Nou, lesbiennes bijvoorbeeld.quote:
"Niet zo bijster helder" is denk ik het understatement van de weekquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Uhuh...![]()
Ben niet zo bijster helder... WEEKEND!!
Is soms zo lekker in lalaland...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Niet zo bijster helder" is denk ik het understatement van de week
Geloof er geen moer van!quote:Tuurlijk heeft ze hem afgewezen, doh. Anders had ie hier wel lang en breed lopen verkondigen hoe fantastisch ze wel niet was enzoEcht heur
Jip en Janneke taal graag, weekend is begonnen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, lesbiennes bijvoorbeeld.
Maar dan ook alleen de échte overtuigde...
Met minimaal een ernstige vorm van phallofobie.
En daar bovenop waarschijnlijk ook nog wel een vleugje vaginisme.
Naja, ik kreeg eergisteren nog te horen dat ik 2 weken geleden afgewezen ben door m'n ex.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar nu de 1 miljoen vraag:
Kasta, zou jij als je afgewezen was, het gewoon vertellen?
Ja he?
Ze kwam er halverwege de dag achter dat haar moeder jarig was (en nee, dat was echt geen smoesje). Dus vandaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat roept nog meer vragen op. Vooruit met de geit, wat was het plan van de date en hebben jullie gedaan? Filmpje? En wat kon er zo belangrijk voor jou zijn dat je haar naar huis stuurde????
Heb het toch zojuist al gedaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Schilderijtje het volgende:
Dat is geen antwoord, zou je het zeggen als je afgewezen zou worden?
Simpel ja of nee!![]()
Nee, zo gemakkelijk kom je er niet af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb het toch zojuist al gedaan?.
Een nogal overbodige vraag dus lijkt me.
Het blijft preken voor eigen parochie jou verhaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb het toch zojuist al gedaan?.
Een nogal overbodige vraag dus lijkt me.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ze kwam er halverwege de dag achter dat haar moeder jarig was (en nee, dat was echt geen smoesje). Dus vandaar
Ah, dat heb ik ook altijd...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ze kwam er halverwege de dag achter dat haar moeder jarig was (en nee, dat was echt geen smoesje). Dus vandaar
Klinkt wel als een smoes, kom op ik vergeet mijn moeders verjaardag ook nooit...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nee, zo gemakkelijk kom je er niet af.![]()
Ja of nee.
Dat verhaal zegt me niks.
Dank je wel....quote:
Niemand...kennelijk.quote:Dus vertel, wie beweert dat?.
Weet je dat niet meer? We hebben 2 maanden geleden gedate, ergens, maar toen je me probeerde te zoenen draaide ik echt KEIHARD mn hoofd weg en toen stak ik mn hand op en zei: "Gast!! Ik bedenk me net dat mn moeder jarig is en moet er écht heel snel vandoor!" Nou en toen rende ik dus weg. Dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja.
Dus vertel, wie beweert dat?.
Ah, maar dat was toch je 2e moeder?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Spirit82 het volgende:
Weet je dat niet meer? We hebben 2 maanden geleden gedate, ergens, maar toen je me probeerde te zoenen draaide ik echt KEIHARD mn hoofd weg en toen stak ik mn hand op en zei: "Gast!! Ik bedenk me net dat mn moeder jarig is en moet er écht heel snel vandoor!" Nou en toen rende ik dus weg. Dus.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Schilderijtje het volgende:
Okay, Glen...het is duidelijk dat er iets niet in de haak is...
Ga je het nog vertellen, of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |