abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93218172
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 116

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***

Ik gooide em dicht...

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 24-02-2011 22:09:49 ]
Fake it till you make it...
pi_93218196
Laatste bericht:

Ik kan het modem stiekum wel ff resetten... }) . Maar ik denk dat ik dan op zolder kan slapen als hij ontdekt dat ik het heb gedaan O-) .

Oh octo, die van jou doet ook WOW... leuk spel he :{w

Ik ga nog maar een keer....
pi_93218227
Ik ben sowieso elke doordeweekse avond het bokje, want B. is óf aan het werk óf aan het sporten. Wist ik van tevoren. Staat wel een retestrakke sixpack tegenover :9~ :+
pi_93218232
Ja Nijna, maar ik kan er niets over zeggen want ik speelde het zelf ook vrij veel tot Hannah werd geboren. Ik ben toen 'cold turkey' gestopt omdat ik met voedingen enz. geen tijd meer had om ononderbroken 3 uur lang te raiden.
pi_93218273
die van mij heeft de TV gekaapt voor zijn xbox... Maar hij zet hem maar op pauze als het nodig is.

Anders mag hij er ook voor gaan slapen :P
pi_93218300
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef octopussy het volgende:
Ja Nijna, maar ik kan er niets over zeggen want ik speelde het zelf ook vrij veel tot Hannah werd geboren. Ik ben toen 'cold turkey' gestopt omdat ik met voedingen enz. geen tijd meer had om ononderbroken 3 uur lang te raiden.
Wij zijn ook gestopt toen Tess er was.. geen zin meer en vooral weinig tijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93218313
Deze herhaal ik nog even omdat ik zo apetrots ben:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil :P

Ik vergeet door het laatste uur bijna hoe geweldig het was toen B. en ik haar samen ophaalden van 't kdv. De leidster vertelde dat Isabeau alle namen van de kinderen kent :D en was zo gezellig aan het kletsen. Toen we weggingen zwaaide ze naar een jongentje: "Doei Thijs!" Leidster zei: "Nee toch Isabeau, dat is Ties!"
Isabeau: "Doei Ties!"
<3

Toen we naar de auto liepen begon ze "Huis, na huis!" te roepen. "Doei huis, ga slapen!"
En ja, ik weet dat ik overdreven trots ben, can't help it.
pi_93218372
Knappe Isabeau O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93218388
Isabeau, goedzo :D knap hoor.

Ik wow ook wel eens, maar ik doe geen raids... daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
En nu ga ik echt naar boven, want ze gaat over de rooie.
pi_93218499
Ik deed niet aan raids, daar was ik nog veul te slecht voor :D Ik ging wel dungeons in met allemaal level heelveel :D

Ik moest lachen daarstraks. Ik ging Ambers haren fohnen na het douchen en Tess vond de fohn altijd angstig, maar vandaag moest ik haar haar ook fohnen. Eerst moest ik in haar gezicht blazen, dan lag ze helemaal in een deuk en op een gegeven moment ging ze echt voor me zitten, met haar rug naar me toe en als ik stopte met fohnen werd ze boos _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:33:16 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93218706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil :P

Hij is geen uur boos :{w ;)
Wat een lekkere kletskous is het toch O+

Och Thomas ook al een oorontsteking! Kon wel besmettelijk zijn zeg!
En ook nog een kies op doorkomen :{

Ow Nijna, das mooi balen zeg! Hopelijk valt ze toch snel in slaap :*
Overigens ben ik altijd het bokje hiero ;)
pi_93218939
Haha Tess! Lekker warm he? :)

Mijn jongetje ligt heel erg zijn best te doen om in slaap te vallen.
Terwijl hij best moe is van zijn ene dag in de week kdv. :D
We kregen weer zoveel complimenten mee over zijn sociaal zijn. Heerlijk om te horen.
Lekker met de kindjes spelen, volkomen op zijn gemak, en de hele dag OKE roepen. :D
Poeh, ik moet wel even wennen, ben druk aan het werk en P. is nu veel dagen met hem in de weer, die heeft het gelukkig iets rustiger. Ik mis mijn jochie gewoon. ;(
En op mijn Ko-dag heb ik mijn moeder gevraagd om de middag te nemen.
Over 2 weken is het weer wat rustiger gelukkig. Hoop ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93219224
Hier ook een man die WOW speelt, maar nog maar minimaal sinds Jaël er is.
Eigenlijk zijn wij allebei nooit het bokje, want als Jaël erin ligt slaapt ze en horen we haar ook niet meer :) Zo fijn vind ik dat :)
En als ze dan een keer wakker word roepen we allebei zal ik gaan!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93219248
Ow en Isabeau wat ben jij een knap meisje zeg!!! O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93219256
Heerlijk warm :D

O+
oh wat een heerlijke vage foto's :').. vooral de bovenste.. nou ja, je kan iig zien dat ze het leuk vindt :D

Och, Ko zo moe... Hopelijk slaapt is snel en lekker!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219263
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93219365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
één topicje verder ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219385
Joh Groof, gewoon doen, je kan altijd zeggen dat je niet doorhad dat je in het dreumestopic zat... ;)

Iris heeft de snot uit haar neus gehuild... ik heb goede hoop dat ze nu wel in slaap zou kunnen vallen...
pi_93219504

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 23-02-2011 21:28:53 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:45:53 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93219628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
O-)
Groof, je zit in het verkeerde topic!
SPOILER
pi_93219822
En Vicky, op die tweede foto heeft ze echt van genietoogjes. O+
pi_93219882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
O-)
wat goed en wat lief! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219894
Groofsken, ze deed gewoon voor aan R. hoe je moet hinkelen. Is érg dreumesgerelateerd!

Knap zeg!!
pi_93219920
Sorbo, herkenbaar zo'n avond helaasch, vooral dat met die jas. Zodra Lente dr jas of d'r schoenen in de smiezen krijgt, MOET het aan. En wel NU. Ik hou dat dus altijd maar angstvallig uit d'r gezichtveld...
En ik sta weer versteld van Isabeau. Wat ongelooflijk goed, zeg. Lente heeft nu (pas) echt duidelijk het 'ja' en 'nee' ontdekt. 'Nee' lukte al wel als er een hap eten haar kant uitkwam die ze niet hoefde, maar nu kan ze ook echt antwoord geven op vragen waarvan het antwoord wat meer in de toekomst ligt, zeg maar. Bijvoorbeeld: 'Wil je water drinken?' 'NEE'. 'Melk dan?' 'JA'.

Wat sneu, Aoraki, hoop dat jullie morgen toch uit kunnen slapen.

Haha, fijn dat Stef z'n nieuwe poesje heeft geaccepteerd. Beterschap voor je ventje!

Ff mopperen, hoor. Lente heeft toch die blauwe knuffeldoekjes? Die waren door een mevrouw die hier eens op een marktje in het dorp stond, met de hand gemaakt. Ik wilde er graag een paar doekjes bij, dus heb haar via via weten op te sporen. Ze vroeg me per mail hoeveel ik er wilde, met of zonder labeltje en welke voorkeur ik voor een kleur had. Ik antwoordde het volgende:

quote:
Ik zou er inderdaad nog heel graag twee knuffeldoekjes bij willen. Onze dochter is er helemaal verknocht aan en loopt en de hele dag op de sabbelen. Een extra voorraadje is dus geen overbodige luxe. De doekjes die ze nu heeft zijn turqoise, dat harde blauwe kleurtje. Met labeltjes zou weer erg leuk zijn!
Zij mailde terug dat ze de doekjes zou maken en ik maakte 16 euro over naar haar rekening. En wat krijg ik: vier doekjes: een oranje, twee grijze en een paarse. Ben ik nou echt zo onduidelijk geweest in m'n communicatie?

Enfin, ik hoopte dat Lente ze wel zou accepteren, dus heb ze meteen in de was gegooid, maar ze moet er dus niets van hebben... -O-

Oh, en op de kinderopvang vertelde een leidster (een andere dan die 'r vandaag op de groep heeft gehad, want die was al weg) dat Lente was gestruikeld met een puzzelstukje in d'r mond en daarom nu waarschijnlijk last heeft van het stukje gehemelte net achter d'r voortanden. Ik vroeg meteen of ze dan niet op d'r tanden was gevallen, want dan zou ik toch ff met d'r langs de tandarts moeten. (Volgens de tandarts moet je altijd ff langskomen als een kind op de tanden is gevallen.) Maar ze kon met zekerheid zeggen dat dat niet het geval was. Ik vraag me nu echt af hoe je met zoveel stelligheid kan beweren dat het puzzelstukje niet d'r tanden heeft geraakt, maar wel net dat kleine stukje gehemelte... :?
pi_93219998
Groof! Goed van R uh S!!
Stomme buuv trouwens, echt heel irritant!

Incantrix, al weer gecheckt bij je ventje?

Dyon, wat een schattig dansertje ben je, je lacht echt zoooo lief!

Nijna, hoe was het nou gegaan met Iris op het kdv?
Balen, dat jij nu steeds naar boven moet, heb je al een ui bij dr geparkeerd enzo?

En arme Tirza, zo sneu!

Isabeau is echt wel een knapperd hoor, dat ze de namen van de kindjes al kent!
Maar wat een temperament zit dr in!
Oeh daar krijg je het nog mee te stellen als ze ooit ooit ooit een puber wordt!

Twinkly, wat een grappige foto's! Stiekem smaakt het toch lekkerder ws!

En Tess lijkt op de 2e foto sprekend op dr grote zus!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')