We hebben het hier wel over Alizee jah!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog van 1 persoon
Dan nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Alizee jah!
Ja ik had trek in een andere ui... en deze had tenslotte toch al geen netje meerquote:
Snel, edit je quote zodat hij mijn netnietninja-edit reflecteert.quote:
ik moet eraan wennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ja ik had trek in een andere ui... en deze had tenslotte toch al geen netje meer
Hij staat ook verkeerd in de OP nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Snel, edit je quote zodat hij mijn netnietninja-edit reflecteert.
Ik heb dat ook heel ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet eraan wennenomg.. ik begin op koelkast te lijken
Kinderbedtijd?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet eraan wennenomg.. ik begin op koelkast te lijken
Het blijkt maar weer dat FOK! vol zit met autistenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel ergNu nog steeds met JApiemann.
ik vind deze veul leukerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat FOK! vol zit met autisten
deze is wel gewoon leuker
Ik ben niet heel autistquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat FOK! vol zit met autisten
deze is wel gewoon leuker
Haha nja je bent nog in de groei toch?quote:
Niet over mijn tieten praten, ik heb al trauma'squote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nja je bent nog in de groei toch?
Of althans je tieten zijn dat
Deed ik ook, maar ben er wel de mist mee ingegaan in een liedjequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben niet heel autistIk kan gewoon niet lezen dus kijk naar UI's
Ik ook hoor, en dan denk je: "HEEE EEN NIEUWE USER" en dan kijk je naar de naam en zie je dat het helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben niet heel autistIk kan gewoon niet lezen dus kijk naar UI's
donequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Snel, edit je quote zodat hij mijn netnietninja-edit reflecteert.
Samequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken de volle tekst nog![]()
![]()
![]()
wist nie dat jij zo'n romanticus was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken de volle tekst nog![]()
![]()
![]()
Van welk jaar is dit dan?quote:
ben ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wist nie dat jij zo'n romanticus was?
Dat weet ik zo niet..quote:
Niet veel veranderd dan aangezien je nu nog van boybands houdt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ik ook nietalleen vroeger... fan enzo.. vroeger
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar ben er wel de mist mee ingegaan in een liedje![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet veel veranderd dan aangezien je nu nog van boybands houdt.
Kom ik goed wegquote:
Jake Gyllenhaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:25 schreef JApieman het volgende:
Wie staat er in jouw UI dan sharr?
Love sex and other drugs ofseuwquote:
Nee gewoon sexyquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Love sex and other drugs ofseuw
hier klinkt ie gwoon normaal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij.. of is hij giga zacht?
Hij is wel lekker daar jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:26 schreef sharr het volgende:
Ik staar even naar m'n eigen geposte pic
Dat is zn laatste film helder lichtquote:
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik ga slapen nachtbrakers, morgen weer vroeg opViel spass verder en liev zijn voor elkaar
![]()
Doei Darcli!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik ga slapen nachtbrakers, morgen weer vroeg opViel spass verder en liev zijn voor elkaar
![]()
trustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
![]()
Fapsequote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
IK BEN VANNACHT DOODGEGAAN IN JE ARRUMMUUUUUUHHHHHHH!!!! Kusjes aan Knetter Koelkast BHzakje Viro Zokunen Franneh Stokstaart JApieman Fanta en iedereen die op dit moment dus gewoon in het topic was en nu wrs niet meeren webhawkjuh! die zie ik nu ook nog. Doein.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
![]()
had jij deze aangevraagt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:29 schreef sharr het volgende:
Na het nummer kan ik slapen, EINDELIJK
Dank je welquote:
quote:
quote:
quote:
ga jij ook slapen? slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Doei Knetter, jij bewaakt het topic vannacht he..quote:
die mensen waren gewoon jaloers dat jij zo'n plezier had!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef sharr het volgende:
Ik zong dit nummer keihard vandaag toen ik de hond uitliet.
Slecht, mensen kijken raar
Ik denk het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die mensen waren gewoon jaloers dat jij zo'n plezier had!
uhm wekker gaat om half 8 dus uhmquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Doei Knetter, jij bewaakt het topic vannacht he..
Op je tosti slapen?quote:
Tostiesquote:
Dat ken ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
* StokstaartGaat zo maar weer koffie zetten...
Nachtdienstengelukkig is Knetter hier
gaan we de heule nacht ruzie makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
* StokstaartGaat zo maar weer koffie zetten...
Nachtdienstengelukkig is Knetter hier
ben jij ook altijd blij dat ik er benquote:
Als ik naar beneden ga gaat m'n kat wel weer zeiken dat ie naar buiten wil, en dat mag niet.quote:
Gewoon een tosti maken, opeten, slapen, wakker worden, tosti maken, opeten, slapen, tosti maken, opeten, slapen. Enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe ik dat aan ga pakken dan?
wie is de baas, jij of je kat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik naar beneden ga gaat m'n kat wel weer zeiken dat ie naar buiten wil, en dat mag niet.
Echt niet?????quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan we de heule nacht ruzie maken
Terugzeikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik naar beneden ga gaat m'n kat wel weer zeiken dat ie naar buiten wil, en dat mag niet.
tuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt niet?????
Ik vind jou stiekem een van de liefste mensen hier [ afbeelding ]
Dit is dan ook een kaknummerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik haat wh op dit moment.. dit liedje achtige ding duurt lang... duurt langer voor mijn verzoek komt.. ergo duurt langer voor ik kan slapen
tuurlijk!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ook altijd blij dat ik er ben
ahhquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon een tosti maken, opeten, slapen, wakker worden, tosti maken, opeten, slapen, tosti maken, opeten, slapen. Enzo.
komt er heerlijk enthousiast uit darcliquote:
Ik weet al hoe ik het ga doen, ik doe m'n tosti erin en als ie gaar wordt ga ik in die tijd slapen en word wakker als ie gaar is. Nou ik ga slapen, tot morgen iedereenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon een tosti maken, opeten, slapen, wakker worden, tosti maken, opeten, slapen, tosti maken, opeten, slapen. Enzo.
trustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef sharr het volgende:
Ik heb dus even geen zin meer om hiernaar te luisteren, so I'm off to bed!
Slaap lekker vriendjes en vriendinnetjes, tot later![]()
* sharr wekker zet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef sharr het volgende:
* sharr wekker zet
slaap lekker meisquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef sharr het volgende:
* sharr wekker zet
Weltrusten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef sharr het volgende:
* sharr wekker zet
Trustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef sharr het volgende:
* sharr wekker zet
je moet er maar net de juiste bui voor hebben... en hij duurt langquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef _Fanta het volgende:
vrouwen blijven rare wezens, hoezo kan je dit niet waarderen
ik hou wel van beetje mind fking muziek op zn tijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet er maar net de juiste bui voor hebben... en hij duurt lang
Laterzquote:
ik word hier moe/ slaperig vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hou wel van beetje mind fking muziek op zn tijd
ik word ook lekker rustig van, maar dat is ook de bdoeling van deze soort muziekquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word hier moe/ slaperig van![]()
sorry schat.. ik sliep half door de muziek... slaap lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef JApieman het volgende:
Mensen die mij geen weltrusten wensen. [ afbeelding ]
moet mijn verzoekje nog horen.. dan kan ik slapenquote:
ik lig al in bed manquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:43 schreef _Fanta het volgende:
ik steek nog peuk op en kruip zometeen tegelijk met Knetter in bed
Hoort toch iemand naast beide te liggen, maar ik zit hierquote:
Welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef JApieman het volgende:
Mensen die mij geen weltrusten wensen. [ afbeelding ]
iemand naast beiden? wou jij naast ons allebei kruipen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoort toch iemand naast beide te liggen, maar ik zit hier
Dat is me iets te veelquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iemand naast beiden? wou jij naast ons allebei kruipen dan?
boeiend, als je slaapt merk je toch niet of dr iemand langs je ligtquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoort toch iemand naast beide te liggen, maar ik zit hier
denk dat je dichterbij fanta woontquote:
heul welquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
boeiend, als je slaapt merk je toch niet of dr iemand langs je ligt
Ben je altijd zo vriendelijk?quote:
er is zoveel gezeik om al die plaatjes enzo.. dreiging van topic reeks sluiting enzo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je altijd zo vriendelijk?
Ja zag Huppel vanmiddag al weer over de zeik gaan in ONZ FBquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is zoveel gezeik om al die plaatjes enzo.. dreiging van topic reeks sluiting enzo...
Jha dan word ik zo vriendelijk
*geniet stiekem ook mee van dit geweldig nummerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat even alleen maar genieten![]()
![]()
![]()
welk deel is beschaafd... pas op he....denk goed na voor je antwoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
Ik woon in het behaafde deel van oost Nederland
Eens. geweldig nummer. Niet minder dan Paradise By the.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
*geniet stiekem ook mee van dit geweldig nummer*
Oh, maar daar had huppel gelijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zag Huppel vanmiddag al weer over de zeik gaan in ONZ FB![]()
Ajacied is gewaarschuwd
pardise by the is uitgemolken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens. geweldig nummer. Niet minder dan Paradise By the.....
Alleen Heaven can wait is mooier
Gelderlandquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welk deel is beschaafd... pas op he....denk goed na voor je antwoord
en het niet beschaafde deel is? * Knetterkrankjorum kijkt dreigendquote:
dat is wel beetje faal iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet te geloven dat de meeste dj's dit nr gewoon niet hadden
heaven can wait staat er niet inquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet te geloven dat de meeste dj's dit nr gewoon niet hadden
eerst stonden er maar 2 nummers in!!!! dat was helemaaaaal ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heaven can wait staat er niet in
Drenthe ! omdat ... obvious!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en het niet beschaafde deel is? * Knetterkrankjorum kijkt dreigend
heb jij een doodwens? solliciteer je nu naar klappen?quote:
opzich maakt het mij nie veel uit, uit welk deel van het land users komen, zolang ze maar the Fok! mentaliteit hebben en nie al te boers zijnquote:
zoooo jammerrrr.. en dat noemt zich beschaafdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:54 schreef Zokunen het volgende:
ik heb ook enkel paradise en i would do...
Nee, en waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij een doodwens? solliciteer je nu naar klappen?
Heb je daar Heineken?quote:
wie een vampier?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
Het is nacht en de duistere kant van knetter komt naar boven.
Ben jij een vampier???
je denkt toch niet werkelijk dat je tijd hebt om iets te drinken...of dat ik het je zal geven...quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
drinken ze geen Grolsch in drenthe?
Jij. Zulke gewelddadige uitspraken ben ik niet gewend van je.quote:
haha ik had het juist vnaaf nog met viro over dat ik altijd zo lief overkom op fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij. Zulke gewelddadige uitspraken ben ik niet gewend van je.
Dan is het dus Kasteel, Westervleten en zulks, hmmmmquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je denkt toch niet werkelijk dat je tijd hebt om iets te drinken...of dat ik het je zal geven...
Dat word puur genieten op een zeer pijnlijke wijze
ik kan je wel beloven.. als je eenmaal aan de pijn gewend bent.... dan is het puur genietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is het dus Kasteel, Westervleten en zulks, hmmmm
Grolsch heeft wel een eigen smaak idd, je moet er van houden denk ik. ik zelf vind het wel lekker fris biertje zo in de zomerquote:
Ahhh een man met smaak voor kwaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is het dus Kasteel, Westervleten en zulks, hmmmm
In Enschede dronk iedereen dat. Krijg dr koppijn van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Grolsch heeft wel een eigen smaak idd, je moet er van houden denk ik. ik zelf vind het wel lekker fris biertje zo in de zomer
Helaas is dat niet mijn ding, vojeur is echt de enige rol waar ik me zou kunnen passen, te lief voor domi, te koppig voor het ander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je wel beloven.. als je eenmaal aan de pijn gewend bent.... dan is het puur genieten
weet je nogsteeds nie hoe da ene nummer van die "dj sex" oid heette?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut nu kan ik niet op dat geile nr komen... omg die zin is fout aan alle kanten
Die met die kreunstem?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut nu kan ik niet op dat geile nr komen... omg die zin is fout aan alle kanten
Grolsch > Amstel imhoquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In Enschede dronk iedereen dat. Krijg dr koppijn van.
Zwager van me komt daar weg drinkt nu ook Amstel en zulks.
Echte bazen drinken sowieso alles
Ernstig?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver.. ben gister mijn meds vergeten
welke meds?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ritalin?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritalin?
Vandaar dat je nu nog zo druk bent.
het is niet heul erg.. ik ga het alleen vandaag erg voelenquote:
neej ik ben niet druk.. dat hoef ik niet te slikkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritalin?
Vandaar dat je nu nog zo druk bent.
pijnstiller. o.a.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
maar wat voor medicatie slik je dan knetter?
wat voor meds?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb ook medicijnen als ik het te bont maak moet ik ze slikken.
Valium zeker?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb ook medicijnen als ik het te bont maak moet ik ze slikken.
overal.. elke dag.. op een gegeven moment wen je eraan.. alleen als ik mijn meds niet slik dan is het dus ergerquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ai, zo jong en nu al zoveel pijn. waar heb je zoal pijn dan?
Allerlei teringzooi. Seroquel en wat benzo's. Oxazempam en promethazine.quote:
maar waar komt die pijn vandaan dan? heb je bepaalde ziekte ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
overal.. elke dag.. op een gegeven moment wen je eraan.. alleen als ik mijn meds niet slik dan is het dus erger
Waarvoor allemaal dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allerlei teringzooi. Seroquel en wat benzo's. Oxazempam en promethazine.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar waar komt die pijn vandaan dan? heb je bepaalde ziekte ofzo?
ben blij dat ik van die troep af ben, benzo's zijn echt verslavend als de neten, nog erger dan alcoholquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allerlei teringzooi. Seroquel en wat benzo's. Oxazempam en promethazine.
Kalmerend allemaal. Soms slaap ik 2 weken nauwelijks. Echt een half uur per nacht. Gelukkig kan ik dat nu combineren met werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarvoor allemaal dan?
pammetjes zijn vaak rustgevend/kalmerend.. maar die eerste?
oei.. das best ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kalmerend allemaal. Soms slaap ik 2 weken nauwelijks. Echt een half uur per nacht. Gelukkig kan ik dat nu combineren met werk
Welnee is lekker man die pillen. Beter dat dan gaan drinken. Dat deed ik vroegerquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fanta mag je ook wel in het topic vragen hoor![]()
reuma
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
wat heb je dan als ik vragen mag Knetter?
Das heftig.quote:
beiden slecht voor je.. al is alcohol idd erger.. afhankelijk van hoeveel pillentroep je slikt en hoevaakquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welnee is lekker man die pillen. Beter dat dan gaan drinken. Dat deed ik vroeger
5x in de week comazuipen is niet zo best voor een mens.
welke die van papa?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:16 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand mij het vorige nummer ff in DM/PM gooien, ben het ff kwijt :S
Pillen kan je prima oud mee worden hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beiden slecht voor je.. al is alcohol idd erger.. afhankelijk van hoeveel pillentroep je slikt en hoevaak
Guess so, ik was ff weg..quote:
jah in dat gaval kan je miss beter die pille slikkequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welnee is lekker man die pillen. Beter dat dan gaan drinken. Dat deed ik vroeger
5x in de week comazuipen is niet zo best voor een mens.
Stef Bos - Papaquote:
Waarom val ik hier ffs op weg :Squote:
ach je doet er niks aan en het leven gaat doorquote:
klopt, alcohol is veel grotere aanslag op je lichaam, daarom worden bezo's ook vaak onderschat. maar geestelijk ga je kapot aan die pillen. (weet ik uit eigen ervaring omdat ik ze ook veel te lang gebruikt hebt)quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pillen kan je prima oud mee worden hoor.
Groot gelijk. Weet niet wat jij slikt(e)?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah in dat gaval kan je miss beter die pille slikke. Ik heb ze ook gehad, en ik verrandere in soort van emotioloos persoon op den duur, en daarbij je went aan die medicijne. je hebt steeds meer nodig voor gewenste effect. En als je eenmaal gewent bent aan die medicijnen is ervan af raken echt een hel!. ik slik ze al paar maanden niet meer, en ik probeer er ook vanaf te blijven. drijgt het echt helemaal fout te gaan kan ik alsnog die pillen nemen
ik heb iets van dio... nogwat... maar slik t haast nooit.. blijkt ook wel uit mijn gebagger in de nachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Groot gelijk. Weet niet wat jij slikt(e)?
Arts geeft mij daarom ook Seroquel en zulks mee. Daar slaap je ook goed op alleen is niet verslavend. Promethazine is een middel tegen reisziekte zonder verslavingsfactor. Alles met pam op het einde is gevaarlijk.
ik slikte alprazolam. maar je hebt zoveel merken benzodiazepinen. komt allemaal op hetzelfde neer eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arts geeft mij daarom ook Seroquel en zulks mee. Daar slaap je ook goed op alleen is niet verslavend. Promethazine is een middel tegen reisziekte zonder verslavingsfactor. Alles met pam op het einde is gevaarlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb iets van dio... nogwat... maar slik t haast nooit.. blijkt ook wel uit mijn gebagger in de nacht
hey op deze manier hoor ik wel de beste muziekquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Idd gewoon positief benaderen. Als iedereen doodmoe is en onder zeil hebben wij nog een paar uurtjes bonus
idd, die lammetjes en de pammetjes zijn de gevaarlijkstequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je toch nog max voor 2 weken mee? Nieuwe richtlijnen etc?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik slikte alprazolam. maar je hebt zoveel merken benzodiazepinen. komt allemaal op hetzelfde neer eigenlijk
het is soberso altijd makkelijker om de vraag: hoe is het? te beantwoorden met "goed"quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:24 schreef Zokunen het volgende:
Mn ma had een rugzak vol, maar voelde zich beter toen ze stopte, ik voel me "goed" maar ben op het moment liever doped... (as in i pretend to be fine, but i'm all but fine...)
Waar ben je dan doped aan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef Zokunen het volgende:
Though ik zelf nog nooit meer als para heb geknaagd!
jah normaal mag je die hooguit ook maar paar weken gebruiken, maar ik belde elke keer die receptenlijn van mn huisarts als ze op waren en sprak da bandje in voor nieuw recept. heb die pillen dik half jaar lang doorgeslikt, en op het laatst echt hele strip per dag gewoon :Squote:Op donderdag 24 februari 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je toch nog max voor 2 weken mee? Nieuwe richtlijnen etc?
wat was die url ook alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fanta.. lukt het met aanvragen? zie nog niks staan...
tevens animalete vaak gehoord
Drank toch?quote:
dan gaat hij random shit draaien.. vaak japanse meuk van koelkast en Nederlandstalige shitquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
Als er geen verzoekjes meer zijn stopt Draakje er dan vanzelf mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |