Ded ze ook al: "Klaar nu."quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef mYsca het volgende:
Laura zal ook zo wel zeggen bek dicht nu
Heb je opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ik heb dat was onderin in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?
Je gaat er pas uit als het publiek je naar huis stuurt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex gaat volgende week eruit, Servio heeft namelijk 70-80% van de groep voor zich DAAAAG KAKKER!
dacht je dat servio wel kon stoppen dan? Die is nog erger (vinnikdan)quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
tis een jankerd, of ie nu gelijk heeft of niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:
Servio, van hero naar zero. Alex, was is en blijft mijn hero
Zat je daar nog op te hopen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef ollebollegeis het volgende:
damm what a bullshit is et geworden.
fijne avond nog allemaal
tip.... ga lekker slapen want door dit pisnichten gedoe komt er tog geen sex meer.
Je weet waar het is toch? Kom even herrie schoppen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
check! Wil je verkering?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
in c:windows:system32:drivers:etc staat een bestande hosts, deze openen in kladblok. Daar de regel toevoegen onderaan:
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
opslaan.
dan start -> uitvoeren en intypen ipconfig /flushdns en dan enter ..
effe gejat van iemand anders.
was er dan ingebleven kwibus!!! kijk, dat missen wij weer nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |