Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die mij daar leuk genoeg voor vinden maar dat zijn mensen die ik zelf niet leuk genoeg vind.
Maar dus, ik ben nogal eigenzinnig. Ik ben niet tegendraads of zo, maar ik volg gewoon mijn eigen kop. Je kunt mij hoogst een bepaalde richting op beïnvloeden. Ik ben behoorlijk assertief, al vind ik het er zelf niet over. Komen we er samen niet uit, dan trek ik mijn conclusies als het gaat over dingen waarin ik niet toe wil geven. Daarnaast sta ik nu eenmaal vaak in de belangstelling bij het andere geslacht, zowel op vriendschappelijke als op seksuele manier. En de mannen die dat juist waarderen in een vrouw, spreken doorgaans niet tot mijn verbeelding wegens het alombekende alpha/beta verhaal en aantrekken/afstoten. De mannen waar ik op val, zoeken een vrouw die hen kan ondersteunen en niet andersom.
Jij moet gewoon 'NEE' leren zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ho Seven.
Is er ook een topic om te leren hoe je een bitch wordt?
Ja precies, geen zin in. Dus dat heb ik ook duidelijk gemaakt. Hij mailde dat hij 2 dagen single was en een ontzettende huismus. Ik kreeg meteen een flashback van mijn ex en de weekendjes thuis op de bank.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef Dizorn het volgende:
Emo-gevallen zullen zeker niet voor je zorgen, die zijn te druk bezig met hoe kut hun leven is natuurlijk
Maar aangezien je erover klaagt zal je 'm toch niet al erg leuk vinden?
Hey niks mis met huismussenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik kreeg meteen een flashback van mijn ex en de weekendjes thuis op de bank.
Ik kan prima nee zeggen, maar ik voel me daarnaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jij moet gewoon 'NEE' leren zeggen.
er is niks mis mee, maar ik hoef er geen relatie mee. Ja, maar dan ben je geen huismus, jij gaat er nog regelmatig op uit. Ik heb de laatste maanden van mijn relatie grotendeels op de bank doorgebracht, en de momenten dat we er toch opuit gingen kwam door mijn initiatief. Zo iemand noem ik een huismus, of gewoon lamme bankhanger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hey niks mis met huismussen
Al valt het bij mij nog wel mee.. zeker in de zomer. Dagje scheveningen of een andere stad bezoeken is altijd geinig. En af en toe naar de bioscoop en iets gaan drinken in de stad. En poolen. Bla.
Ik moet er meer op uit.
Dan moet je wat harder worden. En je schuldgevoel negeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan prima nee zeggen, maar ik voel me daarnaen dan ga ik het alsnog doen
Het kan ook dat ie ff wilde checken of hij nog goed in de markt lag. Einde relatie brengt vaak ook wat onzekerheid mee, of een egodeuk als je gedumpt bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef Dizorn het volgende:
Als je echt pas 2 dagen single bent.. dan ben je dus echt wanhopig of je bent al jaren aan het plannen om je vriendin te dumpen maar het is je nog nooit gelukt... slechte voortekens sowieso
Op de bank hangen kan je prima in je eentje doen. Maar om dat nou standaard met z'n 2en te doen is ook weer zowat. Lekker in je eentje op de bank hangen, dan later met je vriend(in) iets gaan doen. (Geen ervaring met samenwonen maar daar ben ik ook nog niet aan toe dus dat scheelt)
Dat is normaal als het op vrouwen aankomt, wen er maar aanquote:
Ach ik ben zelf ook vreselijk in mijn wensen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Wicked-Game het volgende:
Zorgzame types, wel grappig ik heb met een meid iets gehad die het verbrak omdat ze niet om kon gaan met mijn zorgzaamheid. Stond voor haar klaar wanneer het nodig was, deed huishouden redelijk vaak wanneer nodig en zij het niet kon. En ze kon daar niet mee overweg gaan. En nu lees ik hier dat mensen dat juist weer zoeken....
Im lost
Haha good luck with that.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vreselijk in mijn wensen.
Aan de ene kant zoek ik een zorgzame man, aan de andere kant moet het wel echt een man zijn, dus met borsthaar en die ook wel eens met zijn maten wat afspreekt. Eentje die na een weekend feest en seks bij mij voordat ie weer weggaat even voorstelt om snel even mijn huis nog aan kant te maken. Zoiets.
Wie zou dat er nou niet voor over hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]Eentje die na een weekend feest en seks bij mij voordat ie weer weggaat even voorstelt om snel even mijn huis nog aan kant te maken.
Oke... hoe ga ik dat doen? Is daar nog een truc voor?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dan moet je wat harder worden. En je schuldgevoel negeren.
En dit is een probleem?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vreselijk in mijn wensen.
Aan de ene kant zoek ik een zorgzame man, aan de andere kant moet het wel echt een man zijn, dus met borsthaar en die ook wel eens met zijn maten wat afspreekt. Eentje die na een weekend feest en seks bij mij voordat ie weer weggaat even voorstelt om snel even mijn huis nog aan kant te maken. Zoiets.
Gewoon doen, en NEE ook bij NEE houden. Voet bij stuk dus houden, probeer het eens bij collectanten of jehova'squote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... hoe ga ik dat doen? Is daar nog een truc voor?
Mij heeft het geholpen door mezelf op zo'n moment af te vragen of als ' insert goede vriend' nee zou zeggen ik het erg zou vinden. Dat maakte het schuldgevoel veel minder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... hoe ga ik dat doen? Is daar nog een truc voor?
Ik heb helaas nog niet het genoegen mogen hebben met een man te maken te krijgen die dit stukje onder de knie had. Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het verleden dat ook erg makkelijk toeliet.quote:
Het grappige is dat wat jij opnoemde ik mij zo herkende in mijn relatie met haar. Ik was er meestal alleen in het weekend daar of soms een doordeweekse dag. Ging gewoon met vrienden weg als ik dat wilde. Maar als ik bij haar was, dan de relatie zaken en deed ik juist mee in het huishouden, wasje draaien etc. etc. En als ze mij nodig had stapte ik in de auto en racete ik van utrecht naar Haarlem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet het genoegen mogen hebben met een man te maken te krijgen die dit stukje onder de knie had. Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het verleden dat ook erg makkelijk toeliet.
Mij lijkt dat een gewone gang van zaken. Al hoeft een man van mij niet direct in de auto te springen als er wat is. Ik geef het zelf wel aan als ik dat op dat moment nodig heb.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het grappige is dat wat jij opnoemde ik mij zo herkende in mijn relatie met haar. Ik was er meestal alleen in het weekend daar of soms een doordeweekse dag. Ging gewoon met vrienden weg als ik dat wilde. Maar als ik bij haar was, dan de relatie zaken en deed ik juist mee in het huishouden, wasje draaien etc. etc. En als ze mij nodig had stapte ik in de auto en racete ik van utrecht naar Haarlem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |