quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Owja Julian Jenner heeft 'em opnieuw uitgevonden.
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:31 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kan er niet van gemaakt worden dat zodra de vraag juist beantwoord is iedereen een nieuwe vraag kan posten als degene die hem goed beantwoord het niet direct doet? Anders loopt het topic wel erg traag.
Willem II?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik heb van te voren expres gegoogled zodat hij niet al te snel te vinden was dus misschien is een hint wel op zijn plaats. De wedstrijd werd gespeeld in Bruinisse, maar niet tegen de plaatselijke amateurclub (bruse boys).
FC Wageningen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik heb van te voren expres gegoogled zodat hij niet al te snel te vinden was dus misschien is een hint wel op zijn plaats. De wedstrijd werd gespeeld in Bruinisse, maar niet tegen de plaatselijke amateurclub (bruse boys).
Het 2e van Feyenoord dan? Ik snap je hint niet zo goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Nope ook niet! Het was geen profclub, in de vraag heb ik het ook over team en niet over club wat ook een verborgen hint is.
Deed van Vossem mee ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Het Zeeuwse elftal! Ja misschien een onduidelijke hint idd maar als ik had gezegd een vertegenwoordigend elftal had het wel erg makkelijk geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |