quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
ClouseauDie hebben een paar mooie platen gemaakt!
Damn, t is maar goed dat je niet net zo vaak van man wisselt als van UIquote:
TIETEN!quote:
Ik hou niemand aan het lijntje.quote:
Ben je je ui nog niet zat?quote:
Zij compenseert. Minimaal 2quote:
Daar gaat zequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik als guppie (en nog) vond het altijd zo mooi als ie zong 'als ze met mijn kussen speelt'. Ik als jongetje maar dromen van samen knuffelen met een dame in bed en je daar mee wakker wordt (wel zonder je kussen dus)
Waar heb je t over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik als guppie (en nog) vond het altijd zo mooi als ie zong 'als ze met mijn kussen speelt'. Ik als jongetje maar dromen van samen knuffelen met een dame in bed en je daar mee wakker wordt (wel zonder je kussen dus)
Aah, zat niet op te letten, zag t als een losse postquote:
Zal het volgende keer weer over tieten hebben, dat kan altijd als losse post.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, zat niet op te letten, zag t als een losse post
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, t is maar goed dat je niet net zo vaak van man wisselt als van UI
En heel hard meebleeren natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Dan zou ik de tel kwijt rakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |