quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij het dan? Gooi je de eieren in koud water en tel je dan drie minuten? Of drie minuten vanaf dat het water kookt? Of gooi je de eireren er pas in als het water kookt?
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus toch 2,5 minuut doen de volgende keer.
Dat had ik al gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet maken
Lekker, Mexicaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
http://www.tortillas.nl/
Net daar wezen eten (locatie Eindhoven) Smaakte goed. Was er al vaker wezen eten (ook in de vestiging Tilburg). Maar nog steeds prima te eten
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaanquote:
Gelijk heb je, en ja dat is zo jammer van die pakken want 2 dagen koken lukt daar niet meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaan
dat lukt je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
quote:
Nee, soms kan ik er 3 per avond op. Meestal maar 2, want je moet ook voldoende vulling erbij doen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |