Inderdaad ja. Scheelt nogal wat zo te zien...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Timm-E het volgende:
Jeuh!En die kleurtjes
.
En ik zal wel m'n eigen glazen ingooien, maar de minimum temperatuur op koninginnedag is 9,8 graden. Jij hebt de gemiddelde temperatuur gebruikt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Timm-E het volgende:
Jeuh!En die kleurtjes
.
En ik zal wel m'n eigen glazen ingooien, maar de minimum temperatuur op koninginnedag is 9,8 graden. Jij hebt de gemiddelde temperatuur gebruikt.
Lol, twee keer niet laatst, heel goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:32 schreef OA het volgende:
Hier is dan de volledige juiste uitslag. Helaas voor Timm-E blijft zijn overwinning niet staan. Ondergetekende schuift op naar het hoogste treedje
. Oliver23 blijft 2e.
[ afbeelding ]
Gewoon beter voorspellen, wordt het vanzelf weer leuk!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon beter voorspellen, wordt het vanzelf weer leuk!
Ja LOL dan moet je t niet vergeten hequote:Op maandag 9 mei 2011 19:05 schreef OA het volgende:
Ook aloa, Oliver23 en meteo-online kunnen nog de eindoverwinning pakken...
[ afbeelding ]
Valt me mee dat je geen podiumplek pakt... Ik maak nog alle kans dusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef INViCTuS het volgende:
In het klassement blijf ik Aloa en Meteo in ieder geval voor en pak zelf een paar puntjes. Timm-e deed niet mee dus doe goede zaken
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef kepler het volgende:
Tweede plek
Maar goed, 2e van de 7 is hetzelfde als 5 van 10
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
2e van 7 levert 170 punten op.
5e van 10 levert 70 punten op.
jij niet alleenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat wou ik net melden, ik ga echt naast de pot pissen

Dat denk ik ook steeds, maar dan sta ik weer opeens op het podiumquote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet te geloven hoe slecht ik momenteel scoor....:r ik zou zowaar moeten stoppen met dit
Niet zo ongeduldigquote:
quote:
quote:
Wat een uitslag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef OA het volgende:
En hier is dan de uitslag van de lentevoorspelling zelf. Dankzij de uitzonderlijk droge en zonnige lente, zijn de uitslagen was absurd...
[ afbeelding ]
waarom krijg ik geen punten voor deze accurate voorspellingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voel het Kepler, top vier voor jou dit keer

Weersvoorspellingstopic zomer 2011quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef Frutsel het volgende:
Min. temp (graden C): 12,0
Max. temp (graden C): 22,0
Neerslag (mm): 1
Zon (uren): 5
Windsnelheid (m/s): 2,6
Windrichting: NNW
Luchtdruk (hPa): 1013
Wat mis je precies, dan kijk ik er even naar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef Frutsel het volgende:
thx, volges mij staat die van olivier ook al hier
en ik mis nog wat punten
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom krijg ik geen punten voor deze accurate voorspelling
Je kan maximaal 14 bonuspunten krijgen, anders krijg ik ruzie met SpeedyGJ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |