abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93282317
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik HAAT voetbal!
Kan je nooit mijn vriendin worden :'(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93282359
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat schafte de pot vandaag?
Wokschotel :9
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93282411
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken :)
pi_93282460
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kan je nooit mijn vriendin worden :'(
Kinderen is sowieso no go :{w
pi_93282532
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
pi_93282535
quote:
16s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kinderen is sowieso no go :{w
Ik heb ze 1x in de 2 weken :')
pi_93282593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Er is niks mis met mijn handjes en voeten ;)
pi_93282705
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Alsof ik dat type vriendin ben :{w mijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
pi_93282721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Dat is ook niet erg, als je dat voor de finale ook al zei. Als dit zo is een pluspunt voor het ontbreken van oranje-opportunisme bij de ts.
pi_93282783
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alsof ik dat type vriendin ben :{w mijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
Was maar een geintje hoor.. Ik lust helemaal geen pinda's
pi_93282800
quote:

[..]

Ik heb gejankt na de finale :@
pi_93283021
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdruk :@ En er was veel bier :9
pi_93283059
quote:

[..]

Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.

Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
pi_93283150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.

Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
Volgens mij heb je ook veel talent ^O^
pi_93283246
quote:

[..]

Hallo mijn vader kijkt van A tot Z. Vind je het gek dat ik daar complexen aan overgehouden heb?
pi_93283341
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdruk :@ En er was veel bier :9
Bier! Je hebt een bonuspunt verdiend!
pi_93283352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
Ik heb ze nooit gehad en zal ze niet krijgen.
Ik heb een kleine voorsprong op jou qua evolutie

sterkte iig
pi_93283413
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je ook veel talent ^O^
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
pi_93283668
quote:

[..]

Ben je echt 20?
pi_93283760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb :Y

Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent :N
pi_93284497
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb gejankt na de finale :@
Me too..

Heb nog wel een heel leuk filmpje gevonden, prachtige beelden en dito commentaar. :)
pi_93284545
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb :Y

Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent :N
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.

Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.

Hoor je wel. -x- van Mala
pi_93284754
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.

Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.

Hoor je wel. -x- van Mala
Je geeft hem een kus namens mij? :D Schat hij wilt een oprechte van jou!
pi_93284988
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je geeft hem een kus namens mij? :D Schat hij wilt een oprechte van jou!
Kussie op zijn wang, maar daar houdt het bij op. Ik ga er ook niet tussenzitten. Ja, als ik jullie straks met een echtelijk meningsverschilletje uitelkaar moet en ga halen. Maar, lieve jonge, jouw ding om aan de VROUW te brengen, hhaa, -x-
pi_93285024
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
voetbal ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')