Daar lukt het dus wel bij.... maar die zie ik nooit meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gewoon doen, en NEE ook bij NEE houden. Voet bij stuk dus houden, probeer het eens bij collectanten of jehova's
Deed het ook alleen als het nodig was hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mij lijkt dat een gewone gang van zaken. Al hoeft een man van mij niet direct in de auto te springen als er wat is. Ik geef het zelf wel aan als ik dat op dat moment nodig heb.
Dank je...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mij heeft het geholpen door mezelf op zo'n moment af te vragen of als ' insert goede vriend' nee zou zeggen ik het erg zou vinden. Dat maakte het schuldgevoel veel minder.
Oh dan. Dan is t wel normaal, maar dat doe je ook voor elkaar lijkt me zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Deed het ook alleen als het nodig was hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Succes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je...
Deze ga ik z.s.m. toepassen en zien hoe het dan gaat.
Heb ik gedaan bij een scharrel. Was ook niet goed, want ik kwam toch teveel aan "haar" spullen nu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vreselijk in mijn wensen.
Aan de ene kant zoek ik een zorgzame man, aan de andere kant moet het wel echt een man zijn, dus met borsthaar en die ook wel eens met zijn maten wat afspreekt. Eentje die na een weekend feest en seks bij mij voordat ie weer weggaat even voorstelt om snel even mijn huis nog aan kant te maken. Zoiets.
Ik zie nu trouwens dat ik t niet helemaal goed gezegd heb, bij t aan kant maken van mijn huis bedoel ik wel samen. En dan gewoon de gemaakte rommel van dat weekend opruimen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb ik gedaan bij een scharrel. Was ook niet goed, want ik kwam toch teveel aan "haar" spullen nu.
Blijf nu maar lekker bij je asomannen en verzorg ze een beetje. je moet wat meer met jezelf in het reine komen en geen onhaalbare dingen wensen... Careful what you wish, you may regret it
Ga gewoon achter die mannen aan waar je een natte doos van krijgt, en beter nog verliefd op wordt. Leer ze dan echt goed kennen voor je er mee in zee gaat, en dan kan het niet mis gaan lijkt me?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens dat ik t niet helemaal goed gezegd heb, bij t aan kant maken van mijn huis bedoel ik wel samen. En dan gewoon de gemaakte rommel van dat weekend opruimen.
Maarre, ja, t blijft lastig hoor. Ik weet een aantal dingen die ik niet wil, en een aantal dingen die ik wel wil. En vervolgens kijk ik naar wat ikzelf te bieden heb, en dan denk ik dat ik geen rare dingen verwacht.
Misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon weer eens doen en niet zo krampachtig naar de voor mij ideale partner zoeken. Wat rustiger aan doen en vooral ook wat grenzen stellen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga gewoon achter die mannen aan waar je een natte doos van krijgt, en beter nog verliefd op wordt. Leer ze dan echt goed kennen voor je er mee in zee gaat, en dan kan het niet mis gaan lijkt me?
Ik bedoel je hebt nu mannen genoeg gehad om je niet zomaar om te laten lullen door lieve praatjes toch?
Succes! En OT: ja dit kan ook via datingsitesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon weer eens doen en niet zo krampachtig naar de voor mij ideale partner zoeken. Wat rustiger aan doen en vooral ook wat grenzen stellen.
Daar heb je wel gelijk in, ik heb genoeg relaties gehad om daarin duidelijk te zijn in wat ik wel en niet wil. En me niet om te laten kletsen.
Dank voor je duidelijke mening, daar kan ik echt wat mee. Oftewel criteria: 1 natte-poes-waardig en 2: vlinders.
Dank je. Maarre wat moet ik er dan op zetten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Succes! En OT: ja dit kan ook via datingsites
Ik heb mijn profiel vandaag weer bijgewerkt, er staat een redelijk normaal iets op denk ik. Ik heb er net wel bij de wensen ingezet dat het belangrijkste is dat ik blij wordt als ik de persoon zie en vrolijk als ik eraan denk. Das wel iets in elk geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Dizorn het volgende:
Ik zou geen (strenge) eisen stellen aan 'jouw man'. Verder zal je niet veel hoeven te veranderen aan wat er staat lijkt me (kan je profiel niet zien), zolang je de dramatische cliché zinnen er niet in hebt staan moet je een heel eind komen, lijkt mij.
Je krijgt trouwens veel reacties als je dat zo post denk ikAl zullen ze lang niet allemaal gewenst zijn
Haha, da's interessant. Alleen in het gefeest kan ik me niet zo vinden. Wat houdt dat precies in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vreselijk in mijn wensen.
Aan de ene kant zoek ik een zorgzame man, aan de andere kant moet het wel echt een man zijn, dus met borsthaar en die ook wel eens met zijn maten wat afspreekt. Eentje die na een weekend feest en seks bij mij voordat ie weer weggaat even voorstelt om snel even mijn huis nog aan kant te maken. Zoiets.
Met een weekend feest bedoelde ik een weekend samen vanalles doen. Kan van alles zijn, ik ben vrij actief. Ik doe veel met vrienden. Hoeft ook niet allemaal met zijn tweetjes samen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, da's interessant. Alleen in het gefeest kan ik me niet zo vinden. Wat houdt dat precies in?
Heb je op je profiel iets staan waar mensen op in kunnen spelen? Het is voor de mannen wel zo handig als ze over iets kunnen (door)praten, of iets.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Op mijn profiel krijg ik niet zo heel veel reacties, irl krijg ik er veel meer eigenlijk.
Ehm, goeie vraag. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Alleen wat over mezelf, dat ik graag met vrienden dingen doe, dat ik blij word van bepaalde dingen, en die zijn wel specifiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je op je profiel iets staan waar mensen op in kunnen spelen? Het is voor de mannen wel zo handig als ze over iets kunnen (door)praten, of iets.
Aan de andere kant dacht ik dat vrouwen sowieso overspoeld werden door berichten. Hm.
Werkt dat e-matching verder een beetje? Ik heb dat ook overwogen. Er is nog een andere site voor de hoger opgeleiden. Even kijken welke dat ook alweer was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ehm, goeie vraag. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Alleen wat over mezelf, dat ik graag met vrienden dingen doe, dat ik blij word van bepaalde dingen, en die zijn wel specifiek.
Op RP werd ik behoorlijk overspoeld, minstens 20 per dag. Maar op ematching is dat minder, maar er zijn ook niet zoveel mannen in mijn regio.
Ik vind het een fijne site, geen gedoe met hartjes etc. gewoon berichtjes sturen. Je kunt wel zien wie er bij jou langs is geweest. Alleen het aanbod is wat mager, gewoon weinig mannen in mijn regio. Maar als je in de randstad woont denk ik dat er genoeg mensen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Werkt dat e-matching verder een beetje? Ik heb dat ook overwogen. Er is nog een andere site voor de hoger opgeleiden. Even kijken welke dat ook alweer was.
Hosselkoningen werken volgens de kwantiteitformule denk ik. Stuur maar raak dan komt er wel eens iets terug. Niet echt mijn stijl.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ben altijd bang dat als ik een bericht stuur naar iemand waarmee ik eigenlijk geen gezamelijke hobbies heb of iets, dat ik gewoon de 100e ben die ongeveer een zelfde soort bericht stuurt. Schiet ook niet opMaar eckte hosselkoningen hebben daar natuurlijk geen last van.
Oh, je komt uit Eindhoven zie ik. Als ik lid zou worden kom ik in jouw regio te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne site, geen gedoe met hartjes etc. gewoon berichtjes sturen. Je kunt wel zien wie er bij jou langs is geweest. Alleen het aanbod is wat mager, gewoon weinig mannen in mijn regio. Maar als je in de randstad woont denk ik dat er genoeg mensen zijn.
Waar woon jij dan? En dan kom je mijn profiel wel tegen denk ik zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, je komt uit Eindhoven zie ik. Als ik lid zou worden kom ik in jouw regio te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |