Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geen oud centrum
Jawel, er staan alleen allemaal moderne gebouwen.quote:
Neequote:
Ga maar met iemand anders rellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik moet rellen.... onee ik bedoel.... ik WIL rellen....
Ik pak popcornquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben je veel te zachtaardig voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Bring it on!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben je vast niet twee uur mee bezig geweest om het klaar te maken. Heb je het recept voor Peu?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Omelet en een bak B&J achter de kiezen
En het moet vet lekker zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet een gerecht hebben voor 10-12 man/vrouw, zónder ei, noten, ohja en met max 2u bereidingstijd
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgtquote:
Nee, dat duurde een paar minuten. Maar er mag dus geen ei in zitten. En raad eens waar een omelet van gemaakt is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je vast niet twee uur mee bezig geweest om het klaar te maken. Heb je het recept voor Peu?
En wat verwachten van jou niet dat het smaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat verwachten van jou niet dat het smaakt
recepten zijn voor mensen zonder gevoel voor koken..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgt
Is er weer zo'n geheime Singles-meet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat verwachten van jou niet dat het smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |