abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93210921
Ken je dat niet horen dan?
pi_93211069
^O^
pi_93211154
Feyenoord O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93211166
Vandaag in de fanshop, alle wedstrijdshirts voor 25 euro. Heb toch maar de thuisshirt en alternatieve gele meegenomen :P

[ Bericht 11% gewijzigd door o.us op 23-02-2011 18:16:40 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93211208
quote:
Schuld in de zomer minder dan 10 miljoen euro
Share

Eerder deze week meldde het Algemeen Dagblad dat de Vrienden van Feyenoord hopen de schuld van Feyenoord deze zomer onder de tien miljoen euro te kunnen brengen. Indien de club dan ook nog een sluitende begroting weet in te dienen bij de KNVB, dan kan Feyenoord categorie 1 verlaten. Aangezien de dure contracten van Tomasson en De Cler aflopen en mogelijk ook grootverdiener El Ahmadi van de hand gedaan wordt, zou de club de selectie aanzienlijk kunnen versterken.

Bron : Feyenoord netwerk
Goed bezig *O*

Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93211443
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt :X . Dan nog liever de Cler.

[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 23-02-2011 18:23:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93211535
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Wow, nice. :D Nu hopen dat Gudde een mooi beeld voor de mannen Fer en Wijnaldum kan schetsen, Vlaar kun je denk ik wel vergeten, zodat ze toch nog even blijven. Met de ruimte die er is m.b.t salarissen en misschien wel wat transfergeld ( tenslotte zit je dan niet meer in categorie 1?) moet er dan wel wat te regelen zijn. Een spits en bij vertrek van Vlaar een centrale verdediger lijken me dan het belangrijkste.
pi_93211731
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:

[..]

Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt :X . Dan nog liever de Cler.
Fuck nee, alles beter dan De Cler.
pi_93212012
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

Fuck nee, alles beter dan De Cler.
In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.

Begrijp me niet verkeerd, hij doet het alles behalve goed, maar de "alles beter dan"-houding hier vind ik wel overdreven.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_93212018
Tim krijgt de wel lastiger nu Ryo daar speelt .. Ryo heeft veel balverlies .. ;) Voordeel is wel dat de Cler niet meer op hoeft te komen.
★★★
pi_93212135
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.

Begrijp me niet verkeerd, hij doet het alles behalve goed, maar de "alles beter dan"-houding hier vind ik wel overdreven.
In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.
En hij hoeft niet naar voren want hij voegt daar niets toe. Het is gewoon schrijnend om hem te zien schutteren zoals bij die 2e goal zondag.
pi_93212154
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef o.us het volgende:
Vandaag in de fanshop, alle wedstrijdshirts voor 25 euro. Heb toch maar de thuisshirt en alternatieve gele meegenomen :P
[ afbeelding ]
Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen. :)
pi_93212291
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:

[..]

Hij is 25.
Groetjes, Ezio.
pi_93212451
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Ruud het volgende:

[..]

In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.
En hij hoeft niet naar voren want hij voegt daar niets toe. Het is gewoon schrijnend om hem te zien schutteren zoals bij die 2e goal zondag.
Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".

Van mij mag hij overigens weg hoor, met z'n topsalaris, maar "alles beter dan" gaat te ver.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_93212758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".

Van mij mag hij overigens weg hoor, met z'n topsalaris, maar "alles beter dan" gaat te ver.
Come on man...
Hoeveel wedstrijden zouden we dit jaar wel niet verloren hebben door zijn geschutter?
Hij staat overal op het veld behalve waar hij moet staan. En dan laat hij zich ook nog eens als een klein kind uitspelen als hij toevallig wel een keer op zijn beoogde positie staat.

En dat als international. Hij zou met zijn status,leeftijd en vooral ervaring die jonkies bij de hand moeten pakken en iets van een leidende rol moeten hebben.
Groetjes, Ezio.
pi_93213069
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter.
We hebben toch gewoon niet beter dan dit? Op een enkele wijziging na misschien. En ja, ik ben met je eens dat het beter gaat de laatste weken.

quote:
Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".
Alleen lukt het 'm niet :')

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
En dat als international. Hij zou met zijn status,leeftijd en vooral ervaring die jonkies bij de hand moeten pakken en iets van een leidende rol moeten hebben.
Dat mag je inderdaad wel van hem verwachten, maar dat gebeurt niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:31 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93213619
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen. :)
Hoezo kun je die gele niet bestellen op de site :( Heb wel die witte besteld, met Ryo achterop _O_ En het thuisshirt, met Castaignos. Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe shirts voor komend seizoen. Meestal zijn die een paar dagen/weken voor de presentatie (van morgen) al uitgelekt ..

Iemand toevallig een of andere oom met een sportshop waar ze het nieuwe shirt al hebben ontvangen?
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:26:30 #19
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93214834
Bijna Kampioen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_93219012
quote:
Feyenoord-opa op passende wijze begraven

En weer heeft het Feyenoordlegioen afscheid moeten nemen van een markante Feyenoorder. De geboren engelsman Mike opa Feyenoord Wilson overleed op 16 februari op 62-jarige leeftijd. Hij was een groot Feyenoord-fan. Net zoals de rest van zijn familie. Mike was de opa van het jongetje van de bekende middelvinger-foto en Shirley, het Feyenoord-meisje uit Puberruil.Supporters vormden vandaag na de dienst in de abdij een erehaag voor de kist met Opa Feyenoord, op weg naar de begraafplaats in Putte. Ook staken ze vuurwerk af. Mike Wilson werd in zijn Feyenoord-shirt begraven.
http://feyenoord.blog.nl/(...)sende-wijze-begraven

Respect
Groetjes, Ezio.
pi_93228791
quote:
19s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
Bijna Kampioen
Idd, kan bijna niet meer mis gaan.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_93228882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoezo kun je die gele niet bestellen op de site :( Heb wel die witte besteld, met Ryo achterop _O_ En het thuisshirt, met Castaignos. Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe shirts voor komend seizoen. Meestal zijn die een paar dagen/weken voor de presentatie (van morgen) al uitgelekt ..

Iemand toevallig een of andere oom met een sportshop waar ze het nieuwe shirt al hebben ontvangen?
Er kwam toch al een paar topics geleden een ontwerp langs? Die ene die zo erg op dat blauwe uit-shirt van Oranje leek een paar jaar geleden.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_93230849
Gele uit-shirt is toch gewoon te koop ?

http://www.feyenoord-shop(...)rd-3e-tenue-shirt-sr
pi_93242272
Vallen die wedstrijdshirts groot uit? Vindt het uittenue echt vet!
En zijn ze alleen bij de feyenoord shop in de aanbieding?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_93243672
quote:
'Van Geel en Feyenoord mondeling akkoord'

Feyenoord heeft in Martin van Geel definitief de opvolger gevonden van Leo Beenhakker. Beide partijen zijn mondeling tot een akkoord gekomen, meldt Voetbal International.

Van Geel maakt het seizoen af bij Roda JC Kerkrade en vertrekt daarna richting de Kuip, waar hij als technisch directeur het vijfjarenplan een gezicht moet gaan geven. De gesprekken bevinden zich inmiddels in de afrondende fase.

De Rotterdammers hadden het liefst gezien dat de vijftigjarige Van Geel per direct over zou komen. Dat zag de Brabander echter niet zitten, omdat hij het niet netjes vindt om zijn huidige werkgever gedurende het seizoen in de steek te laten.

Van Geel was eerder werkzaam bij Willem II, AZ en Ajax. Bij Roda JC kan hij vanwege een ontspanningsclausule zonder problemen vertrekken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')