danku dankuquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goed verzoekje fanta![]()
ik ben gewoon werkelijk verbaasd
neej wtan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ga je nog daten zaterdag Knetter?
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. en bladieblaquote:
Goede soulstem.quote:
Laterzzzzzquote:
die wou ik straks aanvragen.. en caro wou ik ook nog aanvragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goede soulstem.
Alleen die crackhoer van een Whinehouse heeft een betere stem voor dit soort nummers.
Eigenlijk moeten de regels voor Draakje des nachts gewoon wat versoepeld worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die wou ik straks aanvragen.. en caro wou ik ook nog aanvragen![]()
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de regels voor Draakje des nachts gewoon wat versoepeld worden.
doe eens verzoekje jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:37 schreef Zokunen het volgende:
Stokstaart: ik was bezig met een reactie, maar nieuw topic, maar sowieso 5 dagen zonder nu, dus al dan niet netjes, wel onder controle. Maar er speelt meer en nu houd ik mn bek echt
Nou om dit soort pestmuziek te voorkomen dat we meer liedjes mogen aanvragen na 2 uur ofzo.... snappie um nogquote:
heb ik het al eens met koelkast over gehad.. hij vult het nu nog handmatig in.. daarom staat het hierop;... miss dat hij het ooit nog veranderd zei hijquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou om dit soort pestmuziek te voorkomen dat we meer liedjes mogen aanvragen na 2 uur ofzo.... snappie um nog
Probeer eens een maand niks te drinken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:37 schreef Zokunen het volgende:
Stokstaart: ik was bezig met een reactie, maar nieuw topic, maar sowieso 5 dagen zonder nu, dus al dan niet netjes, wel onder controle. Maar er speelt meer en nu houd ik mn bek echt
sorry watskeburt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart nou heb ik nog geen antwoord gekregen
Das ook goed, het probleem voor mij zit in mijn hoofd, niet in de fles, maand doe ik dan ook wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer eens een maand niks te drinken.
Mijn huisarts zei dat als je een hele maand niks kon drinken je pas kan zeggen dat je geen alcoholist bent.
Das bij de meeste alcoholisten zo he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Das ook goed, het probleem voor mij zit in mijn hoofd, niet in de fles, maand doe ik dan ook wel.
Nog helemaal geen Caro gehoord vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb nog zoveel wat ik aan wil vragen
Heb je een goede reden om niet te komen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik Japie ben ik kom niet hoor?
ik al welquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog helemaal geen Caro gehoord vandaag
Niet dat ik het mis maar toch wonderlijk
clouseau - nobelprijsquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik al welheel klein beetje in de multimix vanmiddag...
aaah maar caro moet nog.. en amy.. en clouseau soberso
Nee, en die heb ik ook niet nodig toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je een goede reden om niet te komen dan?
passiequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
seal
![]()
wie dit aanvraagt...ik hou van die persoon..
nu gauw kijken wie het was
uitstekende keuzequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter als je op deze manier blijft doorposten heb je Tong80 over 1072 dagen ingehaald.
Dat ben je zeker. In tegenstelling tot ajacied die maakt het wel heel bont.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik post echt niet om het posten.. tenminste niet meer... ik ben gewoon een babbel
Gezellig toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik post echt niet om het posten.. tenminste niet meer... ik ben gewoon een babbel
ja.die post wel om het posten.. maar ik post echt omdat ik elke keer wat wil zeggen.. kun je nagaan hoe ik irl benquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ben je zeker. In tegenstelling tot ajacied die maakt het wel heel bont.
faal quote.. ach tis maar wat je gezellig vindquote:
Serieus pas 2 maand op Fok! ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toch schaam ik me wel![]()
![]()
15.000+ post in 2 maanden
![]()
![]()
Ja Opera werkt ff iets anders. Heb je iets meer geduld bij nodig, merk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
faal quote.. ach tis maar wat je gezellig vind
26 december een account gemaaktquote:
Ken mensen die posten er 3000 op een dag. Valt dus meequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toch schaam ik me wel![]()
![]()
15.000+ post in 2 maanden
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
12 september 2010 @ 07:22
0 seconden geleden.
16357 (gemiddeld 100 per dag)
Vond ik al sneu
jij vind andre ook niks?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, iemand wil ons weg hebben hier!
Zo, weer ff m'n ouwe kloffie aangetrokken.
sorry... vind het gewoon echtquote:
En als ik het dan terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry... vind het gewoon echt
Toen "Een beetje verliefd" uitkwam had ik al een grafhekel aan hem!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vind andere ook niks?
Zeker weten. Volkszanger nummer 1 voor eeuwigquote:
en wanneer kwam die uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen "Een beetje verliefd" uitkwam had ik al een grafhekel aan hem!
(Ja, ik ben zo oud!)
Maf ze!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen :S Tot ooitOr wanna fuck?
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen :S Tot ooitOr wanna fuck?
op een oude fiets moet je ik het leren tochquote:
Dan moet ze dr haar weer wassenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kunnen mensen Caro Emerald puik vinden en Hazes niks vinden.![]()
Dan zijn je smaakpapillen best wel afgestorven.
Eiwitten zijn goed voor de glans!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan moet ze dr haar weer wassen
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er was van mij al algemeen bekend dat ik niet tot nauwelijks smaak heb...
woorden van o.a koelkastquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Alleen ik probeer je te begrijpen.
Kleine correctiequote:Op donderdag 24 februari 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
woorden van o.a koelkast![]()
ik ben knetter vrouw , ik ben onbegrijpelijk
maar omdat knetter dubbel opquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Ik heb het vies koud.. gadverdamme.. brrrrr
Vrouwen moet je beminnen, niet begrijpen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:08 schreef ToT het volgende:
[..]Tja na mijn 4e relatie ben ik er ook achter gekomen dat vrouwen onbegrijpelijk zijn...
En vooral FACKING veel geduld mee hebben!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen moet je beminnen, niet begrijpen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen moet je beminnen, niet begrijpen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter lag toch in haar bedje. En dan nog koud? Klinkt bijna als een open uitnodiging
Alles kan kapotquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar helaas; ze heeft al een relatie!
met wie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar helaas; ze heeft al een relatie!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik keek wie hem aangevraagd hadhad het kunnen weten
Stiekem met Draakjequote:
relatie door elkaar gehusseldquote:
Don't push me, cause I am close to the edge....quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
hoe heet dat nummer van Happyfeet nou ookalweer
Ow dus seksualiteit is aanwezig, maar geen relatie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
relatie door elkaar gehusseld
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft me 50 piek gekost
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus seksualiteit is aanwezig, maar geen relatie?
Doe mij 'es HEUL gauw je adres DMmen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je echt 50 euro gedoneerd?
Lolzquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus seksualiteit is aanwezig, maar geen relatie?
Doe mij 'es HEUL gauw je adres DMmen!
Van wie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
heeft me 1 note opgeleverd
pierenjan.. hij was vergeten dat ik een tt zou krijgen.. dus kreeg ik een note..quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pierenjan.. hij was vergeten dat ik een tt zou krijgen.. dus kreeg ik een note..
wou al heul lang een note
Enjoy!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me.. ga mijn fobo nog maar eens lezen denk ik
jazeker kan dat nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag er wel 50 van mij
![]()
![]()
![]()
Serieus is er nog een mogelijkheid om alsnog wat te doneren??
Ja doei die flikkers krijgen geen cent van me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jazeker kan dat nogwordt dan gebruikt voor als buma komt.. pm monopoly maar.
ik had er al eens 5 van Friek gekregen.. omdat ik zeurde dat ik er 1 wou..quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt 1022 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (317915) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
![]()
![]()
Ik wil weer notes kunnen uitdelen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil graag lieve notes.. maar schijn ze maar niet te kunnen krijgen
Vrij simpel hoor. Gewoon opstandig gaan lopen doen in allerlei topics.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil graag lieve notes.. maar schijn ze maar niet te kunnen krijgen
Nu je het zegtquote:
Slotje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrij simpel hoor. Gewoon opstandig gaan lopen doen in allerlei topics.
Of je gedragen als een mod en dingen roepen als 'slotje' . Schopje ONZ etc
dan krijg je toch geen lieve notes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat levert geen LIEVE notes op!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
90% van de notes zijn helaas alles behalve vriendelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan krijg je toch geen lieve notes?
Ook mijn gedicht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mijn moeder zag vandaag mijn fobo.. ze heeft alles serieus zitten lezen
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Jij was toch heel lang mod? Waarvan ookalweer?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat vond ze de mooiste
![]()
ik heb er geen 1 gekregen voor aardig doen.. ik heb er 1 gekregen omdat ik hoofdsponsor van draakje benquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
90% van de notes zijn helaas alles behalve vriendelijk.![]()
Dat jij er eentje krijgt voor aardig doen zegt meer over jou
Haha vetquote:
voor de rest vond ze het wel heul veul sex enzo... en of ik naar de meet wel condooms meenamquote:
Vast niet, welke?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha vet
Stond vandaag weer een geweldig topic in. Heb je m gezien?
*ROFL* @ condooms naar de meet!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor de rest vond ze het wel heul veul sex enzo... en of ik naar de meet wel condooms meenam![]()
![]()
![]()
Ook zei ze wel dat ik mezelf had neergezet zoals ik ben.. dat scheelt dan wel weer
mijn mams kent fok nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:25 schreef ToT het volgende:
[..]
*ROFL* @ condooms naar de meet!!!!!![]()
![]()
Hey trusten he!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:25 schreef Zokunen het volgende:
Maar knetter, stok en tot, ik ga horizontaal!
Tot ooit!
slaap lekker schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:25 schreef Zokunen het volgende:
Tot ooit!
Denkt dus dat het één of andere seks-dating site is of zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams kent fok niet
Peacequote:Op donderdag 24 februari 2011 04:25 schreef Zokunen het volgende:
Tot ooit!
Dromantisch!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker schatveel plezier in dromenland.. ik zie je als ik slaap daar wel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Denkt dus dat het één of andere seks-dating site is of zo?
Is onze aarde hol?quote:
Whehehehe!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze dacht dat alles serieus was.. ik zo: mam ik zit wel in het onzin topic he:P
oh ja.. dat is ook zo.. ach er zit vast wel een leuke jongen voor je tussen meid
Godver, heeft hij dat verhaal weer eens opgerakeld? Dat onderwerp is al zo vaak langs gekomen zeg! Ikzelf heb 'm ook al 2 keer gepost!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is onze aarde hol?
like![]()
Overigens heb ik geen 1022 maar 22 notes. Voor er weer allemaal rare verhalen komen
Dat kaartje is ook geweldig:quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Godver, heeft hij dat verhaal weer eens opgerakeld? Dat onderwerp is al zo vaak langs gekomen zeg! Ikzelf heb 'm ook al 2 keer gepost!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat kaartje is ook geweldig:
[ afbeelding ]
Saucer to Venus like wtf![]()
Mja beetje veel offtopic sorry maar de muziek wordt er ook niet puiker op.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha godsamme.. sluit net een msn gesprek af...
zegt vriendin.. ga slapen jij.. je ziet eruit als een slechte versie van een zombieen bedankt he
Als zelfs je vriendinnen dergelijke dingen gaan roepen zal er ongetwijfeld een kern van waarheid inzittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha godsamme.. sluit net een msn gesprek af...
zegt vriendin.. ga slapen jij.. je ziet eruit als een slechte versie van een zombieen bedankt he
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:32 schreef ToT het volgende:
[..]De tering zeg!
Lekker complimenteus weer!
Mwah je zult er vast uit zien als een uiterst geefbare slechte versie van een zombie!
helaas welquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als zelfs je vriendinnen dergelijke dingen gaan roepen zal er ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten
niet geefbaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee wat?Niet geefbaar, of geen zombie?
whaha dankje.. maar dat zijn ook foto's op goede dagen.. alleen de eerste is al slechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je ziet er leuk uit in je fobo joh!
Zelfvertrouwen is niet bepaald je sterkste punt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha dankje.. maar dat zijn ook foto's op goede dagen.. alleen de eerste is al slecht
je kunt beter jezelf in de zeik nemen.. dan hoeft een ander het niet te doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is niet bepaald je sterkste punt?
Kan ik over meepraten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt beter jezelf in de zeik nemen.. dan hoeft een ander het niet te doen
Duidelijk zelfkennis jij. Dat zien mensen graagquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt beter jezelf in de zeik nemen.. dan hoeft een ander het niet te doen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik over meepraten!
Maar serieus: juist die 1e foto is LEUK!Ziet er gewoon lekker eigenwijs uit!
Hey nu is een ander de eerste!
dat magquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:38 schreef BWRaep het volgende:
Ik was al van plan om helemaal los te gaan over je fobo.
Heb ik ooit beweerd van wel dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij spoort echt niet
![]()
![]()
heb het nog niet ontdekt maar ben er nog niet zo lang hequote:
Zit wat in!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb het nog niet ontdekt maar ben er nog niet zo lang he
ziektewet staat gelijk aan niet sporen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit wat in!
Nee ik spoor sowieso voor geen meter!
Ik zit niet voor niets in de ziektewet!
ik weet dat je dat leuk vind.. ik hap ook altijdquote:
Whehehe nee ik zit overspannen in de ziektewet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ziektewet staat gelijk aan niet sporen?
ow dan ben ik hoogst normaal
ik moet morgen naar de dokter om er achter te komen of ik overspannen benquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee ik zit overspannen in de ziektewet!
We were made for eachother!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de dokter om er achter te komen of ik overspannen ben
Waarschijnlijk ben je dat vergeten maar deed je al in Nachtbagger topic. Op iedereen happen die commentaar hadquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dat je dat leuk vind.. ik hap ook altijd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dat vergeten maar deed je al in Nachtbagger topic. Op iedereen happen die commentaar had
For real?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de dokter om er achter te komen of ik overspannen ben
Vanmiddag echt een hele tijd liggen maffen, ik heb echt geen slaap, maar ga zo idd maar een poging wagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:45 schreef BWRaep het volgende:
Ik adviseer om te gaan slapen als je overspannen bent, of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting ?
goed adviesquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:45 schreef BWRaep het volgende:
Ik adviseer om te gaan slapen als je overspannen bent, of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting ?
Op dit moment dokter bibber.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed adviesben jij dokter?
hier is het 15quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:47 schreef BWRaep het volgende:
[..]
Op dit moment dokter bibber.
17 graden hier, damn.
doe daar eens niet zo blij overquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:47 schreef ToT het volgende:
Ben ik de enige die het hier lekker warm heeft?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:48 schreef Stokstaart het volgende:
Plaatje voor mn hond die is dood. Kutbeest
Zal het doorgevenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:48 schreef Stokstaart het volgende:
Plaatje voor mn hond die is dood. Kutbeest
quote:
Dat beest was toch al op sterven na dood. Liep zelfs met luiers rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan je dooie hond? Da's net zoiets als R.I.P. aan de nabestaanden!
Wrom geef jij nou weer geen antwoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaargh mijn neus is koud
waarop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wrom geef jij nou weer geen antwoord
je leest niet eensquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom is het elke keer mijn stem die langskomt
Live gezien op Appelpop!quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
carooooooooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
ja for realquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:52 schreef ToT het volgende:
[..]
That's you? *Krijgt spontaan een half stijfje*
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kende ze eigenlijk amper toen!
*Leeft onder een rots*
Oke goodluck dan bij deze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja for real5 over tien of 5 voor tien 1 van de beide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke goodluck dan bij deze.
O en trouwensthx kijk er echt naar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not
tevens.. jij hebt geen smaak
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke goodluck dan bij deze.
O en trouwensIk vind het best lekker klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff Appelpop....echt anderhalf uur in de rij gestaan voor de bus er naar toe, en aan het einde van de wachtrij moest je zowat knokken om een kaartje voor de bus te kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:58 schreef ToT het volgende:
[..]OMDAT JIJ ME JE ADRES NOG NIET GEGEVEN HEBT, MUTS!!!
wutt.. dat was op dekop ofzo?quote:
ik ben altijd te traag in die dingenquote:
Vaak langs zien komen in ONZ, maar nog nooit op geklikt. Dit is serieus de eerste keer dat ik het hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RAYMOND NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smaakt naar witte chocola hoor! Proeven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het ergste van alles.. ik hoor het snachts zo vaak.. ik begin het steeds minder erg te vinden..
btw.. vul ipv de chocolade sperma in
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is echt te kut.
Gezongen door iemand van FOK! ??
Wat zeg jij nou weer. Dit moet ik ff quoten..quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het ergste van alles.. ik hoor het snachts zo vaak.. ik begin het steeds minder erg te vinden..
btw.. vul ipv de chocolade sperma in
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt naar witte chocola hoor! Proeven?
Dudequote:Op donderdag 24 februari 2011 05:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt naar witte chocola hoor! Proeven?
Heeft toch wel 6 weken in de Top 40 gestaan hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is echt te kut.
Gezongen door iemand van FOK! ??
dat meen je nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft toch wel 6 weken in de Top 40 gestaan hoor!
Mwah ik ga zo toch ronken.:)quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oeh zomer...
het valt mij op dat jullie heren niks meer aanvragen
Had je kunnen wetenquote:
ja en.. ik niet.. denk aan mij.. anders zit ik straks met cola light van raymondquote:
Trustens Mr BNWquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:06 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb de Lambada afgesloten, ik ga maffen, folks!
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Ben altijd de pas kwijt maar je leidt goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je danst wel goed stokstaart![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Komt te dichtbij dit ik ga zo vooral met deze muziek zo maar afsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |