Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was laatste post van Soury dus mootie melden zodra je thuis bent
was een leuke TT titel dus gebruiktquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houden
Hoe gaat het met de kilootjes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft vanmiddag boodschappen gedaan...
4 pakken met roze koeken, 2 pakjes met rumbonen, 2 zakken met bros minireepjes
en caramelbavarois![]()
Geen koffie, aardappelen en melk![]()
maar wel alle spullen voor Witte Bonen Zoep, dus dat valt weer mee.
de caramelbavarois is trouwens wel errug lekkerdus mij hoor je niet klagen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zet het volume maar op vol![]()
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derriequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als ik in een blik witte bonen kijk dan moet ik altijd aan maden denken
Laat gewoon een been amputerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik zou hem zn pinpas afpakken om te voorkomen dat hij die meuk in huis haaltquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik eet het dan ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derrie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat gewoon een been amputeren
Ik ook niet...Bonenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eet het dan ook niet
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook geen Bruine Bonen ?![]()
chili con carne
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Capucijners eet ik dan wel weer, Chilivinikwellekker
What the fuck is dat voor tankquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed in Libië, de staats-TV is sinds 8 uur uit de lucht
Toch niet gewoon uit zo'n pot Hak ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.
Bonen vind ik zo meelderig in m'n muil. Capycijners zit tenminste wat beet anquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaat
van Bruine Bonen
Mag ik niet hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch niet gewoon uit zo'n pot Hak ???
Ja, maar ergens ook wel gezond... geen manlief die met de armen vol chocolade thuiskomtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ja dan moet je wel...
wat een gedoe dat eten als je overal op moet letten...
dat leer ik hem toch niet meer af heur...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ergens ook wel gezond... geen manlief die met de armen vol chocolade thuiskomt
ieuwwwwwwquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
Witte bonen in tomatensaus van Heinz. En dan zo met toast.
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
Lekker! Met een gebakken ei erbij is het bijna een English breakfast. Zonder sausages.quote:
Ik zou het ook moeilijk vinden als het zo voor het oprapen lag. Maar wat je zegt, heropvoeden is geen simpele klusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat leer ik hem toch niet meer af heur...![]()
ga ik niet eens meer proberen![]()
Ik moet alleen zorgen dat ik er zelf niet teveel van ga lopen snaaien.
Dat is het ook. Een T-62 denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
What the fuck is dat voor tank
Het lijkt wel een Russisch T-type uit de jaren zestig
Hebben ze 20 liter sterke drank ertegenaan gegooid daar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.
Dan doen we deze toch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een kutplaat![]()
Whatever you want
Whatever you like
Whatever you say
![]()
![]()
ze hebben daar veel russiche wapens he en vliegtuigen was vanavond ook op nieuws Ghadafi heeft ook tankstations in nederlandquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ook. Een T-62 denk ik.
Yep, Tamoil. Maar niet lang meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben daar veel russiche wapens he en vliegtuigen was vanavond ook op nieuws Ghadafi heeft ook tankstations in nederland
ja dat was de naamquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, Tamoil. Maar niet lang meer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Status Quo, de naam geeft al aan welke muzikale ontwikkeling zij hebben doorgemaakt.
Toen ik twaalf was vond ik ze wel leuk. Maar dat kwam ook deels doorway ik medelijden had met die blonde gast die had toen net zijn zoontje verloren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Status Quo, de naam geeft al aan welke muzikale ontwikkeling zij hebben doorgemaakt.
die zanger was toch dood of vergis ik me nu met die zanger van de rubettesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze spelen op m'n verjaardag in Arnhem. Maar ik ga niet.
Ik vind sommige nummers nog steeds steengoed. NIet altijd hoeft iets doorontwikkeld te worden om het toch fijn te laten zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oudste broer had Down Down op een single-tje. Dat vind ik dan ook hun beste nummer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was vond ik ze wel leuk. Maar dat kwam ook deels doorway ik medelijden had met die blonde gast die had toen net zijn zoontje verloren.
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
ben ik nu verplicht een hele week 24 uur per dag naar SST te kijken
ja anders gaat Pietje janken....Ik had wel een goed excuus want ik sliep nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
Helemaal gemist deze kanjer van een prijsvraag
ohhhhhh mijn liev lees net je postniet huilen hoor wees maar blij voor mij ik heb gewonnen
hahahahaha ohhh lullig he ben ik nu verplicht een hele week 24 uur per dag naar SST te kijken hoop het niet
![]()
Dit niet:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, dat zou maar zo kunnen
Ben je al nerveus voor morgen Pietje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
Anders volgt er een zware sanctie. Een note per uur die je gemist hebt. Voor Teun, natuurlijk.
ohhhhhh dat is lullig, ik vind teun lief, en om hem geen note`s te bezorgen zal ik een week lang me elk uur melden bij jou, oke pietje we hebben een dealquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
Anders volgt er een zware sanctie. Een note per uur die je gemist hebt. Voor Teun, natuurlijk.
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je al nerveus voor morgen Pietje?
Dat ga je never nooit volhouden met die pulpquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh dat is lullig, ik vind teun lief, en om hem geen note`s te bezorgen zal ik een week lang me elk uur melden bij jou, oke pietje we hebben een deal
geschreven door de broertjes boland en boland ze verdienen er nu nog aan, in Amerika was het ook een hitquote:
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.
Gaaf nummer ook, maar het is een T-62 hoorquote:
Wie zijn er te gast?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?
Alphons gaat er voor. De drank is nu voor de bewoners in plaats van voor het personeel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.
Noem je Pietje nu pulp?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ga je never nooit volhouden met die pulp
Nou ja, 't is niet niets dat je daar een spandoek moet uitrollen waarop staat "De groetjes aan Coos"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?
Eentje die de Tibesti war heeft overleefd danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaaf nummer ook, maar het is een T-62 hoor
Edit: Daar heb ik ooit nog eens met mijn platvoeten bovenop gestaan
[ afbeelding ]
de tee set??? Kayak, Exeption ja ik roep maar wat ik denk meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
Niemand weet dus welk bandje dat kan zijnZe zijn volgens mij terug van echt tientallen jaren weggeweest en minstens dik in de zestig.
Als dat zo is is het dan teun-note waardig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noem je Pietje nu pulp?
Dat een verrassingquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't is niet niets dat je daar een spandoek moet uitrollen waarop staat "De groetjes aan Coos"
Moest Kayak nog even controlen maar nee, geen van drieën zijn het.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de tee set??? Kayak, Exeption ja ik roep maar wat ik denk mee
zit me rot te piekeren maar zou het anders ook niet wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Moest Kayak nog even controlen maar nee, geen van drieën zijn het.
Jij bent nog zo jong, je bent verexcuxeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ken niet echt heel goed de bandjes van de jaren 60
Er waren zelfs 2 zangers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de meeste bandjes waaraan ik moet denken is de zanger al dood, die zullen het ook niet zijn dan.
BZN.......de begeleidingsband van Rob de nijs......ohhhhhhh ja 1960 weet ik ook niet goed he eigenlijk toen was ik er netquote:
Ja, het was een Nederlandse band die net weer bij elkaar was gekomen na vele jaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit me suf te piekeren, was een nederlandse band?
*fluitend* we wachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was een Nederlandse band die net weer bij elkaar was gekomen na vele jaren.
Nee Heks, die zijn het ook niet.
Ho: ik DENK dat ik het heb. Even de Bintangs checken, ben ZO terug.
Ze hebben wel onlangs hun 50-jarig bestaan gevierd, goed mogelijk dat zij het wel waren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
Echt werkelijk geen enkele sample te vinden, zelfs niet op hun eigen site.
Ik zit nu net op YouTube naar ze te luisteren. Ze klinken veel beter dan wat ik hoorde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben wel onlangs hun 50-jarig bestaan gevierd, goed mogelijk dat zij het wel waren.
Ja, is zeker aardig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam deze laatst weer eens tegen toen ik een hele zooi cd's liet vallen
Nice
Die gaat ook al een eeuwigheid mee hè.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik las vandaag dat Joe Cocker ook weer naar Nederland komt, beter gezegd, naar Weert
tis geen oorlogquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
Eind jaren zeventig, begin jaren tachtig was hij al in de Groenoordhallen. Hij gaat in ieder geval langer mee dan dat onroerend goed, want dat is inmiddels al geslooptquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat ook al een eeuwigheid mee hè.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat ook al een eeuwigheid mee hè.
Maar wel lekker, op een Spartaanse manierquote:
Ik kan niet vinden wanneer het was. Was jij daarbij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eind jaren zeventig, begin jaren tachtig was hij al in de Groenoordhallen. Hij gaat in ieder geval langer mee dan dat onroerend goed, want dat is inmiddels al gesloopt
Daar was ik inderdaad bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wanneer het was. Was jij daarbij?
Dat zei je al eerder Ik ben gek op witte bonen met mayonaise Heb je mijn post nog gezien wat Hotel de Toekomst betreft.quote:
Als je witte kleding aan heb zijn het zwarte harenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Misschien weten jullie waarom lapjeskatten zoveel witte haren hebben?
Pixel is lief hoor, maar elke keer als ik haar knuffel zit ik onder de witte haren
Ik denk dat ze net zoveel andere kleuren haren verliest, maar dat die je niet zo opvallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Pixel is lief hoor, maar elke keer als ik haar knuffel zit ik onder de witte haren
Draag gewoon een pak gemaakt van lapjeskattenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je witte kleding aan heb zijn het zwarte haren
Nah, want Dotje is zwart, maar die haren zie ik echt nooit ergensquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je witte kleding aan heb zijn het zwarte haren
Je gaat richting zomer, ze verliezen de wintervacht. Kuttijd als je katten hebt, met al die haren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Ow ja! Maar lente, korte rokjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat richting zomer, ze verliezen de wintervacht. Kuttijd als je katten hebt, met al die haren.
Weet je kat dat alquote:
Een jaar later? was hij in Duitsland op een festival, net over de grens, heb ik hem nog een keer gezien. Ik vind een concert bezoeken niets, maar voor hem liep ik wel warmquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zoveel andere kleuren haren verliest, maar dat die je niet zo opvallen
Teun en Cc, jullie hebben echt een rock-ikoon gezien.
Geschoren en in een kort rokje.quote:
Ik heb Frank niet eens gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
Teun en Cc, jullie hebben echt een rock-ikoon gezien.
Ja, blijf het mooi vinden. Nooit live gezien, zou het wel graag eens willen. Maar eens zoeken of hij niet binnenkort in Parijs is of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wanneer het was. Was jij daarbij?
Mooi hè Spuitje.
Heet je kat Pixel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Doe er twee Berner-Sennens bij en je hebt een ramp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat richting zomer, ze verliezen de wintervacht. Kuttijd als je katten hebt, met al die haren.
Ja maar nou noem je ook wel iemand hè. Hij is hier wel geweest. Maar ook DentalFloss mocht hem nooit aanschouwen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Frank niet eens gezien
Zo zag JC er toen uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Frank niet eens gezien
ja je zou de hh kijken, sssst niks zeggen, ik moet m nog zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder Ik ben gek op witte bonen met mayonaise Heb je mijn post nog gezien wat Hotel de Toekomst betreft.
Dat is meer remlof 10 jaar geledenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hmmz, een beetje zoals Remlof nu
Patty is tof meer zeg ik niet, kan je nagaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja je zou de hh kijken, sssst niks zeggen, ik moet m nog zienIk moet nog meer inhalen, waar haal ik de tijd vandaan
Hij werd net op dat moment aan het kruis genageld?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo zag JC er toen uit
[ afbeelding ]
oh nou ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Patty is tof meer zeg ik niet, kan je nagaan
De tijd vliegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is meer remlof 10 jaar geleden
ze krijgt haar zomervacht Remlof Jaap verhaart ook maar dat is een grijzequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
ok omaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
ik zit nu beetje te lezen enzo op internet en ondertussen geluid aan van de stream, maar deze gasten echt zo kinderachtig lijken wel pubers vind er steeds minder leuks aan
he dat is lullig he Pietje, ben pas 39 en nog geen oma, maar wat een kleuters daar, wat een kinderachtige mensen kan er niks aan doen maar het is gemaakte vrolijkheid, en als ik ergens niet tegen kan is mensen die gemaakt doenquote:
Het was niet voor niets dat ik al eerder Take me Out noemde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he dat is lullig he Pietje, ben pas 39 en nog geen oma, maar wat een kleuters daar, wat een kinderachtige mensen kan er niks aan doen maar het is gemaakte vrolijkheid, en als ik ergens niet tegen kan is mensen die gemaakt doen
quote:
Ach nee het is maar 1 ding en dat is een enorme bonk spanning van alles daar wat er in 1 avond uitkomt door wat alcohol (en dus ontspanning).quote:ben pas 39 en nog geen oma, maar wat een kleuters daar, wat een kinderachtige mensen kan er niks aan doen maar het is gemaakte vrolijkheid, en als ik ergens niet tegen kan is mensen die gemaakt doen
Ik vond en vind hem altijd wat spastisch doen. Die hoekige bewegingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij werd net op dat moment aan het kruis genageld?
wat me wel opvalt de echte RLSer zoals wij haken gewoon af, echt het is zo weinig zo supersaai of super gemaakt allemaal, nee geef me dan desnoods een Huub terug in dat huis waar ik me echt gewoon aan kan ergerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben hier gewoon nooit jong genoeg voor geweest.
D'r is nog wel wat meer mis daar. Eén Huub maakt nog geen zomer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat me wel opvalt de echte RLSer zoals wij haken gewoon af, echt het is zo weinig zo supersaai of super gemaakt allemaal, nee geef me dan desnoods een Huub terug in dat huis waar ik me echt gewoon aan kan ergeren
maar dat CBLO of hoe het ook heten heb ik ook maar anderhalf keer gezien en toen dacht ik nee is niet mijn ding om te volgen, dit geef ik nog een kans, een kleine kans dat wel we zullen zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r is nog wel wat meer mis daar. Eén Huub maakt nog geen zomer.
Natasia!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar dat CBLO of hoe het ook heten heb ik ook maar anderhalf keer gezien en toen dacht ik nee is niet mijn ding om te volgen, dit geef ik nog een kans, een kleine kans dat wel we zullen zien
nou 2 huub`s dan, desnoods nog een leuke bitch erin en knallen maar
Maar ehm, 't zijn toch ook nog kinderen heks?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Nou Pietje geef maar toe, het is wel een erg kinderachtig clupje bij elkaar, en dan dat gemaakte haags de hele dag erg he erger me de kolere jammer misschien ligt het gewoon aan mij dat ik toch elke dag kijk en hoop dat het er beter op wordt. ach ik geef het nog maar even de kans, ga in ieder geval morgen naar jou en gert zwaaien...maar volg al niet eens de dagelijkse uitzendingen. misschien wordt ik gewoon te oud voor deze bende
nou kinderen, ze zijn volwassen en het is allemaal zo gemaakt, van kijk mij nou even vrolijk doen, maar het is alweer afgelopen er wordt weer geroddeld af en toequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ehm, 't zijn toch ook nog kinderen heks?
Schei uit met volwassen. Ik heb nog (bijna) nooit iemand volwassen gezien. In ieder geval niet in de betekenis die wij er aan geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kinderen, ze zijn volwassen en het is allemaal zo gemaakt, van kijk mij nou even vrolijk doen, maar het is alweer afgelopen er wordt weer geroddeld af en toe
ik zat spelletje te doen welk net??? of heb je gedownlood.............quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit trouwens wel een aardige film te bekijken "Elegy"
Gedownload. En ik zou het niet erg vinden als ik een kind als Sofia zou hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat spelletje te doen welk net??? of heb je gedownlood.............
en over volwassen gesproken, ja ik heb toch een ander beeld en ja dat gegeil en gedrink ach ben ik ff blij dat het geen kind van mij is wat daar in zit. ach ze doen maar.
en ach de streamers hebben hun zin, er wordt er flink op los gegeilt ben benieuwt wie met wie in bed beland, nou ja benieuwt blijf er niet voor wakker, zal morgen wel leuke streams opleveren van spijt en schaamte
Nee sofietje is leuk meisje ach ik zie het misschien te zwaar vanavond, sofietje is een leuke meid wat ik eerder zei, ze zal der laatste boterham nog delen met je, zie haar ook zo de barricade op gaan voor bv green peace en de vlag hijsen, nee die meid ach die weet wat er in het leven te koop is, maar ik denk ze is gewoon een lief dingquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedownload. En ik zou het niet erg vinden als ik een kind als Sofia zou hebben.
Dat grap is dat ik denk dat ik wel weet wat er in het leven te koop is. Maar dat dacht ik 20 jaar geleden ook te weten en over 20 jaar denk ik het nog steeds te weten. En iedere keer blijkt dat ik het niet wist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee sofietje is leuk meisje ach ik zie het misschien te zwaar vanavond, sofietje is een leuke meid wat ik eerder zei, ze zal der laatste boterham nog delen met je, zie haar ook zo de barricade op gaan voor bv green peace en de vlag hijsen, nee die meid ach die weet wat er in het leven te koop is, maar ik denk ze is gewoon een lief ding
ja dat is waar, ik dacht ook dat ik alles wist en de wereld aan kon, en nog trap ik in dingen waar ik achteraf dan van denk hoe had ik zo stom kunnen wezen, ach we leren ons leven lang denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat grap is dat ik denk dat ik wel weet wat er in het leven te koop is. Maar dat dacht ik 20 jaar geleden ook te weten en over 20 jaar denk ik het nog steeds te weten. En iedere keer blijkt dat ik het niet wist.
Van mensen moet je het over het algemeen niet hebben in het leven, uitgaan van je eigen kracht lijkt mij altijd beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
Maar wordt wel steeds beter in mensen te door zien, en of ze eerlijk zijn of gemaakt
dat is ook wel weer waar, maar soms twijfel ik he ook aan mijn eigen *kracht*quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mensen moet je het over het algemeen niet hebben in het leven, uitgaan van je eigen kracht lijkt mij altijd beter.
Waarom? Je bent 39 geworden, uiteindelijk compleet op eigen kracht. Belangrijke zaken in het leven, daar sta je per saldo altijd alleen voor. Jij moet het doen of jij moet ze ondergaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar, maar soms twijfel ik he ook aan mijn eigen *kracht*
39 is gelogen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Je bent 39 geworden, uiteindelijk compleet op eigen kracht. Belangrijke zaken in het leven, daar sta je per saldo altijd alleen voor. Jij moet het doen of jij moet ze ondergaan.
Ik weet ook wel dat je een oud wijf bent en hangtieten hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
39 is gelogen hoormaar de rest heb je gelijk in, en ach heb overal alleen voor gestaan kinderen krijgen en kinderen opvoeden en als ik er zo op terug kijk toch niet slecht gedaan al zeg ik het zelf.
maar merk nu wel nu ik ouder wordt dat ik beter over dingen nadenk, en ook wel eens nu nee kan zeggen terwijk ik 2 jaar terug dat niet eens kon, ach ik leer nog elke dag bij en mooi nummer van pink floyd staat nu op
ben niet oudquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je een oud wijf bent en hangtieten hebt.
Wat klink je somber vandaag Heks, maar ik snap wel wat je bedoeld, dat isquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, ik dacht ook dat ik alles wist en de wereld aan kon, en nog trap ik in dingen waar ik achteraf dan van denk hoe had ik zo stom kunnen wezen, ach we leren ons leven lang denk ik.
Maar wordt wel steeds beter in mensen te door zien, en of ze eerlijk zijn of gemaakt
Hoef jij niet te doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar, maar soms twijfel ik he ook aan mijn eigen *kracht*
Precies ! en laat niemand je iets anders wijsmaken !quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ach heb overal alleen voor gestaan kinderen krijgen en kinderen opvoeden en als ik er zo op terug kijk toch niet slecht gedaan al zeg ik het zelf.
Welkom thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef mootie het volgende:
En ik vind het niet leuk om thuis te zijn! Allemaal koud hier enzo.... sneeuw! Maar wel poezen, dat dan weer wel <3
Hoi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom thuis![]()
Heb je het leuk gehad in NZ?
Jij zat dus net in de buurt van Christchurch?
wat ben jij toch een schatje een lief mens, die griek mag in zijn handjes knijpen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat klink je somber vandaag Heks, maar ik snap wel wat je bedoeld, dat is
iedere keer weer schrikken
[..]
Hoef jij niet te doen
[..]
Precies ! en laat niemand je iets anders wijsmaken !
en Mootie is ook weer terug dus daar hoef je je ook geen zorgen meer om te maken![]()
sorry, dat ik ineens weg was, telefoon enzo..
deze is voor jou, hopenlijk begin je vandaag je dag wat vrolijker dan
Truste Heks, al lig je waarschijnlijk al te slapen ..
Welkom terug!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef mootie het volgende:
En ik vind het niet leuk om thuis te zijn! Allemaal koud hier enzo.... sneeuw! Maar wel poezen, dat dan weer wel <3
hahaha wat je moet doen, lekker nagenieten, lekker op de bank, beetje bijlezen, beetje rommelen, en ach zet SST maar aan al zal je het ook geen bal aanvinden ( dat heb je echt niet gemist, geloof me op me woord) en je zal wel jetlag hebben dus beetje raar gevoel in je lichaam, ach gewoon bijkomen van alles. en ik zwaai terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef mootie het volgende:
Optimistisch! Alles was leuk! Heerlijk weer, belachelijk vriendelijke mensen, yummie chowder. Onze neefjes en ons nichtje waren echt helemaal leuk en lief (1, 3 en 5). Vliegen is en blijft stom, zeker een reis van 32 uur![]()
Maar het is er zo lekker schoon, je kan in elk beekje springen, bijna geen zwerfafval. Prachtige natuur, en daar lijken ze ook erg zuinig op te zijn. Ik werd wel helemaal panisch van alle antibacteriele schoonmaak- en wasmiddelen. Ze zijn als de dood voor bacterietjes. En ze scheiden afval als een malloot, ik was gewoon bang om iets in een foute bak te gooien.Echt 80 tripjes per dag naar de rij kliko's.
En nu voel ik me raar, ik weet niet of ik moe ben, of ik honger heb, WAT MOET IK DOOOOOOEHOEEEEEN.
Even een speciaal zwaaitje voor Heks
En de mensen zijn echt belachelijk aardig. Wilde ik een ijsje halen, had ik niet genoeg kleindgeld en moest een briefje van 5 dollar (3 euro) aanbreken. Schuift de vrouw naast me me 80 cent toe, omdat het zonde is om het briefje aan te breken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wat je moet doen, lekker nagenieten, lekker op de bank, beetje bijlezen, beetje rommelen, en ach zet SST maar aan al zal je het ook geen bal aanvinden ( dat heb je echt niet gemist, geloof me op me woord) en je zal wel jetlag hebben dus beetje raar gevoel in je lichaam, ach gewoon bijkomen van alles. en ik zwaai terug![]()
![]()
( ik zou me prima kunnen vinden in zo een schoon land) ja mogen ze hier ook wel eens invoeren al dat zwerfvuil alles is zo vies en wordt steeds viezer hier in nederland
oke he wat leuk om te lezen, ja hier heeft iedereen maar haast en leeft voor zich zelf, deur dicht en bij wijze van weet je niet eens wie naast je woont, al gaat het in mijn buurtje ook steeds meer die kant op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
En de mensen zijn echt belachelijk aardig. Wilde ik een ijsje halen, had ik niet genoeg kleindgeld en moest een briefje van 5 dollar (3 euro) aanbreken. Schuift de vrouw naast me me 80 cent toe, omdat het zonde is om het briefje aan te breken.![]()
En je wordt constant gegroet op straat, hey mate! Mensen lijken ook oprecht geinteresseerd, niet van hoe gaat het, goed? prima, doei!, maar echt hele gesprekken. Heel apart, moeten we hier ook invoeren!
Cheers!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef Copycat het volgende:
Buiten die 32 (!!!) uur reizen, klinkt het helemaal geweldig! Kan me voorstellen dat je niet meer terug wilde. De twee mensen die ik buiten jou ken die in NZ zijn geweest, waren ook helemaal lyrisch over het land en haar bevolking.
Zullen we gewoon met z'n allen gaan emigreren, mate?
oh ja kippenvel hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef mootie het volgende:
En het was ook echt leuk om mijnweer met zijn broer te zien. Brak bijna toen we weer weggingen, zijn broer drukte hem heel dicht tegen zich aan, ogen dicht, nog even genieten.
En de koppies van de kinderen toen ze ons voor het eerst zagen. Meneertje van toen nog 4 had een grijns die zijn gezicht in 2 stukken spleet, eindelijk was 'uncle Rob' er. Rob had dus ook de hele tijd een niet zo'n secret admirer aan zijn arm, rug, nek of been hangen
Wat leuk Mootie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef mootie het volgende:
En het was ook echt leuk om mijnweer met zijn broer te zien. Brak bijna toen we weer weggingen, zijn broer drukte hem heel dicht tegen zich aan, ogen dicht, nog even genieten.
En de koppies van de kinderen toen ze ons voor het eerst zagen. Meneertje van toen nog 4 had een grijns die zijn gezicht in 2 stukken spleet, eindelijk was 'uncle Rob' er. Rob had dus ook de hele tijd een niet zo'n secret admirer aan zijn arm, rug, nek of been hangen
wie bedoel je heks? En ik las iets over haags de hele dag, waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
ik zit nu beetje te lezen enzo op internet en ondertussen geluid aan van de stream, maar deze gasten echt zo kinderachtig lijken wel pubers vind er steeds minder leuks aan
Ik heb het makkelijk inderdaad. We landden gisteren om half elf 's ochtends, meteen naar mijn ouders gereden om de katten te halen. Daar van 4 tot 10 even gepit, 12 tot 2 naar huis gereden. En toen zaten we elkaar aan te gapen om 2 uur 's nachts.... ok, wat nu! Rob heeft nog wat uurtjes gepakt van 4 tot 7, 't schaap moest meteen weer werken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
WB Mootz![]()
Jij zit volop in de afterglow, lekker!![]()
Succes met de jetlag, hopelijk heb je een paar rustige dagen voor de boeg dan komt het vanzelf weer goed.
over die gasten in SST huis, was zo kinderachtig gisteren kon er niks aan doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie bedoel je heks? En ik las iets over haags de hele dag, waar gaat het over?
goh meteen weer aan de slag, zal ie straks gebroken thuis komen, en hoe reageerde je katten???quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk inderdaad. We landden gisteren om half elf 's ochtends, meteen naar mijn ouders gereden om de katten te halen. Daar van 4 tot 10 even gepit, 12 tot 2 naar huis gereden. En toen zaten we elkaar aan te gapen om 2 uur 's nachts.... ok, wat nu! Rob heeft nog wat uurtjes gepakt van 4 tot 7, 't schaap moest meteen weer werken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over die gasten in SST huis, was zo kinderachtig gisteren kon er niks aan doendat ik het niet leuk vond.
en dat gemaakte haags er steeds tussen door en dat schreeuwen en gillen, ach maar vannacht werd het weer leuker met janken en gesprekken.
quote:
Ze hebben heel braaf gelogeerd! Mijn ouders vonden het eigenlijk best jammer dat ze weer weggingen. Ze moesten weer even wennen aan ons, maar zodra we thuiswaren was alles weer ok. Moby heeft de hele weg naar huis op Robs schoot liggen slapen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goh meteen weer aan de slag, zal ie straks gebroken thuis komen, en hoe reageerde je katten???
ja kan me voorstellen dat het vreemd is....dus jij hebt geen schok ofzo gevoeld?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef mootie het volgende:
Lays!!!![]()
Het is wel maf, want Christchurch was eigenlijk helemaal niet zo gek ver weg.
En niks zo lekker als weer met een poes op mn buik slapen! Mijn vader liet gister op subtiele wijze weten dat hij ze best wilde houden, het was ze gelukt om ze 4 weken lang niet te laten ontsnappen, maar gisteravond om 11 uur...... Moby smeerde hemquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Disana het volgende:
Welkom terug Mootie, het was duidelijk de enge vliegreis wel waard
Nou gelukkig maar, je zult maar op het eind van de rit een kat kwijtraken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En niks zo lekker als weer met een poes op mn buik slapen! Mijn vader liet gister op subtiele wijze weten dat hij ze best wilde houden, het was ze gelukt om ze 4 weken lang niet te laten ontsnappen, maar gisteravond om 11 uur...... Moby smeerde hemGelukkig kwam hij weer terugracen nadat hij een Duitste kat tegenkwam die hem in het Duits begon uit te mauwen.
Hmmm dat dikke tapijt van ons krijg je daar met geen mogelijkheid in, tijdens haar vakantie is ze nog ronder gewordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal duiken ze wel weer ergens op
[ afbeelding ]
Je kat in een Pringles-verpakking stoppen, tsk tskquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal duiken ze wel weer ergens op
[ afbeelding ]
Is gewoon een compacte kattenbak voor kleinbehuisden, denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kat in een Pringles-verpakking stoppen, tsk tsk
LOLquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is gewoon een compacte kattenbak voor kleinbehuisden, denk ik.
Nu zie ik het dus voor me, mijn arme monsters in zo'n ding, en dat hun plasjes dan door een gaatje in de bodem druppelen.quote:
Ja en dan moet je die hele koker open knippen om je beestje er weer uit te roppen. En natuurlijk wil het beestje er na een keer nooit meer in en dan begint het gelazer met op het tapijt piesen, waar jij dan 's ochtends met je blote voeten doorheen loopt enzovoort enzovoort kortom een enkeltje asiel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu zie ik het dus voor me, mijn arme monsters in zo'n ding, en dat hun plasjes dan door een gaatje in de bodem druppelen.
Wel handig om ze te vervoerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dan moet je die hele koker open knippen om je beestje er weer uit te roppen. En natuurlijk wil het beestje er na een keer nooit meer in en dan begint het gelazer met op het tapijt piesen, waar jij dan 's ochtends met je blote voeten doorheen loopt enzovoort enzovoort kortom een enkeltje asiel.
Zielig!
Germquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel handig om ze te vervoerenKom kids, in de koker, we gaan op reis!
32 uur in het vliegtuigquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel handig om ze te vervoerenKom kids, in de koker, we gaan op reis!
Ja, dat wordt een bloederige bendequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Disana het volgende:
De PortaCat. Bij ons: de KattenKoker.
Hou de pleisters maar vast klaar.
Je moet 'm ook als een bosje bloemen oppakken: twee handen om allevier de potenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef mootie het volgende:
Daan in het mandje krijgen is al een hel, gewoon 4 poten gespreid: NEE, DAAR GA IK DUS NIET IN HE?
Oeps, Daantje is een meisje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef mootie het volgende:
Daantje wil geen bosje bloemen zijn, ze is een dik tapijtje met een eigen wil. Achterstevoren in de mand schuiven werkt ook redelijk. Moby is een engel, die maakt het geen moer uit waar je hem instopt, zolang je maar bij hem blijft.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeps, Daantje is een meisje.
Hier wisselt het ook hoor. Maar van boven erin proppen werkt bij allemaal toch het best
Ik heb gisteravond laat ook nog even gekeken en er zitten inderdaad een stel ontzettend domme mongolen in dat huis. Een half uur lang alleen maar oerkreten slaken, alles als trommel gebruiken, in het zwembad spetteren en in de handen klappen. Daarnaast een achterlijke homo die denkt dat ie gescoord heeft door iemand met dronkenmansgewauwel lastig te vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over die gasten in SST huis, was zo kinderachtig gisteren kon er niks aan doendat ik het niet leuk vond.
en dat gemaakte haags er steeds tussen door en dat schreeuwen en gillen, ach maar vannacht werd het weer leuker met janken en gesprekken.
Het was de top in treurigheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
maar.........de Cossers vonden het schijnbaar top, inclusief Coos, wat zegt dat?
Weet je zeker dat je niet naar een cam van de Apenheul hebt gekeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een half uur lang alleen maar oerkreten slaken, alles als trommel gebruiken, in het zwembad spetteren en in de handen klappen.
Ïk kon niet lachen, ik kon niet huilen, ik heb met verbazing zitten kijken naar gedrochten die helaas tot het menselijke ras behoren. Wat een vertoningquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naar een cam van de Apenheul hebt gekeken?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik werd bestempeld als azijnzeiker, 't zal dan ook vast aan mij liggen
Echt waar, voor de 1e keer vond ik het echt leuk, vooral aan het eind van de avondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van, maar als het zo is ben je wat mij betreft ook gewoon gek!
Ok, het gesprek tussen Alex en die Servio, dat was op zich dan nog aardig. Vooral om in beeld te krijgen hoe dom Servio is en wat voor angstig balletje die Alex is. In het kader van ontwikkelingen is dat dan nog relevant. Maar wat daarna gebeurde, dat sloeg compleet nergens op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar, voor de 1e keer vond ik het echt leuk, vooral aan het eind van de avond
Ik vond dat gesprek inderdaad de leukste (interessantste) gebeurtenis van de avondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, het gesprek tussen Alex en die Servio, dat was op zich dan nog aardig. Vooral om in beeld te krijgen hoe dom Servio is en wat voor angstig balletje die Alex is. In het kader van ontwikkelingen is dat dan nog relevant. Maar wat daarna gebeurde, dat sloeg compleet nergens op.
Paniekvoetbal. Ze hebben ook echt veel te veel in één dag geïnitieerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gisteravond met opzet uit gezet. Ik voel me een beetje bedonderd als er gedacht wordt dat alles weer goed is als er maar naar zuipende rls-bewoners gekeken kan worden.
Helaas blijkt dat wel voor het merendeel op te gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb het gisteravond met opzet uit gezet. Ik voel me een beetje bedonderd als er gedacht wordt dat alles weer goed is als er maar naar zuipende rls-bewoners gekeken kan worden.
Maar dat half uur voor dat douchen, man, wat een dom volk, echt!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond dat gesprek inderdaad de leukste (interessantste) gebeurtenis van de avondMaar dat smoelwerk van die Joanna, later bij die douchepartij met die naakte gasten vond ik ook best onbeschrijfelijk
Ja, dat begreep ik gisteren al, niemand kon het nog overzien. Mogen ze ook proberen hoor, alleen ga ik niet als klapvee achter die drankavonden aan lopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paniekvoetbal. Ze hebben ook echt veel te veel in één dag geïnitieerd.
dat zou voor mij ook een afknapper zijn ipv een oppepper, maar ik was van plan eindelijk de stream weer eens aan te zetten, na een week niet gekeken te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
Ik gebruik deze tegenwoordigquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Marrije het volgende:
Mag ik van iemand een linkje ontvangen? Mijn linkjes doen het niet meer.
http://www.spixtv.nl/quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Marrije het volgende:
Mag ik van iemand een linkje ontvangen? Mijn linkjes doen het niet meer.
Weet ik, het subforum loopt goed dus voor veel mensen is het gewoon leuk. Niemand wil ook achterblijven, je zult maar eens iets missen. Maakt ook allemaal niets uit, het is maar vermaak, alleen merk ik dat ik mezelf niet meer zo makkelijk laat verleiden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas blijkt dat wel voor het merendeel op te gaan.
Welnee joh, de winaar wordt uiteindelijk bepaald door een zooitje gansjes met een prepaid telefoon, aangevuld met wat bloemetjesjurken. Nou dan weet je het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat half uur voor dat douchen, man, wat een dom volk, echt!!!
Je kunt iedereen die daar zo dom deed volgens mij gelijk afschrijven als winnaar. En dan blijven er nog maar een paar over die slimmer zijn dan de rest en een kans maken. Een Guido, een Laura, een Sofia, die zijn nu al de winnaars.
Gewoon doen, bij mij staat ie ook aan. Af en toe probeer ik te luisteren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou voor mij ook een afknapper zijn ipv een oppepper, maar ik was van plan eindelijk de stream weer eens aan te zetten, na een week niet gekeken te hebben.
Zo'n avond doet je weer beseffen dat slimme mensen niet drinken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik gisteren al, niemand kon het nog overzien. Mogen ze ook proberen hoor, alleen ga ik niet als klapvee achter die drankavonden aan lopen.
ik hoop niet weer een stel naakte bejaardenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
Het is ook een te makkelijke schijnoplossing voor een falend project. Maar geef het volk bier en tieten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
Weet ik, het subforum loopt goed dus voor veel mensen is het gewoon leuk. Niemand wil ook achterblijven, je zult maar eens iets missen. Maakt ook allemaal niets uit, het is maar vermaak, alleen merk ik dat ik mezelf niet meer zo makkelijk laat verleiden.
Bij DGK kwam uiteindelijk ook de echte winnaar bovendrijven (vond ik dan hè), ik hoop maar dat het nu ook zo zal zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee joh, de winaar wordt uiteindelijk bepaald door een zooitje gansjes met een prepaid telefoon, aangevuld met wat bloemetjesjurken. Nou dan weet je het wel
Als dit net zo gemanipuleerd wordt als dat indertijd, dan zou je best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij DGK kwam uiteindelijk ook de echte winnaar bovendrijven (vond ik dan hè), ik hoop maar dat het nu ook zo zal zijn.
Overal zijn tegenwoordig reclames. Je kunt er geloof ik wel wat aan doen maar dat heb ik nog niet uitgezocht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop niet weer een stel naakte bejaarden
waren die naakte bejaarden in de sneeuw een reclame? Op die link van Teun kun je de reclames uitschakelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal zijn tegenwoordig reclames. Je kunt er geloof ik wel wat aan doen maar dat heb ik nog niet uitgezocht.
Hoor je dat Coos, ik denk dat het een goed zaak is, wat jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
van Geel definitief naar Feyenoord, beste voetbal-liefhebbers.
Yep.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren die naakte bejaarden in de sneeuw een reclame?
Ik heb me er nog niet in verdiept, vind het de moeite ook niet.quote:Op die link van Teun kun je de reclames uitschakelen.
Ik denk ook niet dat ze het ermee gaan redden. Tenzij ze het OOC publiek weten aan te boren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook een te makkelijke schijnoplossing voor een falend project. Maar geef het volk bier en tieten.
hoeft ook niet want dat doe ik ook niet, onderaan de streams staat: zet deze regel in je blabla OF klik hier en download blablabla, heb je wel weer een regel meuk op je computer erbij en wie weet watvoor virus, maar je hebt reclamevrije streamsquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept, vind het de moeite ook niet.
ik dacht eerlijk gezegd al, valt me tegen van Scrutz om me een link te geven met een stel naakte bejaarden onder de noemer SSTquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal zijn tegenwoordig reclames. Je kunt er geloof ik wel wat aan doen maar dat heb ik nog niet uitgezocht.
Ja, dat is idd niet het soort humor waarvan ik mij zou bedienen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd al, valt me tegen van Scrutz om me een link te geven met een stel naakte bejaarden onder de noemer SST
oh je schrijft al NIET, inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is idd niet het soort humor waarvan ik mij zou bedienen.
Ga met de verkenner hier naar toe: C:\WINDOWS\system32\drivers\etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd al, valt me tegen van Scrutz om me een link te geven met een stel naakte bejaarden onder de noemer SST
Ha. Die Jurien wil ook wel heel erg graag meedoen hè. Je zou denken dat iemand na slechts een weekje alweer verder met zijn leven was gegaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest gister wel lachen om Jurien in de COS. Die reageerde op Servio's geouwehoer. Hij had daar heel anders op gereageerd dan Alex dat deed. Hij was zeker gaan knallen. Ik vroeg 'm toen of-ie een echte Dennis was.
Hij begrijpt de mores op Fok! wel. Dat pleit voor hem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Die Jurien wil ook wel heel erg graag meedoen hè. Je zou denken dat iemand na slechts een weekje alweer verder met zijn leven was gegaan.
Ach ja, dat zal ook wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij begrijpt de mores op Fok! wel. Dat pleit voor hem.
Nou Teun, ouwe azijnpisser, zolang het kutweer is vermaak ik mij uitstekend bij dat zooitje ongeregeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ïk kon niet lachen, ik kon niet huilen, ik heb met verbazing zitten kijken naar gedrochten die helaas tot het menselijke ras behoren. Wat een vertoning
Ja belangrijk nieuws!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoor je dat Coos, ik denk dat het een goed zaak is, wat jij
Als ongeoefend cosserquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Coos heeft tenminste nog de goorste cap van vannacht gemaakt. (die ik dan weer in andere topics gepost heb)
Ik ben Teun nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jouw inbreng van b.v. de DGK niet maar ik vermoed dat je daar wel een toetsenbord versleten hebt. Ik heb dat verder niet gezien maar ving wel eens wat op over platte toestanden daar?? Wat is het verschil??
Die bukake-cap?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Coos heeft tenminste nog de goorste cap van vannacht gemaakt. (die ik dan weer in andere topics gepost heb)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bukake-cap?
Die was alleraardigst.
Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
maar juist het COSsen met ergernis is een van de leukste tijdverdrijven tijdens een RLS.
Aafkes'quote:
Nee, ze heeft alleen nogal last van afscheiding.quote:
Je vermoed van alles, je gelooft van alles, je denkt van alles en je wil van alles. Ik kan niets met bovenstaande, behalve dan dat wat gisteren vertoond werd, een half uur lang, waarbij de meeste Cossers zaten te kwijlen, never vertoond is bij DGK. Wat gisteren te zien was waren een stuk of vier vijf mongolen die oerkreten bleven slaken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou Teun, ouwe azijnpisser, zolang het kutweer is vermaak ik mij uitstekend bij dat zooitje ongeregeld.
<knip: lang verhaal>
Ik durf te wedden dat Philip hoopt dat Aafke vanavond moet vertrekken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft alleen nogal last van afscheiding.
Ik zag wat caps waarop hij zich hoogst ongemakkelijk leek te voelen terwijl Aafke hem schier aanrandde. Zelfs met veel drank in elke man, wist ze nog niet te scoren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf te wedden dat Philip hoopt dat Aafke vanavond moet vertrekken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat gisteren te zien was waren een stuk of vier vijf mongolen die oerkreten bleven slaken.
Nou en??? Programma geslaagd zou ik zeggen! Voer voor de COS en verder interesseerd het mij geen reet wat die mensen doen of hoe het verder met ze gaat na dit programma, als ik ivm de weersomstandigheden het eind al haal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat gisteren te zien was waren een stuk of vier vijf mongolen die oerkreten bleven slaken.
En ik maar denken, na verhalen over junkies met pistolen en deuren die ingetrapt worden door de politie, dat heel Amsterdam een pauperpark isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik maar denken dat het er op ieder recreatiewoning-park zo aan toegaat.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Laysa het volgende:
Waren we net bij de UPC winkel, vroeg ik aan de jongen achter de desk waarom het komt dat playboy tv niet werkt bij ons terwijl we dr wel voor betalen in het pakket.
Zegt hij nog van: Jaja.....Zeg ik weer: nah ik betaal er voor dus dan wil ik ook dat alles het doet.....
Wordt hij rood
Ik had je toch echt wat hoger ingeschatquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou en??? Programma geslaagd zou ik zeggen! Voer voor de COS en verder interesseerd het mij geen reet wat die mensen doen of hoe het verder met ze gaat na dit programma, als ik ivm de weersomstandigheden het eind al haal.
Scrut heeft hem een paar posten boven je al geplaatst.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die Cap van Coos ken ik niet vinden maar ik kwam deze tegen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |