Ik wel. En dat is bloedirritant.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat heb ik dan nooit gehad.
't Ligt niet aan de leeftijd zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
Tering hey, zag Patty er ooit zo uit?
Dat vraag jij? Da's uit jouw tijd manquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet je aan Ron Brandsteder vragen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent druk, druk, druk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk momenteel niet echt veel series
Ik hoop het nooit mee te maken, zo standvastig ben ik denk ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel. En dat is bloedirritant.
Overigens is er daarna nog een stadium, als diegene het dan nog niet snapt:
IK MOET JE NIET, JE BENT MIJN TYPE NIET EN HET WORDT NOOIT WAT TUSSEN ONS!!!!
Zou ze dan ook aan poepseks hebben gedaan? Daar schijnt Ron helemaal blij van te worden namelijk.quote:
* MissMSX maakt aantekeningenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit mee te maken, zo standvastig ben ik denk ik niet
Ben nooit fan van de Dolly Dots geweest en de Story en Privé en andere rioolblaadjes lees ik nooit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat vraag jij? Da's uit jouw tijd man
Hoe verklaar je dat je ons dan wel aan het lijntje houdt?quote:
Ik bouw graag achterdeurtjes inquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]Maar jou zou ik toch niet afwijzen
Waar was je wel fan van? Jerney zeker?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben nooit fan van de Dolly Dots geweest en de Story en Privé en andere rioolblaadjes lees ik nooit.
Ook niet echt, maar dat was wel stukken beter dan de Dots.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Waar was je wel fan van? Jerney zeker?
En Patty heeft nooit bij de Dolly Dots gezetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben nooit fan van de Dolly Dots geweest en de Story en Privé en andere rioolblaadjes lees ik nooit.
Patty zat bij Luvquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook niet echt, maar dat was wel stukken beter dan de Dots.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat je ons dan wel aan het lijntje houdt?
Best slim jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bouw graag achterdeurtjes in
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Waar was je wel fan van? Jerney zeker?
Clouseauquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Dolly Dots en dergelijke, dat heb ik niet meegemaakt, net wat te laat geboren![]()
Ik zat meer in de tijd van 'daar gaat ze' van Clouseau
Ik weet wat Luv isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Luv was ook niet echt hoogstaande muziek. En een boygirlband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |