wat denk je van proberen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Welke? We hebben nu voornamelijk amazone en missionaris, braafjes.
Misschien helpt het als jullie wat minder braafjes worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Welke? We hebben nu voornamelijk amazone en missionaris, braafjes.
Ik 16,5 hij 18.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef ssebass het volgende:
Zo te horen zijn jullie nog jong dus het zullen bij hem wel zenuwen/faalangst zijn oid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Zijn er nog dingen die ik kan doen, zodat hij beter klaar kan komen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Scorpie het volgende:
Laat hem eerst een keer klaarkomen terwijl jij toekijkt.
Dan is de sex kennelijk toch niet zo geweldig als hij je doet geloven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef zeeuws-meisje het volgende:
Hi all,
Mijn vriend zit er al een poosje mee. Als we seks hebben, en dat vinden we ècht beiden geweldig, dan lukt het hem op de een of andere manier niet om klaar te komen. Ja, ik weet dat dit onderwerp al vaker langs is gekomen, maar echt goede antwoorden heb ik voor hem niet langs zien komen .. We vinden elkaar echt heel leuk, lief en zeer aantrekkelijk, maar toch wil het voor hem niet komen. Binnenkort ga ik weer bij 'm logeren (ouders zijn een week weg), dus dan hoop ik dat hij ook kan komen, voor hem. Hebben jullie tips hoe hij het beter voor elkaar kan krijgen? Of dingen die ik kan doen, zodat het hem wel lukt?
Merci alvast!
Nee klopt, we zitten ook nog maar eh .. ja. wat verder in de beginfase. Zo van, het lukt allemaal wel, maar hij kan niet makkelijk komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan is de sex kennelijk toch niet zo geweldig als hij je doet geloven.
gewoon blijven oefenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Nee klopt, we zitten ook nog maar eh .. ja. wat verder in de beginfase. Zo van, het lukt allemaal wel, maar hij kan niet makkelijk komen.
Ik snap het al. Hij is bang dat je vader binnenkomt.quote:
Misschien wel allebei.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je een wijde grote doos of is zijn pik gewoon smal en klein?
Mijn vader zal niet zo snel binnenkomen, als we het altijd bij hem thuis doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het al. Hij is bang dat je vader binnenkomt.
Dan lukt het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef Angst het volgende:
en als jij hem aftrekt? desnood met hulp van hem, zijn hand over jouw hand.
Jep. Ben nog niet zo lang aan de pil dus wil graag nog even wachten voor we zonder condooms gaan ..quote:
Heb je er zo'n moeite mee je vrouw/vriendin/chick klaar te laten komen?quote:
dit lijkt me nog niet eens zo een gek idee, meestal zit het tussen de oren, als hij zich voor jou klaar kan rukken (hij kent zijn lichaam zelf toch het beste) dan zal hij zich wel realiseren dat hij het kan met jou erbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Scorpie het volgende:
Dit kan daadwerkelijk veel verhelpen. Waarschijnlijk is het gewoon een psychologische drempel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Scorpie het volgende:
Ja, daar weet jij natuurlijk alles van, een fakende vriendin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef noksala het volgende:
Je moet wat harder kreunen en laten zien, of doen alsof je heel erg geniet. Jou vriend moet het toppunt van opwinding bereiken en daar ben jij grotendeels verantwoordelijk voor. Vraag anders wat hij lekker vind. In ieder geval zorgen dat hij heel opgewonden raakt.
succes
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar weet jij natuurlijk alles van, een fakende vriendin.
Gaat prima, maar als ie erin gaat met een condoom er omheen, is het al gauw gedaan met de pret .. Dat vindt 'ie niet echt lekker zitten .. Dus dan pijp ik hem en trekken we hem samen af ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:12 schreef The_Sperminator het volgende:
Werkt zijn puddingbuks inmiddels al een beetje?
Ja, dat heeft wel echt gewerkt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit lijkt me nog niet eens zo een gek idee, meestal zit het tussen de oren, als hij zich voor jou klaar kan rukken (hij kent zijn lichaam zelf toch het beste) dan zal hij zich wel realiseren dat hij het kan met jou erbij
niets te dankenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft wel echt gewerkt!
Laat hem in zijn eigen prive tijd wat klooien met condooms, oefenen met omdoen, rukken met condoom e.d....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Gaat prima, maar als ie erin gaat met een condoom er omheen, is het al gauw gedaan met de pret .. Dat vindt 'ie niet echt lekker zitten .. Dus dan pijp ik hem en trekken we hem samen af ..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar weet jij natuurlijk alles van, een fakende vriendin.
Vrouwen zijn af en toe, zelfs in bed, zonder het zelf door te hebben, zulke nepdominante kuthoeren dat het gewoon niet lukt om klaar te komen. Niet dat je ze wilt kwetsen hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Sessy het volgende:
Er voor zorgen dat hij minder rukt. Serieuze tip. Mannen rukken zich af en toe zo de pleuris dat ze echt heeeeel harde stimulatie nodig hebben om klaar te komen.
Nepdominant? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vrouwen zijn af en toe, zelfs in bed, zonder het zelf door te hebben, zulke nepdominante kuthoeren dat het gewoon niet lukt om klaar te komen. Niet dat je ze wilt kwetsen hoor.
Zogenaamd baas in bed terwijl je al lang door hebt dat ze keihard genomen willen worden. Dit is zo ongelooflijk nep dat je al niet eens sex meer wilt. Althans dit heb ik een keer meegemaakt en het was geen succes.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nepdominant? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |