Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef Silenus het volgende:
Golddiggers vragen heel snel of je een auto hebt, wat voor werk je doet en hoe je woont. Binnen 3 minuten!
Waar ik woon vertel ik altijd, maar naar mijn auto heeft gelukkig nooit iemand gevraagd. Maar mijn profiel is wel zodanig dat golddiggers op afstand blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef Silenus het volgende:
Golddiggers vragen heel snel of je een auto hebt, wat voor werk je doet en hoe je woont. Binnen 3 minuten!
Ik ga dat één dezer eens proberen bij een zekere Silenus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ga je dat vanaf nu ook doen dan?
Ja woonplaats is ook geen probleem, vind het ook raar als je dat niet zou vertellen. Maar ik bedoel meer 'hoe je woont' . Vrijstaand huis, studentenhuis, bij je ouders (:')) etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Waar ik woon vertel ik altijd, maar naar mijn auto heeft gelukkig nooit iemand gevraagd. Maar mijn profiel is wel zodanig dat golddiggers op afstand blijven
Ik heb het niet over woonplaats, maar woonwijk. Zegt vaak ook vrij veel. En ik ben ongeveer 5 jaar ouder dan jij, en dan woont toch iedereen wel in een appartement (behalve een incidentele Fokker inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja woonplaats is ook geen probleem, vind het ook raar als je dat niet zou vertellen. Maar ik bedoel meer 'hoe je woont' . Vrijstaand huis, studentenhuis, bij je ouders () etc.
Ik vertel wel vaag wat voor werk ik doe, maar noem niet de namen van werkgevers. Ze hoeven in het begin niet alles te weten.
Nou ja, als bij jou duidelijkheid staat voor "liegen omdat ik moe ben" ben je je belofte inderdaad volledig nagekomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik was toch duidelijk toen ik zei dat ik niet thuis zou zijn?
Tja waar voel jij je het beste bij, als dat is met die kerel uit de kroeg van gisteren dan zou ik zeggen go for it. Als je jou aankomende date leuk vind dan daten. Is die date het eigenlijk niet waard, en je hebt er geen tot weinig gevoel bij dan afkappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
JaDate gister met gast uit de kroeg vrijdag was weer erg leuk. Wel altijd zo ongemakkelijk als je elkaar dan ineens nuchter ziet, maar alle genante details van de vorige keer nog weet
Ga hem zéker nog een keer zien en denk eigenlijk dat ik de internetdate van zondag maar (weer) af moet zeggen
Maar ga je het ook doen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
JaDate gister met gast uit de kroeg vrijdag was weer erg leuk. Wel altijd zo ongemakkelijk als je elkaar dan ineens nuchter ziet, maar alle genante details van de vorige keer nog weet
Ga hem zéker nog een keer zien en denk eigenlijk dat ik de internetdate van zondag maar (weer) af moet zeggen
Precies dat. Heb niet echt contact met die gast verder, leek me gewoon leuk om hem een keer te ontmoeten. We hebben allebei een erg druk sociaal leven en wonen ook niet bepaald bij elkaar in de buurt, dus het zou sowieso lastig zijn allemaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
je hebt er geen tot weinig gevoel bij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, als bij jou duidelijkheid staat voor "liegen omdat ik moe ben" ben je je belofte inderdaad volledig nagekomen.
Mweh. Teveel moeite, te weinig nut.quote:
Waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh. Teveel moeite, te weinig nut.
Nogmaals, ik probeer je echt niet af te branden, maar dit is dus het gedrag waar ik destijds op doelde.
Het gedrag dat alleen maar weer gezeik oplevert (een dagelijks irritant bezoekje), waar niemand daadwerkelijk ook maar íets mee opschiet en waardoor je weer in je oude patroon terugvalt.
En ik had juist de hoop dat je eindelijk eens afscheid wilde nemen van dat oude patroon.
Oh sorry, kennelijk heb ik me vergist; ik was namelijk in de veronderstelling dat dit het datingtopic was waar men doorgaans komt voor advies en hulp op het relationele en dating-vlak.quote:
Er staat ervaringen in de TT? Niets meer dan dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh sorry, kennelijk heb ik me vergist; ik was namelijk in de veronderstelling dat dit het datingtopic was waar men doorgaans komt voor advies en hulp op het relationele en dating-vlak.
Maar ogenschijnlijk ben ik volledig verdwaald en is dit het "Uitsluitend vertellen welke mannen je ontmoet, eventueel aangevuld met fuckbuddy's en adviezen hieromtrent volledig negeren waardoor je jaren lang in dezelfde valkuil blijven stappen"-topic.
Ik zal direct ook even een verzoekje indienen tot het wijzigen van de topictitel, deze creëert namelijk naar alle waarschijnlijkheid de hier boven aangehaalde verwarring.
Ah okay, dan is het inderdaad vollédig mijn vergissing, sorry.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef Seven. het volgende:
Er staat ervaringen in de TT? Niets meer dan dat.
Overkomt de beste, geen punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah okay, dan is het inderdaad vollédig mijn vergissing, sorry.
Veel succes nog verder hé!quote:
Zal niet nodig zijn. Er is wederzijds mailcontact geweest inmiddels. We hebben nu afgesproken wanneer hij langskomt. Dan zorg ik dat ik thuis ben, wakker, aangekleed en wel zodat ik met enig fatsoen naar beneden kan gaan om zijn tas af te geven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Veel succes nog verder hé!
Misschien wel even de batterij uit de deurbel halen trouwens, denk dat dat voor beide partijen de meest praktische, reële en bovenal ook eerlijke oplossing is.
Gelukkig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef Seven. het volgende:
Zal niet nodig zijn. Er is wederzijds mailcontact geweest inmiddels. We hebben nu afgesproken wanneer hij langskomt. Dan zorg ik dat ik thuis ben, wakker, aangekleed en wel zodat ik met enig fatsoen naar beneden kan gaan om zijn tas af te geven.
Het was nog makkelijker geweest als hij op één van de 7 smsjes die ik gestuurd heb, gereageerd had. Maar OK, no hard feelings verder naar hem of zo. Allang blij dat ik al besloten had dit te laten voor wat het is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik denk inderdaad dat dat, ook achteraf gezien, de meest efficiënte manier van handelen is geweest.
Dat besluit had ik alvast genomen bij je eerste twijfels, remember?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef Seven. het volgende:
Het was nog makkelijker geweest als hij op één van de 7 smsjes die ik gestuurd heb, gereageerd had. Maar OK, no hard feelings verder naar hem of zo. Allang blij dat ik al besloten had dit te laten voor wat het is.
Overkomt de besten hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat besluit had ik alvast genomen bij je eerste twijfels, remember?
Had je dus een leuk aantal slapeloze avonden kunnen schelen als je wel af en toe advies aan zou nemen.
Oh but wait, dat was immers geenszins de bedoeling van dit topic, dus nogmaals mijn excuses voor de verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |