Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was laatste post van Soury dus mootie melden zodra je thuis bent
was een leuke TT titel dus gebruiktquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houden
Hoe gaat het met de kilootjes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft vanmiddag boodschappen gedaan...
4 pakken met roze koeken, 2 pakjes met rumbonen, 2 zakken met bros minireepjes
en caramelbavarois![]()
Geen koffie, aardappelen en melk![]()
maar wel alle spullen voor Witte Bonen Zoep, dus dat valt weer mee.
de caramelbavarois is trouwens wel errug lekkerdus mij hoor je niet klagen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zet het volume maar op vol![]()
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derriequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als ik in een blik witte bonen kijk dan moet ik altijd aan maden denken
Laat gewoon een been amputerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik zou hem zn pinpas afpakken om te voorkomen dat hij die meuk in huis haaltquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik eet het dan ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derrie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat gewoon een been amputeren
Ik ook niet...Bonenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eet het dan ook niet
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook geen Bruine Bonen ?![]()
chili con carne
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Capucijners eet ik dan wel weer, Chilivinikwellekker
What the fuck is dat voor tankquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed in Libië, de staats-TV is sinds 8 uur uit de lucht
Toch niet gewoon uit zo'n pot Hak ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.
Bonen vind ik zo meelderig in m'n muil. Capycijners zit tenminste wat beet anquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaat
van Bruine Bonen
Mag ik niet hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch niet gewoon uit zo'n pot Hak ???
Ja, maar ergens ook wel gezond... geen manlief die met de armen vol chocolade thuiskomtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ja dan moet je wel...
wat een gedoe dat eten als je overal op moet letten...
dat leer ik hem toch niet meer af heur...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ergens ook wel gezond... geen manlief die met de armen vol chocolade thuiskomt
ieuwwwwwwquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
Witte bonen in tomatensaus van Heinz. En dan zo met toast.
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
Witte bonen in tomatensaus van Heinz. En dan zo met toast.
Lekker! Met een gebakken ei erbij is het bijna een English breakfast. Zonder sausages.quote:
Ik zou het ook moeilijk vinden als het zo voor het oprapen lag. Maar wat je zegt, heropvoeden is geen simpele klusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat leer ik hem toch niet meer af heur...![]()
ga ik niet eens meer proberen![]()
Ik moet alleen zorgen dat ik er zelf niet teveel van ga lopen snaaien.
Dat is het ook. Een T-62 denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
What the fuck is dat voor tank
Het lijkt wel een Russisch T-type uit de jaren zestig
Hebben ze 20 liter sterke drank ertegenaan gegooid daar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.
Dan doen we deze toch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een kutplaat![]()
Whatever you want
Whatever you like
Whatever you say
![]()
![]()
ze hebben daar veel russiche wapens he en vliegtuigen was vanavond ook op nieuws Ghadafi heeft ook tankstations in nederlandquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ook. Een T-62 denk ik.
Yep, Tamoil. Maar niet lang meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben daar veel russiche wapens he en vliegtuigen was vanavond ook op nieuws Ghadafi heeft ook tankstations in nederland
ja dat was de naamquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, Tamoil. Maar niet lang meer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Status Quo, de naam geeft al aan welke muzikale ontwikkeling zij hebben doorgemaakt.
Toen ik twaalf was vond ik ze wel leuk. Maar dat kwam ook deels doorway ik medelijden had met die blonde gast die had toen net zijn zoontje verloren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Status Quo, de naam geeft al aan welke muzikale ontwikkeling zij hebben doorgemaakt.
die zanger was toch dood of vergis ik me nu met die zanger van de rubettesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze spelen op m'n verjaardag in Arnhem. Maar ik ga niet.
Ik vind sommige nummers nog steeds steengoed. NIet altijd hoeft iets doorontwikkeld te worden om het toch fijn te laten zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn oudste broer had Down Down op een single-tje. Dat vind ik dan ook hun beste nummer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was vond ik ze wel leuk. Maar dat kwam ook deels doorway ik medelijden had met die blonde gast die had toen net zijn zoontje verloren.
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
ben ik nu verplicht een hele week 24 uur per dag naar SST te kijken
ja anders gaat Pietje janken....Ik had wel een goed excuus want ik sliep nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
Helemaal gemist deze kanjer van een prijsvraag
ohhhhhh mijn liev lees net je postniet huilen hoor wees maar blij voor mij ik heb gewonnen
hahahahaha ohhh lullig he ben ik nu verplicht een hele week 24 uur per dag naar SST te kijken hoop het niet
![]()
Dit niet:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, dat zou maar zo kunnen
Ben je al nerveus voor morgen Pietje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
Anders volgt er een zware sanctie. Een note per uur die je gemist hebt. Voor Teun, natuurlijk.
ohhhhhh dat is lullig, ik vind teun lief, en om hem geen note`s te bezorgen zal ik een week lang me elk uur melden bij jou, oke pietje we hebben een dealquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
Anders volgt er een zware sanctie. Een note per uur die je gemist hebt. Voor Teun, natuurlijk.
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je al nerveus voor morgen Pietje?
Dat ga je never nooit volhouden met die pulpquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh dat is lullig, ik vind teun lief, en om hem geen note`s te bezorgen zal ik een week lang me elk uur melden bij jou, oke pietje we hebben een deal
geschreven door de broertjes boland en boland ze verdienen er nu nog aan, in Amerika was het ook een hitquote:
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vanavond in Portugal gegeten hebben. Met de 20 liter sterke drank die net binnengebracht is, moet dat mooie beelden opleveren.
Gaaf nummer ook, maar het is een T-62 hoorquote:
Wie zijn er te gast?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?
Alphons gaat er voor. De drank is nu voor de bewoners in plaats van voor het personeel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan slinger ik na P&W ook de streams maar weer aan.
Noem je Pietje nu pulp?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ga je never nooit volhouden met die pulp
Nou ja, 't is niet niets dat je daar een spandoek moet uitrollen waarop staat "De groetjes aan Coos"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar Portugal geweest voor die shit. Waarom zou ik dan nu zenuwachtig zijn?
Eentje die de Tibesti war heeft overleefd danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaaf nummer ook, maar het is een T-62 hoor
Edit: Daar heb ik ooit nog eens met mijn platvoeten bovenop gestaan
[ afbeelding ]
de tee set??? Kayak, Exeption ja ik roep maar wat ik denk meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
Niemand weet dus welk bandje dat kan zijnZe zijn volgens mij terug van echt tientallen jaren weggeweest en minstens dik in de zestig.
Als dat zo is is het dan teun-note waardig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noem je Pietje nu pulp?
Dat een verrassingquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't is niet niets dat je daar een spandoek moet uitrollen waarop staat "De groetjes aan Coos"
Moest Kayak nog even controlen maar nee, geen van drieën zijn het.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de tee set??? Kayak, Exeption ja ik roep maar wat ik denk mee
zit me rot te piekeren maar zou het anders ook niet wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Moest Kayak nog even controlen maar nee, geen van drieën zijn het.
Jij bent nog zo jong, je bent verexcuxeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ken niet echt heel goed de bandjes van de jaren 60
Er waren zelfs 2 zangers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de meeste bandjes waaraan ik moet denken is de zanger al dood, die zullen het ook niet zijn dan.
BZN.......de begeleidingsband van Rob de nijs......ohhhhhhh ja 1960 weet ik ook niet goed he eigenlijk toen was ik er netquote:
Ja, het was een Nederlandse band die net weer bij elkaar was gekomen na vele jaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit me suf te piekeren, was een nederlandse band?
*fluitend* we wachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was een Nederlandse band die net weer bij elkaar was gekomen na vele jaren.
Nee Heks, die zijn het ook niet.
Ho: ik DENK dat ik het heb. Even de Bintangs checken, ben ZO terug.
Ze hebben wel onlangs hun 50-jarig bestaan gevierd, goed mogelijk dat zij het wel waren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
Echt werkelijk geen enkele sample te vinden, zelfs niet op hun eigen site.
Ik zit nu net op YouTube naar ze te luisteren. Ze klinken veel beter dan wat ik hoorde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben wel onlangs hun 50-jarig bestaan gevierd, goed mogelijk dat zij het wel waren.
Ja, is zeker aardig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam deze laatst weer eens tegen toen ik een hele zooi cd's liet vallen
Nice
Die gaat ook al een eeuwigheid mee hè.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik las vandaag dat Joe Cocker ook weer naar Nederland komt, beter gezegd, naar Weert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |