Sometimes the bubble says *pop* and there was realityquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.
Ik had een 'w' verwacht achter jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had eigenlijk jou chicks love techno plaatje verwacht
Helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms duurt 't wat langer voor dromen uitkomen.
En al ronkend in slaap valtquote:
Van mij nietquote:
Zou hetquote:
Omdat Airquote:
Net als een dieseltje. Veel uithoudingsvermogen dus.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een 'w' verwacht achter jou
Dat doe ik nog wel steeds ja, maar meer om met een lach te gaan slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in.Plus dat dromen ook best leuk is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als een dieseltje. Veel uithoudingsvermogen dus.
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Airquote:
Wat heerlijk ouderwetsch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Air
Nou, dan mag ik Techno toch welquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou en! Geen andere vent voor mij dan Air
Gunnen? Gewoon pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan mag ik Techno toch welGun mij ook eens wat
Elke single voor zichzelfquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gunnen? Gewoon pakken wat je pakken kan
Nou, kom maar bij me liggen danquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |