quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
ClouseauDie hebben een paar mooie platen gemaakt!
Damn, t is maar goed dat je niet net zo vaak van man wisselt als van UIquote:
TIETEN!quote:
Ik hou niemand aan het lijntje.quote:
Ben je je ui nog niet zat?quote:
Zij compenseert. Minimaal 2quote:
Daar gaat zequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik als guppie (en nog) vond het altijd zo mooi als ie zong 'als ze met mijn kussen speelt'. Ik als jongetje maar dromen van samen knuffelen met een dame in bed en je daar mee wakker wordt (wel zonder je kussen dus)
Waar heb je t over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik als guppie (en nog) vond het altijd zo mooi als ie zong 'als ze met mijn kussen speelt'. Ik als jongetje maar dromen van samen knuffelen met een dame in bed en je daar mee wakker wordt (wel zonder je kussen dus)
Aah, zat niet op te letten, zag t als een losse postquote:
Zal het volgende keer weer over tieten hebben, dat kan altijd als losse post.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, zat niet op te letten, zag t als een losse post
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, t is maar goed dat je niet net zo vaak van man wisselt als van UI
En heel hard meebleeren natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Dan zou ik de tel kwijt rakenquote:
Ja ik ga dus niet klikken, want dan heb ik dat kutlied in m'n hoofd zittenquote:
Dat op zich niet zo, ik zat altijd weg te zwijmelen, in gedachten verzonken ipv mee te zingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
En heel hard meebleeren natuurlijk.
Oh was jij een zwijmeltiener? Ergens achterin stil in een hoekje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat op zich niet zo, ik zat altijd weg te zwijmelen, in gedachten verzonken ipv mee te zingen
Plat op je rug?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ga zo eens lekker plat en een filmpje kijken
Dat jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oh was jij een zwijmeltiener? Ergens achterin stil in een hoekje?
Dan ga ik ook maarquote:
En hier zit je nu, in singlesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Dromen van die dame die ik perfect zou vinden, samen lachend in parkjes, etentjes etc, heel erg
Euh, jij zit ook in Singles.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
En hier zit je nu, in singles![]()
Nog steeds aan het dromen?
plat op mekaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jullie beide plat gaan liggen gebeurd er niet veel denk ik?
Even wachten tot Air erbij komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jullie beide plat gaan liggen gebeurd er niet veel denk ik?
Haha nee, dat is gelukkig wel afgenomen, voor mezelf zo'n ideaal wereldje dromen. Anders is dat toch wel een flinke marteling als je alleen zo'n wereldje perfect genoeg vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
En hier zit je nu, in singles![]()
Nog steeds aan het dromen?
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.quote:
Soms duurt 't wat langer voor dromen uitkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.
Sometimes the bubble says *pop* and there was realityquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.
Ik had een 'w' verwacht achter jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had eigenlijk jou chicks love techno plaatje verwacht
Helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms duurt 't wat langer voor dromen uitkomen.
En al ronkend in slaap valtquote:
Van mij nietquote:
Zou hetquote:
Omdat Airquote:
Net als een dieseltje. Veel uithoudingsvermogen dus.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een 'w' verwacht achter jou
Dat doe ik nog wel steeds ja, maar meer om met een lach te gaan slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.Plus dat dromen ook best leuk is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als een dieseltje. Veel uithoudingsvermogen dus.
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Airquote:
Wat heerlijk ouderwetsch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Air
Nou, dan mag ik Techno toch welquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Air
Gunnen? Gewoon pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan mag ik Techno toch welGun mij ook eens wat
Elke single voor zichzelfquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gunnen? Gewoon pakken wat je pakken kan
Nou, kom maar bij me liggen danquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Ja, maar daar hoef ik dus niet bij te zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan mag ik Techno toch welGun mij ook eens wat
quote:
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef ik dus niet bij te zijn![]()
Die werk je na ons dan maar af. Hij woont toch in de buurt.
Vrouwquote:
Zou je dan niet steeds denken dat het je dochter had kunnen zijn?quote:
Nee, tasquote:
Zo erg ben ik niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en dan moet je ook weer nieuwe bijpassende schoenen en nagellak natuurlijk
Dat valt weer mee danquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tas
[..]
Zo erg ben ik niet hoor
Ik heb je net in bed uitgenodigd, rememberquote:
Uhuuuuhquote:
Nou ja, stiekem ben ik wel zoquote:
Nee, dan was ik wel heel jong vader geworden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef MissMSX het volgende:
Zou je dan niet steeds denken dat het je dochter had kunnen zijn?
Zeg, saboteurquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je dan niet steeds denken dat het je dochter had kunnen zijn?
18quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan was ik wel heel jong vader geworden.
Tsja, ik ben ook een vrouw hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |