Jij doet de naam achterbaks secreet wel eer aan jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen om Sammie te pesten hoor
Ze is zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Jij doet de naam achterbaks secreet wel eer aan ja
Ik vecht niet, ik word geclaimed.quote:
Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reactiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Dat heb je goed geregeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reacties
Oh, die edit
Shit happensquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.
Ik twijfel over mijn tosti. Zal ik hem nemen of niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker een filmpje kijken en relaxen
Byeee
Bye byequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Have fun Samzz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Jamaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, sorry. De dames zijn al vertrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Nog 1 dag en dan ......Morgen weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de rest werken ben ik bang
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |