Heldquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mono, ik ga dadelijk aan een nieuw verhaal beginnen voor vanavond!
Je ziet hem wel in je inbox verschijnen!
Stuur me ff de ping van die meidz in je UI danquote:
Ik maak hem zo goor, dat je moet kotsen terwijl je hem verteld!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held
Maak hem zo goor als je kan!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik maak hem zo goor, dat je moet kotsen terwijl je hem verteld!
Beetje Goudvis_ bedriegen he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stuur me ff de ping van die meidz in je UI dan?!
Dat zegt wat over jou hè? Dat begrijp je!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Onufriev het volgende:
Toen je Lady GaGa zei had ik 'telephone' verwacht)))))))
Een beetje polygamie moet kunnen in de 21e eeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje Goudvis_ bedriegen he. [ afbeelding ]
Oke dan, maar ze heeft geen BlackBerryquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een beetje polygamie moet kunnen in de 21e eeuw..
Ik wil alleen maar gezellig met haar pingen hoor!
Met goudvis_ bedrijf ik de romantiek en neuk ik de liefde.
Who's that chick?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje Goudvis_ bedriegen he. [ afbeelding ]
Inderdaad, wel 'n prima nummertje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Who's that chick?
Bale dat ik die niet gedraaid heb.
Weet ik niet, ze speelt in Skins in ieder geval. Ik wist gister hoe ze heette maar ben het weer vergeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Who's that chick?
Bale dat ik die niet gedraaid heb.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
als users daar aan gaan meedoen riskeren ze een ban en dat het ONZ-radiotopic gesloten gaat worden
Het is al afgeblazen.. rustig aan!quote:
Hij wou het verplaatsen, niet afblazen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is al afgeblazen.. rustig aan!
Denk aan je bloeddruk
wat watquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een beetje polygamie moet kunnen in de 21e eeuw..
Ik wil alleen maar gezellig met haar pingen hoor!
Met goudvis_ bedrijf ik de romantiek en neuk ik de liefde.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze speelt in Skins in ieder geval. Ik wist gister hoe ze heette maar ben het weer vergeten.
Piel in je vagina, ik in je anus...quote:
Hé klein goudvisjen.. wat doe jij zo alleen op FOK!quote:
Ok, wat had je dan, dat je niet zo fit was?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eindelijk mijn AOD afmaken enzo, niet zo heel veel zin in omdat ik heel veel weer moet actualiseren :S Nadeel van een vakgebied waar de richtlijnen (lees wetten) vaak wijzigen :S
Ik weet niet of ik het daar helemaal mee eens benquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel in je vagina, ik in je anus...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van je PM, de afsluiter van je PM
Oh van mij wel hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van je PM, de afsluiter van je PM
Daar moest ik ook wel om glimlachenquote:
Yep..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Was trouwens wel weer een beetje overreacting op het hele plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
Maar wat zijn we nou voor een maffia dat we zo met ons laten sollen? Ik stel voor dat we allemaal voor de Permaban gaan!![]()
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb ik altijd de plicht om me te melden op msn zodra ik post in dit topic..quote:
Nee, ik wil niet dat door zoiets de reeks teneinde komt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Was trouwens wel weer een beetje overreacting op het hele plan
wat heb jij hier meetemaken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mooi dat die gare maffia-zooi afgeblazen is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaya Scodelario!
undercover modquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heb jij hier meetemaken?
eet gewoon tijdens je show.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hope so moet nog eten. Maar dat zal wel lukken
Mensen die niet van een lolletje houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mooi dat die gare maffia-zooi afgeblazen is.
omdat het normaal is dat je tegen je vriendinnetje praat als ze online isquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd de plicht om me te melden op msn zodra ik post in dit topic..
Maar mag jij hier posten zonder dat je op msn zit!
Wie heeft hier nou de broek aan in deze relatie?
Heb ik net gegeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Shoarma met knoflook dan stink ik wel uit mijn mond.
Zijn jullie echt vriendje en vriendinnetje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
omdat het normaal is dat je tegen je vriendinnetje praat als ze online istevens zit ik op mn telefoon en die is niet zo snel dus msn zou een ramp worden. Sms inbox is wel open
Shoarmaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Shoarma met knoflook dan stink ik wel uit mijn mond.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
omdat het normaal is dat je tegen je vriendinnetje praat als ze online istevens zit ik op mn telefoon en die is niet zo snel dus msn zou een ramp worden. Sms inbox is wel open
Deze quote vraagt om een epische edit maar ik hou me in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
goudvis heeft geen vriendquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zijn jullie echt vriendje en vriendinnetje?
Hoi Pops hihiquote:
zijn heifs staat op singlequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zijn jullie echt vriendje en vriendinnetje?
jouw FOK! profiel ook!quote:
Gaatjes zijn te klein, geloof me ik heb het geprobeerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet je piemel in de bowlingbal stoppen he!
Snuf heeft nog steeds een bowlingbal aan zijn piemel hangenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet je piemel in de bowlingbal stoppen he!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
jouw FOK! profiel ook!
Maar ik wil hem best even aanpassen lief
ga je zo draaien ofwat JONGUH?quote:
Bij 17 jarige meisjes wel. Bij anderen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Mijn ID kaart is ernstig verwond. Is 'ie dan nog geldig?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Had had zo een briljante Mafia actie kunnen zijn als ik er over nadenk
Hoi gristen.quote:
Jaquote:
Wat gaat die mannetje doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Nitrouz het volgende:
Vanavond geen Radio ONZ, vanavond Damsko!
toekomstig modquote:
oke danquote:
Is dat uit de 70's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef EggsTC het volgende:
Jawel man, de sterrenreiziger, topverzoek
Voel je vereerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
help, bietsj wil me toevoegen op haifs
Had het eerder gezegd, dan had ik je komen klappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Chillings mannn, eerst ff die shoppa pakken, daarna lekker zuipen en feesten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god ik schrik me altijd rot als koelkast wil gaan bellen
Ja lach maar.quote:
Ja nu even welquote:
zie je, ben dus niet de enige die dat heeft...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god ik schrik me altijd rot als koelkast wil gaan bellen
Verdommequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie je, ben dus niet de enige die dat heeft...
Hoe bevalt je telefoon?quote:
jawel!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo heb ik nu voor niks skype aangeslingerd en mn headset gepakt?
Je boft maar met zo'n vriendjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oooooh ik ben er echt blij mee![]()
![]()
Ik las: peuk in mn swaffelquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben net Ab Normaal.
Vieze stem, en ook altijd een peuk in mijn waffel
Ja absoluutquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je boft maar met zo'n vriendje
LIEFDE!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef EggsTC het volgende:
Volgens mijn vader het beste nummer ooit gemaakt, uit 72
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale
En hij heeft helemaal gelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef EggsTC het volgende:
Volgens mijn vader het beste nummer ooit gemaakt, uit 72
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale
Alleen ben jij een baas en die kut konijn nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben net Ab Normaal.
Vieze stem, en ook altijd een peuk in mijn waffel
Nee, dat is gewoon teveel omgang met monoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit, stroomt de mond van over
Ik uhm ga over een jaar of wat wel zoeken naar 1 die ik wil houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja absoluut![]()
deze hou ik voor altijd,
Ik zei goede verzoekjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
Nog steeds is YMCA niet langs geweest!
1979.. 1979!!!
Ja en wanneer gaan wij nou eindelijk eens meeten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ben jij een baas en die kut konijn niet
Die van Eggs is goedquote:
niet goed wijsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bohemian Rhapsody / Hotel Calafornia / Viva la Vida het mooiste nummer ooit gemaakt
Dan snap ik je punt nietquote:
Ja ik kom in Maart eventjes langs het Emmense, dat beloof ik jequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en wanneer gaan wij nou eindelijk eens meeten?
dat zijn er 3quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bohemian Rhapsody / Hotel Calafornia / Viva la Vida het mooiste nummer ooit gemaakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik kom in Maart eventjes langs het Emmense, dat beloof ik je
....dus het is alleen goede muziek als jij het goede muziek vindt?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JONGEH, DAT HEB IK TOCH NET GEDAAN
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
....dus het is alleen goede muziek als jij het goede muziek vindt?Lijkt Mart Smeets wel.
Kom op he. YMCA hoort sowieso altijd in het foute uur thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
....dus het is alleen goede muziek als jij het goede muziek vindt?Lijkt Mart Smeets wel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op he. YMCA hoort sowieso altijd in het foute uur thuis
Alleen omdat homo's het leuk vinden moet het in het foute uur. Vocking racistisch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op he. YMCA hoort sowieso altijd in het foute uur thuis
Nee het is gewoon een fout kroegnummer inmiddelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen omdat homo's het leuk vinden moet het in het foute uur. Vocking racistisch.
Nee, ik draai nu alleen nummers die ik zelf goed vind. Dat mag ik, want ik sta ingeroosterd. Al draai ik een uur lang kettingzaaggeluid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Queen dus niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik draai nu alleen nummers die ik zelf goed vind. Dat mag ik, want ik sta ingeroosterd. Al draai ik een uur lang kettingzaaggeluid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik draai nu alleen nummers die ik zelf goed vind. Dat mag ik, want ik sta ingeroosterd. Al draai ik een uur lang kettingzaaggeluid
Succes!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Ok ik ga proberen mn buro te verzetten zonder iets weg te halen
Mocht het even duren dan ging er iets mis
quote:Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
Dat klopt, maar als je goed leest had ik het daar helemaal niet over.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik draai nu alleen nummers die ik zelf goed vind. Dat mag ik, want ik sta ingeroosterd. Al draai ik een uur lang kettingzaaggeluid.
quote:
Jaa had pas laat door dat ie fout gingquote:
Ik bedoelde verzoekjes aanvragen die ik goed vindquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je goed leest had ik het daar helemaal niet over.
Nog wilde weekendplannen pops?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken, dus nee
Altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog wilde weekendplannen pops?
D0h!!quote:
Behalve koelkast met een zweep bewerkenquote:
Juistem, er bestaat niet zo iets als goed of foute muziek. Dat probeerde ik te zeggen. Je kan hoogstens zeggen dat je iets niet mooi vindt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde verzoekjes aanvragen die ik goed vind
Mjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve koelkast met een zweep bewerken
Inderdaadquote:
Weet je vroeger was tekst ook heeeeeeel belangrijk voor een liedje.quote:
Jakkes, Rihannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
D0h!!
Een 70's uurtje dan krijg je niet de nieuwste hit van rihanna he_!
Stiekem krijgt Beach een stijfje van Rihanna.quote:
Dat is nog steeds zo, maar je kan ook minder uptempo nummers hebben die je raken, kijk naar Elbow - Lippy Kids of de albums van The National.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je vroeger was tekst ook heeeeeeel belangrijk voor een liedje.
dat zeg ik ook al 3 jaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt echt tijd dat ik op mezelf ga wonen
Ik woon het al ff, lekker rustigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt echt tijd dat ik op mezelf ga wonen
Beter van haar dan van jou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem krijgt Beach een stijfje van Rihanna.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee dat kan ik echt niet vertellen in dit topic
doet dat geen pijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woon sinds zaterdag weer op mezelf
Het maakt mij helemaal niks uit als je een stijfje van me krijgt. Desnoods trek je jezelf af als je aan me denkt.quote:
Komma tussen zwarte en jongenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Onufriev het volgende:
"Die zwarte jongen", het is toch een meisjen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niks uit als je een stijfje van me krijgt. Desnoods trek je jezelf af als je aan me denkt.
neejoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Stop eens met het lastigvallen van hardwerkende burgers.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Hardwerkende Burgers in Amsterdam, natuurlijk....quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Kan niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
wel jammer dat koelkast niet aan trackinfo doet
hij gebruikt ander progjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
wel jammer dat koelkast niet aan trackinfo doet
oja, dat soort problemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Tenzij jij een manier vindt dat mijn cd speler het doorgeeft aan de pc.
Provinciaal... serieus...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hardwerkende Burgers in Amsterdam, natuurlijk....
Doe beiden dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
Fuck gamen , Koelkast show is veel dikker!
Je hebt de belservice gemistquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
Fuck gamen , Koelkast show is veel dikker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |