet per avond?
Ja,maar de liefde van de man ..quote:
Ga snel boodschappen doen en vertel ons alles over die relquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja,maar de liefde van de man ..
Nou van mij ook hoor, haha
Maar ik vind het wel leuk om met jou eens onder de tafel te kletsen/praten
doodquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
Janken? Nee joh gekkie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
wat zit je te janken?
Da s toch zo n jankend poppetje.quote:
Sarcastisch poppetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Da s toch zo n jankend poppetje.
Wat ben je aan het doen en wat heb je gegeten?
Wat studeer je eigenlijk, doe maar globaal, maar ben
je pas 20 of 21. Da s wel weer lekker. Ben op slag beter
Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.quote:
Nog niet..biijjnaa.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.
Je woonde toch in het midden van het land en ik ziek Ajax en Uni Masterdam staan. Amsterdam ligt hier niet in tha middle, hoor. Maar ik kan wat gemist hebben ..
Nou, je klinkt heel erg lief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sarcastisch poppetje.
Politicologie, ja 20, nog niets gegeten, half serie aan het kijken.
Nog meer vragen?
Dank. En ik ben zeker niet links..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, je klinkt heel erg lief.
Nou, ik zit hier ook effe in de politiek.
Jij links ik rechts, dat houdt elkaar lekker in evenwicht.
Maar alle Marokkanen zijn toch links?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank. En ik ben zeker niet links..
Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar alle Marokkanen zijn toch links?
Of nu niet meer nu Femke de benen heeft genomen?
Ik weet zeker van wel. En al die mannen die van jou lekkere gerechten hebben gehoord joh, die staan echt te trappelen. Ik kan echt niet koken. Ja, uit een kookboek, maar moet mijn leven ff helemaal gaan veranderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jij
Nee, maar jij kent mijn achtergrond met Marokkanen toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..
Nee hoor, Piet, omdat jij zoveel over paardenvlees weet, ben je hier ook welkom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dit topic alleen voor vrouwen die zoeken?
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, helemaal mee eens -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuitquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
Dat wil ik wel van Devion's buik aflikkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuit
Piet, we hebben hier voor elk wat wils.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, hoe dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Dit topic wordt steeds briljanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |