Genoteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Dos37 het volgende:
Pirates trilogie voor 30 euro inclusief verzenden
Dat vind ik helaas een te laag bod. Exclusief Monsters en co en je hebt een deal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef Madhouse1979 het volgende:
Pirates of the carribean: the curse of the black pearl
Pirates of the carribean: dead man's chest
Pirates of the carribean: at world's end
Monsters en Co
¤ 35.- incl. ?
Laat maar dan, bestel ze wel op Amazon....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat vind ik helaas een te laag bod. Exclusief Monsters en co en je hebt een deal.
Succesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Laat maar dan, bestel ze wel op Amazon....
Waarom moet ik de verzendkosten betalen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef mtv het volgende:
je hebt de prijzen wat verlaagd dus:
Pirates of the carribean: the curse of the black pearl
Pirates of the carribean: dead man's chest
Pirates of the carribean: at world's end
Monsters en Co
¤35,- incl. verzenden
29 excl. verzend kostenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Snever het volgende:
[..]
Waarom moet ik de verzendkosten betalen?
Hij heeft meer betaald als dat jij wou doen. En jij kwam meteen met een ik bestel ze wel ergens anders attitude.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
En aan mij wilde je ze niet weg doen, lekkere actie dan!!!
29 ex verzenden wou madhouse toch ook betalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij heeft meer betaald als dat jij wou doen. En jij kwam meteen met een ik bestel ze wel ergens anders attitude.
We hebben per pm iets afgesproken. En die prijs is anders als in dit topic.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
29 ex verzenden wou madhouse toch ook betalen?
Ach ja, die paar euro meer had ik ook wel betaald maargoed ik kreeg geen PM. Maar weer ontopic, bij jou koop ik niets meer, voor mij onbetrouwbaar bestempeld!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Snever het volgende:
[..]
We hebben per pm iets afgesproken. En die prijs is anders als in dit topic.
Ontopic graag
Als er 1 iemand betrouwbaar is ben ik het wel. Heb vele verkopen hier gedaan met allemaal een goed einde. Ga even lekker uithuilen bij je mammie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Ach ja, die paar euro meer had ik ook wel betaald maargoed ik kreeg geen PM. Maar weer ontopic, bij jou koop ik niets meer, voor mij onbetrouwbaar bestempeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |