Hij heeft vandaag z'n site bijgewerktquote:

Ik kan ook niet zo heel veel op meestal.quote:

Nee, dat word ik zeker niet, heb al genoeg praatjes van meneer de dokter gehoord dat ik moet aankomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo heel veel op meestal.wel jammer als je lekker eten hebt, maar je wordt in ieder geval niet dik.

Ik zie het niet, maar ben er ook nooit geweest.. ENGquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag z'n site bijgewerkt![]()
staan zeker 5 nieuwe foto's op

ff kijken ........quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar ben er ook nooit geweest.. ENG

Ik was vroeger ook altijd ondergewicht, nu ben ik gewoon gemiddeld gewicht maar nog steeds redelijk dun. Het meeste gewicht komt van m'n spieren. Ik weet niet hoe oud jij nu bent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, dat word ik zeker niet, heb al genoeg praatjes van meneer de dokter gehoord dat ik moet aankomen
maar zolang ik er geen last van heb...

13 of 14quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook altijd ondergewicht, nu ben ik gewoon gemiddeld gewicht maar nog steeds redelijk dun. Het meeste gewicht komt van m'n spieren. Ik weet niet hoe oud jij nu bent?

De foto's 2 t/m 7 zijn nieuw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar ben er ook nooit geweest.. ONBEKEND

Voor iemand die de site 1x eerder bekeken heft valt het niet opquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De foto's 2 t/m 7 zijn nieuw.
Die laten het resultaat van de verbouwing zien.

Die stoel is decoratiequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor iemand die de site 1x eerder bekeken heft valt het niet op![]()
En vind het eng, krijg de rillingen van die stoel...
Ga niet eens naar de sauna

NEEEEE (ja, je hebt gelijk)quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef friemelaar het volgende:
Maarruh, het wordt zo langzamerhand tijd om m'n bed op te gaan zoeken ......

Ja echt wel, ik moet er straks weer op tijd uit lieverdquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEEEEE (ja, je hebt gelijk)

Right, geloof er niks van...quote:

Truste friem!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik moet er straks weer op tijd uit lieverd![]()
Dus weltrusten en slaap lekker voor dadelijk![]()
![]()
Voor de rest van de aanwezigen slaap lekker

slaap ze friemelquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()

Weltrustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()

dat geloof je zelf nietquote:

Dat zei ik dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof je zelf niet

dan heb je dus gelijkquote:

14quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook altijd ondergewicht, nu ben ik gewoon gemiddeld gewicht maar nog steeds redelijk dun. Het meeste gewicht komt van m'n spieren. Ik weet niet hoe oud jij nu bent?

slaap zachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef friemelaar het volgende:
Maarruh, het wordt zo langzamerhand tijd om m'n bed op te gaan zoeken ......

Ach zolang het niet ongezond is inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
14
Naja, ik hoor al jaren hetzelfde verhaaltje, het boeit me echt niks meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |