Inderdaad ja, zijn er meer dan ik dachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 03:23 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dennis en Gerard de Nooijer.
Ik gok op Neeskensquote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef tong80 het volgende:
Welke Nedrlander werd in 1976 tweede achter Frans Beckenbauer bij die verkiezing ?
Ik denk eerlijk gezegd dat het alleen hele grote spelers zijn in Nederland zelf. In het buitenland zullen ze ook wel bekend zijn maar alleen in Nederland hebben ze een heldenstatus. Hetzelfde geldt volgens mij met Bobby Charlton en de Britten, of Ceulemans en de Belgen. Van die voetballers die net tekort kwamen voor de absolute legendarische status die Beckenbauer en Cruijff wel hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
van Hanegem? Een grote speler die moet er toch ooit dichtbij geweest zijn. Zelfde geld inderdaad ook voor Neeskens.
Je hebt gelijk. Geen idee wie de eerste 2 maakte?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef tong80 het volgende:
Lars Ricken. Die scoorde als invaller een schitterend doelpunt, lijkt me sterk dat ie de eerste scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |