Nou zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
ik speel het weer ff een middagje alleen. Dertig ragequits in het uur en echt zin om iets te slopen. kankerspel
quote:
Dertig maar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
ik speel het weer ff een middagje alleen. Dertig ragequits in het uur en echt zin om iets te slopen. kankerspel
Allicht. Je begrijpt alleen nog steeds niet waarom ik dat postte. Ik postte het omdat ik van dit soort berichtjes:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, kinderachtig, niet leuk, ongepast en ronduit mongolische opmerking.
Verder ben je best aardig heur
een beetje moe word. Daarom maakte ik een overdreven smakeloze versie ervan, om mijn afkeur te tonen. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, omdat er twee van dat soort posts aan die van mij vooraf gingen.quote:[insert naam]![]()
![]()
COR!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Allicht. Je begrijpt alleen nog steeds niet waarom ik dat postte. Ik postte het omdat ik van dit soort berichtjes:
[..]
een beetje moe word. Daarom maakte ik een overdreven smakeloze versie ervan, om mijn afkeur te tonen. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, omdat er twee van dat soort posts aan die van mij vooraf gingen.
Cor is nog van de oude stempel en kan dat soort smakeloze grappen niet waarderen.quote:
Ik gebruik tactical, lekker dropshotten en na veel oefenen kan je ook aardig snel knifen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=33458
Trouwens wie gebruikt hier tactical layout?
Zo ja, dropshot iemand hier ook mee?
Ik weet niet wat er kapot is maar dat ding open schroeven en met een wattenstaafje met alcohol alles schoonmaken wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef Moffol het volgende:
Kut controller kapot. Dat wordt weer 40 euro betalen voor een nieuwe. Godverdomme zeg, wat een slappe dingen zijn dat ook.
Ik herken het, dat is één van de redenen waarom ik bijna nooit alleen speel maar alleen maar met 6 man of meer. Of in ieder geval met bekenden waarbij je er vanuit kan gaan dat je met 4 personen al op de 7500 punten zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik moet een beetje huilen, deed net TDM, haalde de hoogste score van iedereen en nog verliezen we omdat iemand 2-25 speelt. WTF
Trouwens één van de redenen dat m'n controller niet meer optimaal is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
Meeste kills, minste deaths en toch verliezenDat gebeurt altijd als ik in mn eentje speel.
Quote van de dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |