Dat heb ik acht jaar lang gedaan en verdenkt niemand. Je kunt je natuurlijk wel aangesproken voelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Verzin dan vragen die niet te googelen zijn. Dat van sylvie is trouwens best bekend hoor.
Dit bedoel ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef Barcafan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ruud_Krol
30 seconden via google![]()
Ernie Brandsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Welke speler maakte op een wk zowel een eigen goal als een gewoon doelpunt in 1 wedstrijd?
Jouw antwoord is volgens mij een gerucht en geen feit!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Nou in feite wel want sylvie had een relatie met zlatan dat jij een andere speler bedoelt kan maar mijn antwoord is wel goed
Maarten Atmidikoro daarna een slippertje(s) met Zlatan en toen pas VDVquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Barcafan het volgende:
[..]
Jouw antwoord is volgens mij een gerucht en geen feit!
Keegan - The Mighty Mousequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Frans de munck= zwarte panter
Maradona= Pluisje
Ronald Koeman=Sneeuwvlokje
rest geen idee
Zwarte Panterquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
Noem hun bijnamen. De laatste goeie krijgt de winst
Frans de Munck
Als je hem post win je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Tarado het volgende:
Die van Theo Jansen is wel grappig maar past niet meer bij hem
Ik zoek wat anders.quote:
Febo Theo is wel leukerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek wat anders.
Febo Theo.
Maar4 ik reken hem goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |