Oh, heb ik niet meegekregen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een Duitser die hetzelfde deed, stond vorige week in de krant, bijdehandte semi-duitser!
Als het dan tenminste nog meervoud was... Wij, Evie, H.M. de Koningin der Nederlanden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Evie doet ook niet aan zelfreflectie en Evie praat over zichzelf in de derde persoon enkelvoud. Hoeveel signalen wil je hebben dat ergens een steekje los zit?
Dan vind ik het ook niet gek dat ik het niet meegekregen hebquote:
Sinds dat ik dat niet wil.quote:
Erwin jaloersheid aanval? Of teleurgesteld dat je niemand kan krijgen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie doet ook niet aan zelfreflectie en Evie praat over zichzelf in de derde persoon enkelvoud. Hoeveel signalen wil je hebben dat ergens een steekje los zit?
Jij bent het zusje dat ik nooit heb gehad.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, van een keer neuken komen relaties, is ook zo
Er zit meer achter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat iemand door het matras trekken wat anders is dan haar ten huwelijk vragen?
Dat klinkt nu wel eng.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent het zusje dat ik nooit heb gehad.
??????quote:
Haha een met begripquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het dan tenminste nog meervoud was... Wij, Evie, H.M. de Koningin der Nederlanden...
Jaloersheid natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
Erwin jaloersheid aanval? Of teleurgesteld dat je niemand kan krijgen?
Neuh, dat is t probleem niet.quote:
Dat heette vroeger toch jaloezie?quote:
Kleine nuance, stiefdochter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Kluts het volgende:
Duitser verwekt 8 kinderen bij dochter
Het waren er zelfs 8!Die heeft 'm ook niet versleten met piesen!
Ga dat maar aan Evie uitleggen. Die doet nooit iets fout namelijk.quote:
Bindingsangst. Of een of andere andere vage term om je gebrek aan seks met goed te praten.quote:
Wat is schattig aan een soa?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl... maar soms zijn ze schattig hoor!
[ afbeelding ]
Ja, maar die laten lijken alsof SOA's lief zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl... maar soms zijn ze schattig hoor!
[ afbeelding ]
Of verlatingsangst!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bindingsangst. Of een of andere andere vage term om je gebrek aan seks met goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |