abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93298780
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Re het volgende:
zo'n beslissing neem je in ieder geval niet omdat er een potentieel neukertje in het vooruitzicht is
Mee eens, maar gelukkig gaf TS ook al aan dat ze echt niet (direct) bij die ander wil intrekken als ze gaat scheiden of dat ze uberhaupt wel voor die ander gaat
pi_93298965
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef Devion het volgende:
En ik ben juist het gezever zat dat je maar van relatie naar relatie moet hoppen zodra het saai wordt.

[..]
Voor de zekerheid, dat propageer ik ook niet he :)
quote:
Al waren die vlinders helemaal op en top, dan is dat nog een slechte reden om je man te verlaten. Korte termijn visie :|
Ik heb het gedaan, en ik ben al twee keer zo lang bij mijn huidige partner dan bij de vorige en ik heb geen enkele intentie om haar te verlaten. Het was dus één van de beste beslissingen van m'n leven. Ik zat in een relatie waar ik me al 5 jaar afvroeg of het wel wat was.
Mensen moeten eens stoppen om gevoelens te negeren.
Als je verliefd wordt op een ander heeft dat een reden. En als het langer dan een paar weken aanhoudt moet je er wat mee doen. Zeker als je een slecht huwelijk hebt.
quote:
[..]

Komt uiteindelijk wel. Bij de ene wat later dan de ander. En gelukkig beseffen mensen op latere leeftijd, dat het gras aan de kant groener lijkt, maar niet is!
Dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt aan je relatie dus echt wel werken zodat het niet indut. Dat je elkaar leuk genoeg blijft vinden, regelmatig sex hebt en van tijd tot tijd nog heel erg verliefd bent.
quote:
[..]

Buiten de deur neuken :N. Dat gaat dus NOOIT goed. Zeker niet als je getrouwd bent, want dan is er 1 die daadwerkelijk naast de pot piest en de ander niet. En ook mooi voorbeeld voor je kinderen.(Zoals eerder gezegd, kinderen zijn niet achterlijk)
Naïef.
Je kent de cijfers over vreemdgaan neem ik wel?
Denk je echt dat die vrouwen dat allemaal niet weten? Schei toch uit ;)
Waarom niet buiten de deur als je dat allebei oké vindt?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef The-Splendid het volgende:

[..]

Mee eens, maar gelukkig gaf TS ook al aan dat ze echt niet (direct) bij die ander wil intrekken als ze gaat scheiden of dat ze uberhaupt wel voor die ander gaat
Juist.
TS kiest met een scheiding dan ook niet voor die ander, maar voor zichzelf.
pi_93299735
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:57 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het gedaan, en ik ben al twee keer zo lang bij mijn huidige partner dan bij de vorige en ik heb geen enkele intentie om haar te verlaten. Het was dus één van de beste beslissingen van m'n leven. Ik zat in een relatie waar ik me al 5 jaar afvroeg of het wel wat was.
Mensen moeten eens stoppen om gevoelens te negeren.
Als je verliefd wordt op een ander heeft dat een reden. En als het langer dan een paar weken aanhoudt moet je er wat mee doen. Zeker als je een slecht huwelijk hebt.
Bewijst niks. Je bent zelf ook veranderd en je hebt NU geen reden om een ander te nemen.
quote:
Dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt aan je relatie dus echt wel werken zodat het niet indut. Dat je elkaar leuk genoeg blijft vinden, regelmatig sex hebt en van tijd tot tijd nog heel erg verliefd bent.
In alles komt een sleur, ook in elkaar "leuk" vinden. Het pas geen issue wanneer je de sleur accepteert. Bij deze man accepteer je het wel, bij de ander niet.
quote:
Naïef.
Je kent de cijfers over vreemdgaan neem ik wel?
Denk je echt dat die vrouwen dat allemaal niet weten? Schei toch uit ;)
Waarom niet buiten de deur als je dat allebei oké vindt?
Dom.

Vrouwen gaan ten eerste net zo hard vreemd. Daarnaast is het 1 op 4 Nederlanders die vreemdgaat. Dat is totaal geen reden om naast de pot te gaan pissen en ook geen garantie dat er ook nog maar iets overblijft van je huwelijk.

En dat je het beide oké vind, zal er altijd 1 de dupe ervan zijn. Want 1 die sekst daadwerkelijk buiten de deur, de ander geeft alleen maar toe om bij elkaar te blijven.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93299811
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Devion het volgende:

[..]

Bewijst niks. Je bent zelf ook veranderd en je hebt NU geen reden om een ander te nemen.
Nee, je "neemt geen ander", je gaat bij iemand weg.
Dat is nogal een verschil. Verder kennen wij elkaar niet dus lijkt me sterk dat jij kunt beoordelen of ik veranderd ben ;)
quote:
In alles komt een sleur, ook in elkaar "leuk" vinden. Het pas geen issue wanneer je de sleur accepteert. Bij deze man accepteer je het wel, bij de ander niet.
Zie boven.
Ik heb geen sleur, en ook geen man trouwens.
pi_93299886
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Devion het volgende:
En dat je het beide oké vind, zal er altijd 1 de dupe ervan zijn. Want 1 die sekst daadwerkelijk buiten de deur, de ander geeft alleen maar toe om bij elkaar te blijven.
Daarom zei ik in mijn eerste post ook al -> allebei buiten de deur.
Dat heet een verstandshuwelijk en wordt al zo lang de mensheid bestaat gepraktiseerd.
pi_93301144
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef lezzer het volgende:

[..]

Daarom zei ik in mijn eerste post ook al -> allebei buiten de deur.
Dat heet een verstandshuwelijk en wordt al zo lang de mensheid bestaat gepraktiseerd.
Ik zeg, dat lukt niet, want het is er maar 1 die het daadwerkelijk gaat doen.....
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93301199
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik zeg, dat lukt niet, want het is er maar 1 die het daadwerkelijk gaat doen.....
Ok :)
pi_93301226
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nee, je "neemt geen ander", je gaat bij iemand weg.
Dat is nogal een verschil. Verder kennen wij elkaar niet dus lijkt me sterk dat jij kunt beoordelen of ik veranderd ben ;)
Het kan zijn dat inderdaad geen ander in het beeld is, maar je kiest echt niet voor het single leven. Je hoopt namelijk in de toekomst iets te hebben met iemand, waar dan geen sleur in zit. Die gedachte zit er echt wel achter ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
Zie boven.
Ik heb geen sleur, en ook geen man trouwens.
Man ook goed :P.

Die sleur is er wel, maar je hebt het geaccepteerd of je hebt het geen eens door.(Denk ff wat je dag tot dag doet?)
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ok :)
Heb jij al meegemaakt dat in zo'n huwelijk dat beide naast de pot pissen?(Niet persé je eigen ;))
- Epicurus
pi_93306646
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef doubts het volgende:
Relatietherapie zie ik niet zitten, we leven al te lang langs elkaar heen. Het gevoel wat nodig is om een echte relatie te hebben (met seks dus) is er niet meer. Ik hou van mijn man, hij doet alles voor me. Maar het is niet eerlijk om bij hem te blijven omdat ik er tegen op zie om zelf de was te moeten doen. (bij wijze van spreke)

Man ziet verder geen probleem om samen te blijven en dat maakt het extra lastig. Het is een leuke man en vader, ik wil hem geen pijn doen.
Waarom zou je geen relatietherapie proberen? Jullie hebben wel twee kinderen. Je openingspost klinkt alsof je er nogal gemakkelijk over denkt... :?

Bovendien noem je hem vervolgens een leuke man en vader... Jóúw man en de vader van jouw kinderen. Probeer het nog eens, toon wél interesse in hem, vraag naar wat hem beweegt/bezighoudt...
pi_93763719
Hoe staan de zaken ervoor TS?
  maandag 7 maart 2011 @ 17:34:39 #136
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_93777134
Als je man sex niet belangrijk vindt, dan kan je rustig tegen hem zeggen dat je de sex dan maar bij iemand anders gaat zoeken. Kan je meteen ff testen of het wat wordt tussen jou en die ander.

Bijkomend voordeel is dat als je man dat allemaal ok vindt, je rustig bij hem weg kan gaan. Hij ziet je dan echt als een moeke.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  maandag 14 maart 2011 @ 08:39:02 #137
336555 doubts
ffies anoniem
pi_94082051
Er is nog niks aan de situatie veranderd. Ik heb nog steeds twijfels over scheiden. Hoewel ik steeds meer het gevoel krijg dat mijn twijfels uit angst bestaan.

Hoe vertel ik mijn man dat ik weg wil? Zal hij ook inzien dat dit beter is voor ons allebei. We zijn toch echt te jong om te blijven hangen in zo'n relatie.

De stap naar een advocaat voelt zo eng. Hoe gaat het met de kinderen, financieen? Punten waar ik overigens wel vertrouwen in heb dat ik daar goed uit kan komen.

Ik durf gewoon niet tegen mijn man te zeggen dat ik echt wil scheiden, dat ik niet met hem verder wil.
  maandag 14 maart 2011 @ 10:52:29 #138
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94085224
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

:'). Per definitie natuurlijk. Uiteraard. Het kán niet zo zijn dat een kind uit een gebroken gezin een gelukkige jeugd heeft.
O+ Ja echt he, ik had mijn kind gewoon nog jarenlang een prachtvoorbeeld van de liefde moeten geven!
:')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 14 maart 2011 @ 10:54:04 #139
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94085274
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:39 schreef doubts het volgende:
Er is nog niks aan de situatie veranderd. Ik heb nog steeds twijfels over scheiden. Hoewel ik steeds meer het gevoel krijg dat mijn twijfels uit angst bestaan.

Hoe vertel ik mijn man dat ik weg wil? Zal hij ook inzien dat dit beter is voor ons allebei. We zijn toch echt te jong om te blijven hangen in zo'n relatie.

De stap naar een advocaat voelt zo eng. Hoe gaat het met de kinderen, financieen? Punten waar ik overigens wel vertrouwen in heb dat ik daar goed uit kan komen.

Ik durf gewoon niet tegen mijn man te zeggen dat ik echt wil scheiden, dat ik niet met hem verder wil.
Ik snap dat het 'eng' is om het met hem te bespreken, maar dat is toch geen reden om maar door te blijven gaan?
  maandag 14 maart 2011 @ 12:00:55 #140
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_94087880
quote:

Oei, moet je straks daadwerkelijk met je man gaan práten.. Wow, dat moet als een schok komen, voor jullie allebei.

Ik zou niet direct in zn gezicht gooien dat je wilt scheiden, maar gewoon een gesprek beginnen over jullie leven, relatie, wensen en gevoelens. Dikke kans dat ie zelf tot de conclusie komt dat hij degene is die weg moet gaan ;)
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  maandag 14 maart 2011 @ 12:01:01 #141
336555 doubts
ffies anoniem
pi_94087884
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik snap dat het 'eng' is om het met hem te bespreken, maar dat is toch geen reden om maar door te blijven gaan?
True! Maar ja, ik blijf elke keer smoesjes voor mezelf bedenken om het gesprek maar uit te stellen...
  maandag 14 maart 2011 @ 12:01:43 #142
336555 doubts
ffies anoniem
pi_94087912
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:00 schreef SebasM het volgende:

[..]

Oei, moet je straks daadwerkelijk met je man gaan práten.. Wow, dat moet als een schok komen, voor jullie allebei.

Ik zou niet direct in zn gezicht gooien dat je wilt scheiden, maar gewoon een gesprek beginnen over jullie leven, relatie, wensen en gevoelens. Dikke kans dat ie zelf tot de conclusie komt dat hij degene is die weg moet gaan ;)
Was het maar waar. Soms hoop ik gewoon dat HIJ idd weg wilt gaan. Maar nee, hij vind onze relatie prima :S
  maandag 14 maart 2011 @ 12:32:02 #143
33189 RM-rf
1/998001
pi_94089024
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef doubts het volgende:
(..snip...)
Dus,
Ga ik verder met mn huwelijk, zet de andere man uit mn leven en leef dus een rustig en makkelijk leven, maar wel zonder seks en gezamelijke interesses.

of

vraag ik de scheiding aan en ga alleen verder. Financieel wordt het k*t, maar ik kan wel mn eigen ding doen.
je doet net alsof je maar twee keuzes hebt,

dat klopt al niet, je hebt duizenden mogelijkheden om je leven zélf vorm te geven, niet passief op de bank te blijven zitten jammeren 'dat je leven eigenlijk niet zo is als je misschien ooit gehoopt had dat het wel zou worden'...

enkel de enige twee die je opnoemt is nogal 'slaafs' te kiezen voor de ene of de andere man en dan te hopen dat als je maar bij die ene of die andere man blijft, dat je leven dan opeens spannend zou worden...

Het enige 'belangrijke' intersse-punt dat je daarnaast nog lijkt te hebben, zijn kennelijk je 'Kinderen'. Wat overigens net zo goed of zo mogelijk een nog ergere 'teleurstelling' uit zal komen, als je vel 'verwachtingen' hebt die je hoopt te vervullen via je kinderen, rekenen er juist op dat die kinderen als ze 12-14 zijn zich heel had zullen willen 'losmaken' van zulke ouders)

Ik kan je nu al vertellen dat die enige beide keuzes die je zelf overweegt je nergens anders brengen, en je dezelfde frustraties opleveren namelijk dat je verschrikkelijk saais en ingekakt leeft ... zonder 'passie', en vooral slaafs en passief aan 'anderen' hangen.

punt is echter dat als je wél 'passie' wil, je daar zélf wat voor moet doen.... niet alles laten afhangen van de ene of andere man, en zelfs het trouwe huisvrouwtje spelen, of je tezeer focussen 'op de kinderen'...
maar iig je eigen passie in jezelf al ontdekken en zélf bepaalde keuzes in je leven maken en dingen nastreven...
enkel moet je dan ook zélf wat actiever worden, niet verwachten dat jouw geluk je door eena nder persoon op een dienblaadje gebracht zal worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 14-03-2011 12:44:22 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 12:41:57 #144
43556 miss_dynastie
pi_94089379
quote:
Nee, natuurlijk is er niets veranderd. Heb jij er iets aan gedaan om de situatie te laten veranderen? Ik heb de indruk van niet. Het gelukkige leven komt zich niet opeens via de deurbel melden, daar zal je zelf iets voor moeten doen. Ik denk dat je, als je scheidt en je op de nieuwe relatie stort, volgend jaar met hetzelfde probleem zit. Het probleem zit namelijk niet per se in de omstandigheden en de mensen om je heen, maar ook in jou. Durf jezelf die spiegel voor te houden.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:52:23 #145
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94089741
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:01 schreef doubts het volgende:

[..]

True! Maar ja, ik blijf elke keer smoesjes voor mezelf bedenken om het gesprek maar uit te stellen...
Maar als je het zelf al smoesjes noemt, ben je er misschien toch meer uit dan je aan jezelf wilt toegeven...
pi_94089800

Mister nr. 2 is een player imho.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_94090266
Mijn ouders zijn 5 jaar bij elkaar gebleven voor de kinderen. Na 5 jaar alsnog gescheiden. Ik heb 1 ding geleerd; blijf nooit maar dan ook nooit bij elkaar voor de kinderen als dat de enige reden is. De kinderen zijn hier dan nog meer de dupe van dan wanneer je nu uit elkaar gaat. Kinderen krijgen meer mee dan dat je denkt.

Je kan beter nu uit elkaar gaan en goed zorgen voor de kinderen. Als ik je verhaal zo lees, heeft therapie weinig zin meer en kan je er beter een dikke punt achter zetten. Dit zal voor de kinderen nu erg klote zijn maar achteraf krijg je hier geen spijt van.

De kinderen zijn nu nog jong, als ze dadelijk een leeftijd hebben dat ze alles met het volle besef meekrijgen zal dit veel meer impact op ze hebben dan nu.

Succes ermee.
...
pi_94090275
Ik heb in een zelfde soort situatie gezeten.

Het beëindigen van de relatie was een goede zet maar ook ik had een ' goede vriend' die mij me goed deed voelen. Dat gevoel had ik alleen tijdens de relatie met mijn ex, toen ik de relatie had beëindigd was dat gevoel weg. Die ' goede vriend' vond ik niet interessant meer, achteraf kan ik mijzelf wel voor mijn kop slaan want als ik vrijgezel was zou ik nooit op hem zijn gevallen.

Ik raad je echt af om te denken aan een toekomst met die vriend want waarschijnlijk vult hij nu ff een leegte op en meer niet.
Praat met je man en laat die ander vallen en neem pas een beslissing als die ander uit je leven is.

Daarnaast moet je weten dat scheiden een helse periode gaat zijn!
Mijn ex was ook een lieve man maar probeert het mij nu nog erg lastig te maken, een compleet andere man dan voorheen!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:33:42 #149
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94091084
Ga in relatietherapie. Waarom?

Omdat jullie heel veel dingen moeten bespreken die jullie niet of nooit met elkaar zouden bespreken. Een relatietherapeut maakt dit soort dingen bespreekbaar, dat geeft je de kans om er achter te komen wat jezelf en je partner motiveert.

Denk daar over na, bespreek het met elkaar en kijk of je relatie te redden is...maar dat weet je pas als je hier echt serieus wat aangedaan hebt.

Dat je deze stap uitstelt lijkt mij een kwestie van gemak.
Eigenlijk vind je het wel best: je hebt je verzoend met de situatie en je hebt er meer gemak van last. Tot het moment dat je weer aan die andere vent denkt...dan ga je weer twijfelen.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:12:05 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_94100792
quote:

Kijk eerst eens of je er nog iets van kan maken, scheiden kan over een jaar ook nog als blijkt dat bijv. relatietherapie niet gewerkt heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')