Ja klopt, de wisselkoers staat altijd een paar cent lager nu je het zegt. Achteraf een stomme vraag, want ik wist het wel degelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als je een bedrag in USD moet betalen van je EUR rekening rekent PayPal wisselkosten.
Ik check de wisselkoersen in Google, en ik merk dat in ieder geval de USD altijd goedkoper is. Ik heb ook altijd USD funds, boven op de EUR funds, dus voor mij is het om het even.
201 euro hè? Ik zou in Nederland(se webshops) rondkijken naar netbooks. Zijn niet veel duurder maar (over het algemeen) veeeeeeeeel beter...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Michael-H het volgende:
Ben opzoek naar een goedkope mini-laptop. Zag dus deze staan, is ongeveer 172 euro met de 15% korting bij BIC. Weet iemand of er (goedkopere) alternatieven te vinden zijn in nederland? Heb het namelijk niet zo op de de customer service van BIC....
http://www.buyincoins.com(...)fi-product-2140.html
Ik heb gister een kwartiertje eerder besteld en het staat nu op Processing-5.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef Koen. het volgende:
Buy in Coins is echt ontzettend snel!
2011-02-28 22:13:03 Pending
2011-02-28 22:13:46 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:33 Processing-5
2011-03-01 14:57:29 Dispatched
Gister besteld, vandaag verzonden.
Mischien ligt het eraan wat je besteld.quote:[b] Op dinsdag 1 maart 2011 16:35
[..]
Ik heb gister een kwartiertje eerder besteld en het staat nu op Processing-5.
Kijken of ze sneller leveren dan hun eBay-shop. De 1/2 keer dat ik daar besteld heb (ben tel kwijt) was het inderdaad in een week binnen.
En die trucs met email adressen enzo, ik bestel denk ik te wenig om die moeite daar voor te doen.
Ook dat, het duurste wat ik ook besteld heb is iets van 16 dollar, meestal gaat het om bedragen van hooguit een euro of 3-5. Dan ga ik de moeite niet doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef Koen. het volgende:
[..]
Mischien ligt het eraan wat je besteld.
In Nederland kun je voor 219 euro of meer een veel degelijker product krijgen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Michael-H het volgende:
Ben opzoek naar een goedkope mini-laptop. Zag dus deze staan, is ongeveer 172 euro met de 15% korting bij BIC. Weet iemand of er (goedkopere) alternatieven te vinden zijn in nederland? Heb het namelijk niet zo op de de customer service van BIC....
Er staat er eentje stof te happen. Een Acer Aspire One 110-AW (uit mijn hoofd), die ik bij m'n ouders in NL heb achtergelaten. 8GB SSD -> Niet Windows XP compatible (vanwege de SDD, tenminste, mij lukte het niet). Vista/Win 7 is te zwaar voor de 1.6 GHz processor. Linpus/Ubuntu Netbook remix, Meego en Android draaien perfect en zo hoor zou je een netbookje ook moeten willen gebruiken imho. Een paar keer gebruikt tijdens het reizen. Erg handig. Als main storage een USB-HDD van 640GB gebruikt, maar kan natuurlijk ook middels SD-kaartjes of een HDD-upgrade. Ben inmiddels overgestapt op een Android-telefoon (HTC Desire Z) en een tablet (Archos 101) waarmee ik genoeg uit de voeten kan en heb 'em dus niet nodig. Mocht je interesse hebben... Ik denk dat 90,- wel prima is. Er is niks mis mee en ziet er nog pico bello uit. Je zal er meer aan hebben dan die merkloze gammelbak bij BIC.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Michael-H het volgende:
Aangetekend verzenden, anders zeggen ze vaak dat er niets ontvangen is..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef kree het volgende:
Ik heb hier een defect item van dealextreme met het verzoek om dat terug te sturen.
Iemand ervaring mee?
Gewoon in een bubbeltjes envelop en postzegels erop?
Recommender Zenithink en coupon: 10%ebay110quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Loll het volgende:
wat was ook al weet de 15% code bij bic?
en wat is de goedkoopste shop na bic?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Vista/Win 7 is te zwaar voor de 1.6 GHz processor.
Oh, nou ja, ik installeer ook altijd het zwaarste hè. Dus full Windows 7 Ultimate, omdat ik ook m'n achtergronden wil kunnen vervangen en gewoon omdat het toffer klinkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gaat prima, zelfs met toeters en bellen aan. Je moet hem wel vooraf wat strippen van onnodige dingen. Heb er hier ook nog eentje liggen waarop ik Android weleens wil proberen, hoe ga ik dat erop krijgen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Recommender Zenithink en coupon: 10%ebay110
ik vind hem er een beetje heel erg lelijk uit zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik heb weer een betere tablet gevonden(naar mijn mening dan)
http://www.merimobiles.co(...)_10_1_p/meri0546.htm
wat zeggen jullie ervan?
bedankt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg
Heb wel interesse, stuur je morgen wel een PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |