Shit ja. Goed Bos denk ik. Maakte dacht ik 5 doelpunten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Salenko? (Rusland Kameroen in ik dacht 94) ?
Drie op een WKquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Hurst dan? Of maakte hij maar 2 doelpunten?
Die wedstrijdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef Agüero het volgende:
El Salvador werd toen toch ingemaakt door Hongarije?
Heb alleen geen idee wie er gescoord hebben.
De speler die toen wist te scoren is nog steeds een held in El Salvador heb ik een keer gezien.
Ik zat er ook maar aan te denken om zelf wat Hongaarse namen te verzinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef tong80 het volgende:
Wat een absurde vraag dan. Ik dacht bij mijn vragenstellingingen ik maak het niet te moeilijk.
Ik weet nu beter.
Ga ook echt moeilijke vragen stellen.
Degene die het antwoord op deze vraag zijn door God gezonden.
Je spelt de clubnaam niet eens goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:
Hij heeft 2 jaar voor montpeiller gespeeld
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het inmiddels opgezocht. Ik was er nooit van zijn levensdagen opgekomen
Ik heb het ook opgezocht, die gast heeft niet eens Nederlands wikipedia pagina.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het inmiddels opgezocht. Ik was er nooit van zijn levensdagen opgekomen
Wie was de scheidsrechter in de omstreden WK-66 finale en wie was de grensrechter die later een standbeeld kreeg ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Voor de meeschrijvers: Het is Laszlo Kiss. Complimenten voor de moeilijkste vraag die hier ooit is gesteld
Dit is een algemeen weetje in kwisjes. Het is het meest omstreden doelpunt ooit. En welke grensrechter krijgt er nou een standbeeld ?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Wat een tering vraag! Dit is geeneens meer een leuk weetje man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |