Kan je nooit mijn vriendin wordenquote:
Wokschotelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat schafte de pot vandaag?
Kinderen is sowieso no goquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je nooit mijn vriendin worden
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
Ik heb ze 1x in de 2 wekenquote:
Er is niks mis met mijn handjes en voetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken
Alsof ik dat type vriendin benquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken
Dat is ook niet erg, als je dat voor de finale ook al zei. Als dit zo is een pluspunt voor het ontbreken van oranje-opportunisme bij de ts.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Was maar een geintje hoor.. Ik lust helemaal geen pinda'squote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alsof ik dat type vriendin benmijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
Ik heb gejankt na de finalequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook veel talentquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.
Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
Hallo mijn vader kijkt van A tot Z. Vind je het gek dat ik daar complexen aan overgehouden heb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier! Je hebt een bonuspunt verdiend!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
Ik heb ze nooit gehad en zal ze niet krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook veel talent
Ben je echt 20?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb
Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent
Je geeft hem een kus namens mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.
Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.
Hoor je wel. -x- van Mala
Kussie op zijn wang, maar daar houdt het bij op. Ik ga er ook niet tussenzitten. Ja, als ik jullie straks met een echtelijk meningsverschilletje uitelkaar moet en ga halen. Maar, lieve jonge, jouw ding om aan de VROUW te brengen, hhaa, -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je geeft hem een kus namens mij?Schat hij wilt een oprechte van jou!
voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |