Ja dat weet ik, maar opzich is het niet heel vreemd dat je elk jaar andere sportschoenen nodig hebt? dus met andere woorden, kun je die dingen ruilen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:35 schreef gerco94 het volgende:
Die worden tegenwoordig speciaal aangemeten.
quote:
Dus zelfs na een discussie van meer dan een halve SC is het je nog steeds niet duidelijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen!
Kon de TT niet gewoon zijn: Waar Maitje altijd gelijk heeft?
Dat is namelijk de waarheid!
Goh, dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Maitje het volgende:
@Royyy
Ik hou gewoon van dwarsligggen
Dan had je treinrails moeten wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Maitje het volgende:
@Royyy
Ik hou gewoon van dwarsligggen
Nee... das niet leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan had je treinrails moeten worden
ohquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Middag. Net een brief gehad van het KPU: ik ben niet aanwezig geweest op mn kleeddatum. Best logisch want ik heb 1.5 maand al geregeld dat die datum verzet zou worden en zelfs een nieuwe uitnodiging gehad. Lang leve het KPU.
Die heb ik gelukkig hier nog een 4 tal liggen. Maar we hebber en ook bijna 2 maanden op moeten wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]Hoorde ookal van me vriendin dat ze geen naamlinten meer leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |