De noobs zijn juist de mensen zonder strela/rpg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat mijn Gunships vaker blijven hangen maar dit kan ook zijn dat je deze zo kan manoeuvreren zodat je de strella noobs makkelijk neer kan schieten
trololoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Valt me op dat die attack heli mij er meteen uitpikt als ik lekker bezig ben...
Dus volgens mij als je echt MEGA noobs aan de andere kant hebt, dat ie dan bijna niks afschiet.
Gister was een maat met zn x-block bij mij, voor de eerste x first strike gedaan.
Wat is berlin wall toch een anusmap zeg!
Stadium & Kowloon waren wel dikke PWNAGE.
Maar wat een grafcontrollers heeft de Xblock toch
Must not react.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De noobs zijn juist de mensen zonder strela/rpg.
Ik loop alleen met een strella als ik voor ghost pro gat maar deze prestige nog niet met ghost gespoeld.. Bevalt prima!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De noobs zijn juist de mensen zonder strela/rpg.
Ben benieuwd wat er dan mis mee is, heb je kleine baby handjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef BzP het volgende:
[..]
.
Maar wat een grafcontrollers heeft de Xblock toch
Dat lukt je niet als je met die vergroeide aids gaat spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Must not react.
Wanneer mag ik je ass nou eens whoopen met de enfield?
Ik heb juist fucking lange vingersquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan mis mee is, heb je kleine baby handjes? Ik kan namelijk rustig 7 uur achter elkaar met dat ding spelen.
Als ik vervolgens god of war speel kan ik door die mongolen controller van de PS3 maximaal 30min spelen voordat ik kanker in mijn handen krijg! (ben op zoek naar een converter)
Ook grappig dat US hele batch soldaten heeft laten testen wat de fijnste controller is, en dat daar bijna unaniem de 360 versie uitkwam.
Ja in een PM36 passen die honden wel. Maar mocht je de rails gebruiken van de NS dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef BzP het volgende:
Gister nog met die PM36 de doggies gehaald, best een fijn ding(op de ps3 dan)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Must not react.
Wanneer mag ik je ass nou eens whoopen met de enfield?
Zat net weer ff in theatre te kijken naar die potjes Demo van gisteren, jezus wat ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat lukt je niet als je met die vergroeide aids gaat spelen.
Jezusquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja in een PM36 passen die honden wel. Maar mocht je de rails gebruiken van de NS dan?
Of woon je in Polen?
hihi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja in een PM36 passen die honden wel. Maar mocht je de rails gebruiken van de NS dan?
Of woon je in Polen?
hihi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Zat net weer ff in theatre te kijken naar die potjes Demo van gisteren, jezus wat erg
Fucking massamoord was dat
Prezentacja lokomotywy PM-36 - Paryż 1937quote:
Wat was dat easy mode zeg gewoon beetje mensen zien spawnen voor je neus en ze neer maaienquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat mij betreft vanavond weer een paar van zulke potjes.
Verzamel jij treinen dat je dat weet..... Wel een nice ding vergeleken met die stink NSquote:
Dat was toch Forskneck nietwaar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verzamel jij treinen dat je dat weet..... Wel een nice ding vergeleken met die stink NS
En ze op het laatste moment laten winnen om een 3e ronde eruit te slepen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was dat easy mode zeg gewoon beetje mensen zien spawnen voor je neus en ze neer maaien
Ze dachten vast en zeker ook nog kans te maken op de overwinning dat was nog wel het mooistequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En ze op het laatste moment laten winnen om een 3e ronde eruit te slepen._!
Werkt juist niet bij DOM daar moet je gewoon zo lang mogelijk 2 punten houden en zorgen dat ze op het 3de punt spawnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef BzP het volgende:
Dat doen we ook altijd met DOM, lekker valse hoop geven
Ja DUH... als je tegen degelijke spelers speelt wel ja...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt juist niet bij DOM daar moet je gewoon zo lang mogelijk 2 punten houden en zorgen dat ze op het 3de punt spawnen.
Ssstquote:
Aan die spawntrap die wij gisteren hadden konden zelfs 3.00 kdr spelers niets tegen beginnen. Ze gingen gewoon neer na 2 stappen te hebben gezetquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja DUH... als je tegen degelijke spelers speelt wel ja...
Maar daar hadden we het niet over....
Maar je had wel slechte spelers nodig die spawntrap te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan die spawntrap die wij gisteren hadden konden zelfs 3.00 kdr spelers niets tegen beginnen. Ze gingen gewoon neer na 2 stappen te hebben gezet
Dat is ook wel weer zo maar op een gegeven moment waren die eerste gasten eruit en joinde er andere mensen en ook die kwamen er niet uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar je had wel slechte spelers nodig die spawntrap te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |