Ik heb de laatste tijd een paar kranten genoemd in nieuwsberichten, het probleem is niet dat er geen kranten zouden zijn onafhankelijk van het regime. Die zijn er namelijk wel, maar die zijn dan direct propagandaverspreiders voor de oppositie, of zouden dat goed kunnen zijn.quote:
Voor zover ik heb gezien idd alleen dat wat Drifter__ zegt, op de speeches na van de pro-Gadhafi lui natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
ok, tnx!(dus geen beelden van protesten of geweld?)
Al Arabiya dient genegeerd te worden imho.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
danmike1 Mike
BREAKING ON ALARABIYA TV: LIBYAN STATE TV IS OFF!!!! #Libya)
1 minute ago
okay, nou als er een paar Libische kranten online publiceren kunnen we eventueel nog via de google translate kijken, dan hebben we er iig weer een informatiebron bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een paar kranten genoemd in nieuwsberichten, het probleem is niet dat er geen kranten zouden zijn onafhankelijk van het regime. Die zijn er namelijk wel, maar die zijn dan direct propagandaverspreiders voor de oppositie, of zouden dat goed kunnen zijn.
Dat is onzin. Het leger heeft sinds de onrust in Libië een stuk of 8 verklaringen naar buiten gestuurd, waarin wordt vermeld dat ze er alles aan doen om vluchtelingen te helpen. Trucks worden gewoon doorgelaten, heb vandaag beelden uit Libië gezien waarin Egyptische trucks te zien zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
Schijnbaar zijn buitenlandse huurlingen uit Italie, de Oekraine en de VS in Libie actief:
http://www.indiadaily.com/editorial/22282.asp
Interessant is dat het Egyptische leger, de defacto machthebbers in het land, eigenlijk helemaal niet zitten op een revolutie in Libie.
[..]
Dit is vrij eenvoudig te controleren lijkt mij, effe twitter in de gaten houden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Al Arabiya dient genegeerd te worden imho.
CNN streamt toch de staats-tv?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is vrij eenvoudig te controleren lijkt mij, effe twitter in de gaten houden.
Nop zeker niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
ok, tnx!(dus geen beelden van protesten of geweld?)
Nu? Ik kijk 8 uur journaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
CNN streamt toch de staats-tv?
In Egypte was het een uur later gedaan met Mubbie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Drifter__ het volgende:
Het bericht klopt. Staatstv geeft nu : NO SIGNAL
Kijk, lijkt me een goed teken. Kan ook zijn dat het gebouw in brand staat natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Drifter__ het volgende:
Het bericht klopt. Staatstv geeft nu : NO SIGNAL
nu niet was toenstraks wel een briefing en clintonquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
CNN streamt toch de staats-tv?
Dat is sowieso positief!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Libische Staats-TV werkt idd niet hier.
RawyaRageh #Libya state TV gone black #Feb17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |