Hihihi, ik dacht even na en je was vandaag best druk geweest. Bedacht ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel meeMaar we hebben koffie en thee op de kamer staan, en elk uur vraagt er wel iemand of je nog een kopje wilt
ik zwem vnv niet. mn moeder kreeg vandaag van fysio te horen dat ze voorlopig niet mag zwemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb ook weer zin in aquasporten, al 2X niet geweest
je mag ook nee zeggen hoor hihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel meeMaar we hebben koffie en thee op de kamer staan, en elk uur vraagt er wel iemand of je nog een kopje wilt
Zo drink je iig genoeg. Ik moet ook altijd iets te drinken hebben, anders vergeet ik het.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag ook nee zeggen hoor hihi
' Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld, ik had me erop verheugd. Zo ga je niet met mensen om. 'quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en kreeg om half 6 een sms 'he ben je boos of wil je niet meer met me praten'
ik wil wat terugsturen maar weet niet precies wat
Maar niet ziek? Gelukkig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en flink verkouden
Veel te vriendelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
' Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld, ik had me erop verheugd. Zo ga je niet met mensen om. '
Zoiets?
Ja, ik ben hardstikke boos! Je hebt me voor de zoveelste keer laten zitten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Veel te vriendelijk![]()
Laat die maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken.
Trusten en veel plezier!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
*reutel* gaat wel hoor, beetje verkouden en last van mijn keel, ik ga zo slapen.
Je zal wel moeten. Lein wil champagne.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dank, lekker lezen en badderen, en als 't goed weer is de deur uit.
Jaquote:
mooi! gelukkig gaat het goed met je maag. houden zo. slaap lekker alvast en een heel fijn lang weekend gewenstquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
*reutel* gaat wel hoor, beetje verkouden en last van mijn keel, ik ga zo slapen.
heb ik ook al vaker gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik ben hardstikke boos! Je hebt me voor de zoveelste keer laten zitten!
U vraagt, wij draaien.
Now we're talking!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
En nog een keer aan FFT: laat de lul eerst maar eens een paar dagen wachten op een SMS-je retour en ga dan pas een sms-je aan hem besteden.
Beter worden kaassie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las dat je al voor een antibiotica kuur moet beginnen met probiotica. Juist omdat het je darmflora ondersteunt. Ik heb het idee dat het helpt als ik probiotica neem als ik een ontsteking heb.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Toch nog wel even een wat langere dut dan normaal gedaan. Nog niet helemaal de oude dus.
@Krak: morgen begin ik met de probiotica. Durfde ik vandaag nog niet aan.
@ FFT: jeetje wat een gedoe met die oom van je vriendin. Zo triest als mensen dit soort dingen doen.
En nog een keer aan FFT: laat de lul eerst maar eens een paar dagen wachten op een SMS-je retour en ga dan pas een sms-je aan het besteden.
Laat hem dan lekker de vinketering krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik ook al vaker gezegd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Laat hem dan lekker de vinketering krijgen.
Mijn maag/darmen waren de afgelopen dagen en met name gisteren zo vreselijk van slag van de enorme hoeveelheid pillen (15) die er ingingen dat ik het nog even niet aandurfde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik las dat je al voor een antibiotica kuur moet beginnen met probiotica. Juist omdat het je darmflora ondersteunt. Ik heb het idee dat het helpt als ik probiotica neem als ik een ontsteking heb.
Mahaar, het gaat juist om die pillen! Die roeien je goeie beestjes ook uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn maag/darmen waren de afgelopen dagen en met name gisteren zo vreselijk van slag van de enorme hoeveelheid pillen (15) die er ingingen dat ik het nog even niet aandurfde.
Morgen ga ik een poging wagen.
Op diverse fora erg tegenstrijdige berichten gelezen over probiotica tezamen met een AB-kuur. Dus vandaag die terughoudendheid bij mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Mahaar, het gaat juist om die pillen! Die roeien je goeie beestjes ook uit!
Van probiotica krijg je niks.
Ik probeer altijd creatief met taal te zijn. 'De kolere' kent iedereen wel. Hoewel weinigen weten welke ziekte het is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
Dan zou je hem de kolere hebben toegewenst
/Danny de Munck
Wel eng, maar wel tof dat ze hulp konden inroepen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Horode vandaag ook n horrorverhaal van nieuwe leidinggevende, pas geleden had iemand een vrouw aan de lijn, opeens een gegil en geschreeuw later hoorde ze op de achtergrond geschreeuw: ik word verkracht, gelukkig hadden ze de adresgegevens ed dus meteen politie er naartoe gestuurd, echt freaky,.
jup bleek gewoon een vent t huis binnen gedrongen te zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel eng, maar wel tof dat ze hulp konden inroepen.
Wat Sunny zegt.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FF: als je wilt dat die gast je normaal gaat behandelen: hij is je sms-tegoed niet waard. Wil je zijn voetveeg blijven: reageer je meteen..
het gaat ook helaas niet zo snel maar gelukkig dat je maag al wel wat beter is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Toch nog wel even een wat langere dut dan normaal gedaan. Nog niet helemaal de oude dus.
@Krak: morgen begin ik met de probiotica. Durfde ik vandaag nog niet aan.
@ FFT: jeetje wat een gedoe met die oom van je vriendin. Zo triest als mensen dit soort dingen doen.
En nog een keer aan FFT: laat de lul eerst maar eens een paar dagen wachten op een SMS-je retour en ga dan pas een sms-je aan hem besteden.
quote:'heeft weinig nut mn best te doen voor iemand die me iedere keer laat zitten he'
En nu niet meer reageren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het gaat ook helaas niet zo snel maar gelukkig dat je maag al wel wat beter is.
en shit, te laat. ik heb gesmst:
[..]
j*zus zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Wat een horrorverhaal voor de oom van je buurmeisje FF
Zelfde soort als van een collegaatje van een andere poli, de politie kwam op de poli (jaar of 2 geleden) want ze wilden haar spreken, maar ze was vrij... bleek dat ze met haar hondje aan het wandelen was.... toen ze thuiskwam werd ze dus opgevangen door de politie.
Bleek haar man zich in zijn (eigen, failliete) bedrijfje te hebben opgehangen....
Staartje van het verhaal kondigde zich een maand of 2 later aan : ze bleek zwanger van hem... een maand zwanger toen hij zich van het leven beroofde.
Dus 8 maanden na zijn dood beviel ze van hun dochtertje.
Bizar he?
wat is dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker de vinketering krijgen.
staat hier ook aan voor mn neus. ik ben voor bayern want daar zit Sneijder niet inquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Op diverse fora erg tegenstrijdige berichten gelezen over probiotica tezamen met een AB-kuur. Dus vandaag die terughoudendheid bij mij.
Nu voetjebal kijken.
En daar zit Robbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
staat hier ook aan voor mn neus. ik ben voor bayern want daar zit Sneijder niet in
had ook niet meteen gereageerd. eergisteren was er ook al een 'sorry' smsje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FF: als je wilt dat die gast je normaal gaat behandelen: hij is je sms-tegoed niet waard. Wil je zijn voetveeg blijven: reageer je meteen..
ieehquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup bleek gewoon een vent t huis binnen gedrongen te zijn
nee ik mis em soms wel maar weet dat ik beter zonder em ben dan met. iemand die me voornamelijk stress oplevert moet ik niet hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan er mee door FFWel lekker duidelijk iig, en je best hoef je helemaal niet meer te doen dus!
aah het heen en weer ken ik welquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het heen en weer. Het hubukelubus.
Goed zo!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik mis em soms wel maar weet dat ik beter zonder em ben dan met. iemand die me voornamelijk stress oplevert moet ik niet hebben
nog een reden!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En daar zit Robbenin
goede keus FF
Hij kan de bietenbrug op!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah het heen en weer ken ik wel
Nee, ze was net geholpen aan een maagverkleining om af te vallen en daarom ook even gestopt met anticonceptiequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
j*zus zeg![]()
ze wist het zeker nog niet toen van haar zwangerschap?
ach ach wat ontzettend triest
Ja, toen ik nog keek, vond ik dat ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de namen van de experts bij Tussen kunst en kitsch. Meneer Aardwerk zat er nu
heel goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb foute scharrel ook afgekapthij heeft niet eens iets laten horen op mn verjaardag (dat wist ie heeeeeel goed) dus dat was de druppel wel een keertje weer
wow 17, 14 en dan nog een baby. ik snap wel dat dat haar kan helpen. dood van haar man en tegelijkertijd nieuw leven (op komst).quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze was net geholpen aan een maagverkleining om af te vallen en daarom ook even gestopt met anticonceptieHun andere 2 kinderen zijn al 17 en 14 of zo.
Maar ze zegt dat deze baby haar enorm heeft geholpen in de verwerking.
Dat is mij ook zo gebeurd ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb foute scharrel ook afgekapthij heeft niet eens iets laten horen op mn verjaardag (dat wist ie heeeeeel goed) dus dat was de druppel wel een keertje weer
Ik ben eigenlijk uit principe altijd tegen Duitse clubs en heb een vreselijk hekel aan Bayern, maar in dit geval vind ik ze gewoon beter en leuker spelen dan het afbraakvoetbal van Inter, dus vanavond een lichte voorkeur voor Robben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
staat hier ook aan voor mn neus. ik ben voor bayern want daar zit Sneijder niet in
Probiotica nemen is zinloos als je antibiotica neemt. De antibiotica maakt de probiotica onbruikbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Mahaar, het gaat juist om die pillen! Die roeien je goeie beestjes ook uit!
Van probiotica krijg je niks.
Maar goed, succes!
Robben is gelukkig geen Duitserquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk uit principe altijd tegen Duitse clubs en heb een vreselijk hekel aan Bayern, maar in dit geval vind ik ze gewoon beter en leuker spelen dan het afbraakvoetbal van Inter, dus vanavond een lichte voorkeur voor Robben.
Ligt het er niet aan welke antibiotica je neemt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probiotica nemen is zinloos als je antibiotica neemt. De antibiotica maakt de probiotica onbruikbaar.
Goed zo!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
nou... boete hoefde ik pas op 19 april te betalen maar heb ik nu gelijk gedaan. kom ik ook niet op verrassingen achteraf (en ik vergeet het niet te betalen).
Sneijder is ook geen Duitser. Je bent gewoon jaloers dat Jolanthe hem mag neuken en jij het niet met die tuinkabouter mag doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Robben is gelukkig geen Duitser
Lijkt me van niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ligt het er niet aan welke antibiotica je neemt?
Naja. Ik heb geen antibiotica en ik heb het idee dat probiotica helpen als ik een ontsteking heb.quote:
Dan moet je gewoon de tekens typenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een PM vraagje. Hoe kan ik smileys in een Pm gebruiken?
Dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de tekens typen
Naja, volgende cursus dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen, ze zitten daar nou eenmaal niet bij
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Sneijder is ook geen Duitser. Je bent gewoon jaloers dat Jolanthe hem mag neuken en jij het niet met die tuinkabouter mag doen.
Je kunt veel van hem zeggen, maar niet dat ie uit de hoogte kan doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ja
hahaha ik vind hem maar een naar arrogant ventje en ik vind mensen die uit de hoogte doen maar lelijk
jammer dat ie zelf denkt dat ie heel groot isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt veel van hem zeggen, maar niet dat ie uit de hoogte kan doen.
hoe laat? dan weet ik of ik je moet sgoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, tijd voor tv.
Morgen op tijd huisarts bellen.
Slaap lekker!quote:
Ach...de mijne is ook 1.75m. (dat ego dan, he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat ie zelf denkt dat ie heel groot is
TNT is wel vertraagd dus maar goed dat het toch binnen is! graag gedaan hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wanneer vertrekken Lein en Kaas naar het Franse?
Poehee, zware dag gehad! Gister afdelingsfeest, vandaag de hele dag keihard gewerkt voor de cursus die ik vanavond moest geven. Het ging wel OK, niet briljant (veel niveauverschil in de groep) en nu zit ik frisgedoucht op de bank met het vage gevoeld van een naderende migraineaanval dat ik al sinds vanmiddag heb. Allez, bijna weekend toch?
En toen ik thuiskwam van de cursus vond ik het pakje van FFTHeel erg bedankt
Ga ik lekker mee bakken dit weekend
spannende pot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |