Ja...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef Iemand91 het volgende:
Jullie hebben het niet over de freebies van suntekstore. Waar wél over?
EDIT; wel dus?![]()
ah, dat is wel nice om te zien wat nog komt. Ze hebben soms best leuk spul, pas nog een telefoonhouder en ik zie nu ook leuke dingen: autolader, wifi-antenne, 1 (quote:
Precies op het moment dat 'ie van 00:01 naar 00:00 schiet, misschien 5 microseconden eerder, 'to account for human response and system delay'.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:22 schreef Ballsofsteel het volgende:
Op hoeveel seconden klikken jullie? Ik win namelijk nooit
hoi Arjan, Flikker op met State., Netherlandsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb gewonnen. Wat een prul ding.
White Universal 2 Ports US Power Cord for Laptop AC Power Adapter
Winner:Arjan, Flikker op met State., Netherlands
Hell yeah!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hoi Arjan, Flikker op met State., Netherlands
Ah,, handig om te weten. Lekker DX vermijden de komende tijd!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:34 schreef mickeyD het volgende:
mooi verhaal van een moderator op het DX forum:
You can see who the suppliers are, at the bottom right of the product pages.
YangLight, YWLiveStyle, YWToys and OPURSTECH are all aliases of Yang, a supplier which is becoming more and more known for not supplying products for anything up to 10 weeks (or more) after the products are first listed on DX. If the item in listed as "In Stock: ships in 2 to 4 days" DX probably has it already so it should be shipped quickly. However, if it's a Yang product and it's listed as "Typically ships in 4 to 7 days" then you can expect a long delay. The delayed Yang items may hold up the rest of an order.
The items will very probably eventually turn up but if you cannot keep waiting then cancel those items. You can use LiveChat to find out if there are actually items holding up the orders.
DX maar ff een tijdje overslaan als je je spullen op tijd wilt hebben, of alleen bestellen dus als er staat: in stock!
Heb de afgelopen tijd 2/3 dingen van Yang besteld, allemaal binnen 20 dagen thuis, het light er maar net aan welk item je besteld.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ah,, handig om te weten. Lekker DX vermijden de komende tijd!
Ben btw weer terug van de vakantieHoop thuis (studentenkamer) weer een stapeltje pakketjes aan te treffen
Nu geeft DX ook aan dat bepaalde suppliers berucht zijn met laat leveren. Alleen is er nergens een lijstje voorhanden welke dit zijn. Er wordt wel elke keer een specifieke leverancier aangehaald op het forum als voorbeeld (een of andere toy leverancier, YTtoys of zo) Maar bottomline is dus schijnbaar: de Stock indicatie wil niets meer zeggen tegenwoordig. Dit was voorheen wel zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb de afgelopen tijd 2/3 dingen van Yang besteld, allemaal binnen 20 dagen thuis, het light er maar net aan welk item je besteld.
Heb het idee dat DX wacht tot ze XXX mensen hebben met het zelfde item, daarna bestellen ze het pas bij Yang. Omdat Yang bijna de meeste (ook niet zo populaire) items bij DX levert lijkt het inderdaad dat ze problemen hebben.
DX heeft zelf geen stock en is dus een soort van agent (zie DX terms of serive) als ze dus bij Yang een minimale afname hebben verwacht ik dat dat het probleem is.
Zoek op google naar Gulleiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef superlol het volgende:
Ik wou wat bestellen van taobao, en zo te zien is jack er niet meer.
Iemand een andere aanrader?
Veel websites die ik heb gevonden hebben bijna geen feedback/slechte feedback.
Ik denk dat de directie van DX er niet wakker van ligt. Die nemen gewoon een paar Chinese meisjes aan die er uit zien als dat Tinydeal meisje. Die nodigen ze uit op het DX hoofdkantoor. Vervolgens laten ze zichzelf uitkleden en geven ze wat handpoppen met de opdracht voor hun een poppenkast voorstelling te doen een hoogpolig tapijt in het midden van de directie vergaderruimte.. De voltallige directie zit dan fappend in een donker hoekje toe te kijken naar de poppenkast voorstelling.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:13 schreef monkeybrain het volgende:
Dat Chinezen zichzelf niet schamen wist ik al, dat ze geld willen mislopen is nieuw![]()
Echt zo vaag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |