Waar in Woerden ben je dan straks?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom straks bij jou in de buurt koffie drinken
Polanerbaan, is dat in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar in Woerden ben je dan straks?
Lovelyquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
Nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
moeten we duimen voor je?
Hai mopquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
de diarree heeft hier de overhand genomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop.
Hoe is het?
Hopelijk komt je mailtje een beetje op tijd.
Zo goed ken ik de straten van Woerden nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Polanerbaan, is dat in de buurt?
Ohnoesquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de diarree heeft hier de overhand genomenallemaal pi's
dat is in de buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
En ome google kent de straten van woerden ook niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
Vast welquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En ome google kent de straten van woerden ook niet?
Ik wil het denk ik niet weten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een heel leuk Photoshopidee nu maar dat moet wachten tot vanavond.
Dat bestaat niet meer geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend herinnerde ik me trouwens weer hoe het programma heet dat werd meegeleverd bij PhotoShop CS2 voor de geanimeerde gifjes: ImageReady.
Was wel zo makkelijk als los programma, wel overzichtelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend herinnerde ik me trouwens weer hoe het programma heet dat werd meegeleverd bij PhotoShop CS2 voor de geanimeerde gifjes: ImageReady.
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Was wel zo makkelijk als los programma, wel overzichtelijk.
Zit sinds CS3 ingebouwd dus is even zoeken, werking is wel stuk beter als je het door hebt.
Klopt, is nu half geïntegreerd in PhotoShopquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer geloof ik
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
![]()
expres of per ongeluk
Lukt vaak niet inderdaad omdat deze gelocked zijn bij het opslaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat niet
Suikerbeeeebquote:
oeps, dus nu ehm... MIquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armen![]()
wokkeltje
Hoe, in godsnaam, kan je daar ietsquote:
ik gebruik nog steeds gifconstructionset uit 96 of zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, is nu half geïntegreerd in PhotoShop.
wijdbeens, heel wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, kan je daar ietsvan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wijdbeens, heel wijd
Ohh ik kon de link niet leggen met dat campingbedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig. Dan lag het dus niet aan mijn zoekskillsquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Lukt vaak niet inderdaad omdat deze gelocked zijn bij het opslaan.
Er zijn wel losse tooltjes die een al bestaand gif kunnen editen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |