Nee dat is volgens mij Gerard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oké, anyway, Maik is de deelnemer die een borstverkleining heeft gehad.
Dat is voor 2 man al te weinig.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is voor 2 man al te weinig.
Of ligt dat aan mij?.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Papiergeld het volgende:
Samengevat:
1 - Caro Emerald - Stuck (on you)
2 - Katy Perry - California Gurls
3 - David Guetta ft. Kelly Rowland - When love gets over
4 - Mika - Relax
5 - Duffy - Mercy
6 - Adele - Rolling in the Deep
7 - Adam Lambert - What Do You Want From Me?
8 - Bruno Mars - Just the Way You Are
9 - Martin Solveig - Hello
10 - Stromae - Alors on Dance
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef houdoeken het volgende:
Ik hoop niet dat er een karaokte set ligt als luxe product. Wat een vreselijke stemmen zeg!!!!
Ik heb genoeg aan een glaasje wijn dus laten we hopen dat dat ook geldt voor de bewoners.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Kan er bij mij wel een halve fles Famous Grouse in voordat ik de weg kwijt ben
Ik zeg 2 repen chocola en 8 flessen wijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Kaasmix het volgende:
Chocolade, Red Bull...ze zijn de weg kwijt
quote:
misschien wel na 2 weken onthoudingquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een glaasje wijn dus laten we hopen dat dat ook geldt voor de bewoners.
lijkt me wel, het is niet zo dat ze met dat eten daar een goed bodempje kunnen creerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een glaasje wijn dus laten we hopen dat dat ook geldt voor de bewoners.
Wanneer hebben zij bij P. de Leeuw gezeten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij Gerard.
Want Sophie had met hem samen bij Paul de Leeuw gezeten en er was toen ook een gesprek met een plastisch chirurg over borstverkleining
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |