Dat is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Bij mijn vader op de zaak hebben ze nu mijn toekomstige trouwauto staan
Je pa heeft een NSXquote:
Inderdaad... ik regel ook altijd eerst de taart, bloemen, jurk en gasten etc. voor ik een vent ga zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar dat zijn details he.
Eerst de belangrijke dingen zoals de auto regelen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
Ja dus... mijn auto heeft ook geen lcd schermpjes of traction control (tot zover ik weet.... lekker boeiend ook weer)Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:26:48 ]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je pa heeft een NSX![]()
The Japanese Ferrari
997 Cup auto had ook geen radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Aah, blijft evengoed gaaf. Een van de weinige Japanse auto's die ik nog zou overwegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staan
Damn, dat zou ik zo kut vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoor
Nee ik regel alleen de auto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Inderdaad... ik regel ook altijd eerst de taart, bloemen, jurk en gasten etc. voor ik een vent ga zoeken
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik regel alleen de auto.
De rest mag zij allemaal beslissen.
Noch een 3 liter V8 met 478 pk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoor
Nou er zijn wel meer leuke auto'squote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, blijft evengoed gaaf. Een van de weinige Japanse auto's die ik nog zou overwegen
Verstandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik regel alleen de auto.
De rest mag zij allemaal beslissen.
Topquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo moeilijk daarin.
Evo staat met stip op 1, skyline heb ik niet zoveel mee, Supra ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel meer leuke auto's
skyline, supra, evo.
De japanse type r modellen
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supraquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evo staat met stip op 1, skyline heb ik niet zoveel mee, Supra ook niet.
Waarom met je bruiloft de illusie in stand houden dat je iets te beslissen hebt.quote:
Nee ik ga wel voor de NSX.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supra
Prima, dan neem ik de F40 Competizione wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supra
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er kan bij mij natuurlijk niet een ander merk dan Honda voor de deur staan he
Wat zoek je precies?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Oh, kun jij eens vragen of ze bij je pa een Civic EP hebben/krijgen binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |