Dat kun je over iedere COD zeggen je hoeft alleen het wapen te veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Galil, panic knifing, lag, grenade spam, spawnkilling en ga zo maar door.
Nee hoor. Ik heb ook die cijfers gezien maar als je er mee speelt merk je dat de ak meer killpower heeft maar dat de commando preciezer is.quote:
en toch halen we straks allemaal mw3quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef KoningStoma het volgende:
Geef mij maar een aankondiging van respawn entertainment![]()
IW is dood.
ach gewoon halen, hebben iets om helemaal af te zeiken met ja de oude IW was goed hiermee deze lui zijn nog slechter dan treyarch en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef KoningStoma het volgende:
Niet voordat ik het een en ander grondig geïnspecteerd heb.
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef KoningStoma het volgende:
Geef mij maar een aankondiging van respawn entertainment![]()
IW is dood.
yupquote:
briljante afleidingquote:
Multi-killquote:
Dat zal ze leren, de homo's.quote:
Restecp!quote:
Zo doe ik dat altijd als er zo'n ding ligt, tenzij ik weet welke kant ze op gaan spawen (als ie voor een raam ligt) Dan ga ik op me buik erachter liggen en dan de Achilles kniven!quote:
Lekker sproeien, goed filmpje.quote:
Aan extended mag heb je niets. Dual Mag zorgt voor meer ammo en aangezien je, vooral in combinatie met sleight of hand, toch erg snel herlaadt heb je binnen een seconde een nieuw magazijn ter beschikking. Ik zeg Dual Mag.quote:
Oh sowieso Dual Mag, indien je geen scavenger gebruikt ben je zo door je ammo heen met dat wapen.quote:
M14 + grip rulez als je een snelle "triggerfinger" hebt en als je goed aanlegt dan heb je iemand in 2 schoten neer.quote:
Misschien vanwege minder terugslag, maar de M14 is sterker: 1.4x schade wanneer je iemand in de borst raakt vs. 1.0x schade met de FAL.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Moffol het volgende:
[..]
'T is een sterk wapen. Wel mooie gameplay! Persoonlijk vind ik de FAL nog ietsjes fijner.
Oh oké wist ik helemaal niet, interessant! Met grip is die ook bijna even accuraat als een FAL denk ik? Ik ga 't in ieder geval zeker even proberen!quote:Misschien vanwege minder terugslag, maar de M14 is sterker: 1.4x schade wanneer je iemand in de borst raakt vs. 1.0x schade met de FAL.
Behalve als je stoma heet. Dan kan je alleen maar zeiken op de fire rate van dat ding.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
M14 + grip rulez als je een snelle "triggerfinger" hebt en als je goed aanlegt dan heb je iemand in 2 schoten neer.
http://uk.pc.ign.com/articles/115/1152219p1.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef Tauchmeister het volgende:
findmakarov.com
Nog vier daagjes tot de onthulling van MW3
Waarom red dot? Ik heb nog nooit een probleem gehad met de iron sights van BO.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik kies liever voor soh en een red dot.
Goede post die eronder staat..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://uk.pc.ign.com/articles/115/1152219p1.html
Not
Zeg niet dat het zo hoeft te zijn, alleen dit is wel hoe het vaak gaat..quote:I can't believe how gullible people are. It's a hoax. The point of a teaser site is for people to believe it, not for the publisher to play coy. I guess these are the same people who actually think they understand how things work, and then proceed to throw out wild conspiracy theories.
Helemaal waarquote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Goede post die eronder staat..
[..]
Zeg niet dat het zo hoeft te zijn, alleen dit is wel hoe het vaak gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |