abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93272872
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Sorry. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ja dat is waar! Waar blijft ze nou?
pi_93275786
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Heulemaal niet. Mala cocinera = slechte kok. :P
Was ff boodschappen doen, maar mala cocinera, aaaaaaaaa s staan in het Spaans voor vrouwelijk, betekent het letterlijk slechte kokkin, dus geen kok, want dan had het malo cocinero geweest. Sorry, 9 voor Spaans op de middelbare school.

Maar het kan ook een vrije vertaling zijn en dan kan het best op heks uitkomen. Je moet het maar zo zien iemand die heel erg slecht kookt, vergiftigt iemand. Nee, ik weet het ik spoor niet, maar dit moet je toch maar voor lief aannemen.
pi_93275953
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Boudibou het volgende:

[..]

A'ight, heksjuh :*
Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, haha
pi_93276196
Wat heb je gehaald?
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:34:15 #230
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93276616
hoe oud ben je eigenlijk ts

puur uit nieuwsgierigheid
pi_93276956
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, haha
Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik niet :)
pi_93277368
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Maar het kan ook een vrije vertaling zijn en dan kan het best op heks uitkomen. Je moet het maar zo zien iemand die heel erg slecht kookt, vergiftigt iemand. Nee, ik weet het ik spoor niet, maar dit moet je toch maar voor lief aannemen.
Gifmengster/heks inderdaad ^O^
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:47:48 #233
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93277714
ijt homie
pi_93277837
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat heb je gehaald?
Nou, dat zijn maar drie flessen rode wijn geweest, maar dat rellen gebeurde dus effe in de drankstore. Marokkaans grietje wat er staat en ze mag me niet, en ik doe het echt niet omdat ze Marokkaans is, maar vorige keer zei ik tegen haar dat ze die twee flessen likeur even op de toonbank moest zetten. Tasje eromheen en klaar ik Kees. Nee, ze wilde ze me aangeven, maar ik was nog met mijn pinpas bezig. Zei ik tegen haar "laat die flessen gewoon even staan, dan kom ik er zo aan. Werd ze nijdig, draaide ze zich om en ze zei KUTWIJF tegen me. Dus vanavond zeg ik tegen haar twee weken geleden gezien "jij zei vorige keer KUTWIJF tegen mij, he". Zegt ze "begin je nu weer"", maar er stond een Antiliaanse bezopen gast in die winkel, die blijkbaar iets tegen Nederlanders heeft, niet elke Antiliaan heeft dat maar die begon een beetje in zijn gebrekkige Nederlands te lullen, van "laat dat meisje met rust". Het is een Marokkaans uitziend delletje. Dus zij gaf mij hier in die drankstore niet mijn fles, ze blokkeerde zogezegd mijn pin, dan wordt het OK eruit gehaald, tenminste mag ik hopen, heb nog niet gekeken. Dus ik had zo van ik wil toch wat te zuipen hebben momenteel en ging die supermercado in, maar die gast was echt bezopen. Hij wist niet hoe snel hij achter me aan moest hobbelen, maar toen ik aan de kassa zei en hij was na 2 of 3 mensen aan de beurt "jij bent straal bezopen", zei hij van "dat ga ik vanavond pas doen", maar ik heb hem aan zien komen rijden, maar mensen hebben dat allemaal gehoord. Ik heb niks tegen iemand, geen nationaliteit etc. , maar als iemand niet normaal doet, dan ga ik echt niet uit de weg. Kijk die reclames maar eens op de tv, waarin een vrouwtje van 80 iemand in die brillenzaak iemand van zich afslaat. Thats me, hhaa
pi_93278099
Rode wijn mag ik ook een glaasje O+
pi_93278961
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik niet :)
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Rode wijn mag ik ook een glaasje O+
Tuurlijk, wel meer, hoor.
Gezellig iemand die een beetje met me mee zuipt.
Die gozer was echt zwaar dronken en dat heb ik met een
Marokkaanse gast hier ook meegemaakt, met van die gouden tanden.
Nee Boudi, ik heb het niet over jou, maar dus die stond met zichzelf
ook hier weer in die drankstore, 2 lieve schattige Marokkaanse Dodootjes
en hij. Hij lachte wel, maar hij wilde voordringen, dus ik klop hem op zijn
schouder en zeg "he vriend, ik dacht toch dat ik aan de beurt was". Gewoon
ff lachen erbij. Ik ging natuurlijk wel eerst.

Oh, Boudibou, ik hoop wel dat jij anders bent. Maar Marokkanen hebben dezelfde
mentaliteit als ik, Nederlandse, misschien 1 van de weinigen, als iets over is dan
is het over. Wat mij betreft.

Bij Marokkanen, velen, die goede, blijft Allah een beetje in het midden staan.
Nee joh, een Marokkaan neukt alleen met andere Nederlanders en medelanders
en daarna zal het toch overgaan. Gelukkig, ikkie niet verliefd geweest.
pi_93279791
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, wel meer, hoor.
Gezellig iemand die een beetje met me mee zuipt.
Die gozer was echt zwaar dronken en dat heb ik met een
Marokkaanse gast hier ook meegemaakt, met van die gouden tanden.
Nee Boudi, ik heb het niet over jou, maar dus die stond met zichzelf
ook hier weer in die drankstore, 2 lieve schattige Marokkaanse Dodootjes
en hij. Hij lachte wel, maar hij wilde voordringen, dus ik klop hem op zijn
schouder en zeg "he vriend, ik dacht toch dat ik aan de beurt was". Gewoon
ff lachen erbij. Ik ging natuurlijk wel eerst.

Oh, Boudibou, ik hoop wel dat jij anders bent. Maar Marokkanen hebben dezelfde
mentaliteit als ik, Nederlandse, misschien 1 van de weinigen, als iets over is dan
is het over. Wat mij betreft.

Bij Marokkanen, velen, die goede, blijft Allah een beetje in het midden staan.
Nee joh, een Marokkaan neukt alleen met andere Nederlanders en medelanders
en daarna zal het toch overgaan. Gelukkig, ikkie niet verliefd geweest.
Ja, ik ben anders dan de meesten ja.

Voor wie hoop je dat?
pi_93280766
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, ik ben anders dan de meesten ja.

Voor wie hoop je dat?
Haha, en voor wie hoop je dat?
Wees ff duidelijk. Wie post is dat Hassan 6 of ik?
pi_93281039
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, en voor wie hoop je dat?
Wees ff duidelijk. Wie post is dat Hassan 6 of ik?
Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....

Ik zeg; Voor wie hoop je dat?

Gezien de complexiteit van deze woordenwisseling kan ik me indenken dat je onderweg de draad kwijt kunt raken :P
pi_93281183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....

Ik zeg; Voor wie hoop je dat?

Gezien de complexiteit van deze woordenwisseling kan ik me indenken dat je onderweg de draad kwijt kunt raken :P
Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passie
pi_93281368
Jezus, al 5 delen van dit onderwerp, en nog geen jongen gevonden ? B-)
pi_93281371
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passie
Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat. :)
pi_93281580
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
Teveel opties -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93282060
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
pi_93282159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat. :)
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
pi_93282162
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
De wijn verzacht de pijn niet?
pi_93282165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Teveel opties -O-
Ja een vrouw moet je niet teveel opties geven -O-
pi_93282237
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
Ik HAAT voetbal!
pi_93282272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ach schatje toch :*

Kan ik iets voor je betekenen? Een kusje dan maar? :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93282305
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Teveel opties -O-
Wat schafte de pot vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')